Wat voor matras hebben jullie?
+7
Verde
teletascha
bolus26
Lady4
Ugly Betty
TukTuk
Bliss
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor matras hebben jullie?
Ik heb al jarenlang een Tempur-matras, gelukkig grotendeels vergoed gekregen! Omdat ik vanwege mijn vergroeiingen allesbehalve recht kan liggen, is dit een ideaal matras voor mij. Mijn holtes worden opgevuld (knieën, onderrug) terwijl mijn drukplaatsen (kont, bovenrug) verder 'indeuken' in het matras waardoor ik vrijwel pijnloos kan liggen. En een goede nachtrust komt mijn conditie erg ten goede!
Helaas merk ik dat de matras zijn beste tijd heeft gehad, terwijl hij toch nog niet aan het eind van zijn verwachtte leeftijd is. Maar een nieuwe Tempur is me te duur, ik geloof € 1500,- voor een eenpersoonsmatras, dus ik denk dat het hierna een Leen Bakker matras wordt want daar heb ik ook altijd wel goed op geslapen.
Helaas merk ik dat de matras zijn beste tijd heeft gehad, terwijl hij toch nog niet aan het eind van zijn verwachtte leeftijd is. Maar een nieuwe Tempur is me te duur, ik geloof € 1500,- voor een eenpersoonsmatras, dus ik denk dat het hierna een Leen Bakker matras wordt want daar heb ik ook altijd wel goed op geslapen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ik heb al jarenlang een Tempur-matras, gelukkig grotendeels vergoed gekregen! Omdat ik vanwege mijn vergroeiingen allesbehalve recht kan liggen, is dit een ideaal matras voor mij. Mijn holtes worden opgevuld (knieën, onderrug) terwijl mijn drukplaatsen (kont, bovenrug) verder 'indeuken' in het matras waardoor ik vrijwel pijnloos kan liggen. En een goede nachtrust komt mijn conditie erg ten goede!
Zit je niet nog in de garantie termijn? Volgens mij heb je er 15 jaar garantie op.
En anders is misschien alleen een topper er boven op van tempur een optie?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bliss schreef:Hmm, zit nu ook even bij de boxsprings te kijken, maar snap het nog niet echt. Kan iemand deze foto even toelichten?
Liggen daar nou twee losse matrassen op, of hoe zit het? (dacht zelf van niet) Maar wat is dat zwarte dan? Hoe is zo'n ding opgebouwd?
Ik dacht dat die dingen heel duur waren, maar de prijzen zijn dus inclusief matras als ik het goed begrijp. Misschien is het dan toch een optie, als het echt fijner ligt dan een gewoon bed!
er liggen inderdaad twee losse matrassen op, met daar bovenop een topper. Het zwarte van de matrassen is stof om de matrassen heen, aan de bovenkant is het het hoofdbord. Topper is niet per se nodig, maar als je stof om de matrassen hebt wel, de stof loopt namelijk door tot op de matras en anders lig je op de naad van de overgang van stof naar matras.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Sjaantje schreef:*
Zit je niet nog in de garantie termijn? Volgens mij heb je er 15 jaar garantie op.
En anders is misschien alleen een topper er boven op van tempur een optie?
Hmm, nee daar zei die man in de winkel niks over. Maar ja dat was ook niet de winkel waar ik hem gekocht heb dus hij zal juist zijn best doen mij een nieuwe matras te verkopen Ik heb het matras via het ziekenhuis gekocht, ik zou eens kunnen informeren! Ik geloof dat ik de matras nu 11 jaar heb ongeveer.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor matras hebben jullie?
» Welk matras en toebehoren hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat voor een dekbed hebben jullie?
» Welk matras en toebehoren hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat voor een dekbed hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: