Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cyclus na bevalling helemaal in de war!

Ga naar beneden

Cyclus na bevalling helemaal in de war! Empty Cyclus na bevalling helemaal in de war!

Bericht  Parisienne wo 8 dec 2010 - 11:45

Ongeveer zes weken na mijn bevalling had ik op nacontrole bij de gynaecoloog gelijk de pil meegekregen. Ik kon deze direct slikken zei ze, zonder te moeten wachten op mijn ongesteldheid. Ik ben die maandag gelijk begonnen met slikken. Twee weken erna had ik wat licht bloedverlies, terwijl ik dus gewoon in de tweede week van de pilstrip was, dit moest dus eigenlijk niet. Het bloedverlies hield een week aan, de ene keer was het heftig, de andere keer bijna niks. Erg vervelend, want ik wist nooit welke tampon of welk maandverband ik moest of kon gebruiken.

Ik had toen gewoon de pil op de juiste manier doorgeslikt en dacht dat mijn lichaam weer even moest wennen. Ben ook gewoon netjes gestopt in de stopweek, toen werd ik overigens niet ongesteld omdat ik het natuurlijk net geweest was. Op tijd weer begonnen met een nieuwe strip, waarbij hetzelfde gebeurde! Na zo'n tien dagen werd ik weer ongesteld, althans.. had ik weer bloedverlies. Heb het een paar dagen aangekeken en de huisarts gebeld. Van haar kreeg ik een recept voor extra pilletjes die het allemaal weer moeten regelen.. het achtergebleven bloed zo hierdoor weg moeten gaan en het zou mijn baarmoeder dus helemaal moeten 'leegmaken'. Na zo'n vier dagen zou het bloedverlies weg moeten zijn. Dit is echter niet het geval. Gisterenochtend dacht ik ervan af te zijn en toen ineens had ik het 's avonds weer! Erg vervelend, vooral omdat ik gewoonweg niet weet wanneer en hoe heftig het dan is!

Ik kijk het nog even aan en ga anders weer bellen, want dit klopt gewoon niet. Is er iemand die dit herkent nadat diegene weer begonnen was met de pil? Was je cyclus direct goed of ook zo'n zooitje? En was je begonnen met de pil voordat je weer voor het eerst ongesteld was of pas erna?

Ik ga nu zelf twijfelen aan de pil.. heb ik wel de juiste?!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na bevalling helemaal in de war! Empty Re: Cyclus na bevalling helemaal in de war!

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:14

Bij mij is het ook nog niet helemaal op orde,
De eerste 2 keren werd ik gewoon netjes ongesteld, toen werd ik 2,5week te laat ongesteld ( was al doodsbang dat ik weer zwanger zou zijn maar gelukkig was dat niet zo ) en nu ben ik 3 dagen 'te vroeg' ongesteld geworden...

( ben sinds die keer dat ik 2,5 week te laat ongesteld was geworden weer aan de pil gegaan overigens )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum