Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw to do lijstje van vandaag...

+33
VeryCherry
JD
ekiaam87
patjuhhh
minoessepoes
Blair
silly-one
studiebol
Fearie
_DoI
Amali
Shy
Penny Blossom
Pluk
Suus
Coccinelle
Kabouter
Minx
Toet
Silver
CareBear
Jeanette
Mysterious
Dribbel
Tsjip
Sylvana
Tinkie
Laced
smooch
Tazz
Makamba
Ugly Betty
Lejow
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jouw to do lijstje van vandaag... - Pagina 4 Empty Re: Jouw to do lijstje van vandaag...

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:58

Strijken (al een deel klaar)
2 Wassen aanzetten
Bedden verschonen
Vaatwasser in en uitladen
Stozuigen (Beneden, trap en boven)
Brood halen
Badkamer poetsen

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw to do lijstje van vandaag... - Pagina 4 Empty Re: Jouw to do lijstje van vandaag...

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 23:00

Stage
Naar school (voor stage)
Koken
Afwas
Was draaien
Naar mijn ouders
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blair di 30 nov 2010 - 23:00

Lagom schreef:

Sorry maar ik moet streng zijn. Ik moet hem ook opvouwen vandaag dus jij ook!

Maar ik heb geen tijd, ik weet niet hoelang Purk me in beslag gaat nemen, en en en en. Ik wil me mandje(s) ook wel naar jou brengen? :face:
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:03

Babydoll schreef:
Lagom schreef:

Maar ik heb geen tijd, ik weet niet hoelang Purk me in beslag gaat nemen, en en en en. Ik wil me mandje(s) ook wel naar jou brengen? :face:

Dan ben je langer bezig dan dat je het zelf gewoon even doet. Dus ipv op het forum zitten ga je het nu even opvouwen. Ben je er maar vanaf Wink.

Gast
Gast

Bericht  Blair di 30 nov 2010 - 23:04

Lagom schreef:
Babydoll schreef:
Lagom schreef:

Dan ben je langer bezig dan dat je het zelf gewoon even doet. Dus ipv op het forum zitten ga je het nu even opvouwen. Ben je er maar vanaf Wink.
Ik zit op het werk, zoals elke dag van 8 tot 13:00 hihihihihi, en daarna ben ik weg.... tralalala
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:05

Lagom schreef:
Babydoll schreef:
Lagom schreef:

nou hup dames, Dus ipv op het forum te zitten ga je het nu even opvouwen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:06

Hey ik zit mijn foto album te maken Gekje :P. En Babydoll, was opvouwen past prima onder je kopje opruimen denk ik zo? Wink

Gast
Gast

Bericht  Blair di 30 nov 2010 - 23:07

Ok, ik ben om 13:00 klaar en om 15:00 komt Purk, dus ik prop het er wel even tussen. Yuk.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:09

Lagom schreef:Hey ik zit mijn foto album te maken Gekje :P. En Babydoll, was opvouwen past prima onder je kopje opruimen denk ik zo? Wink

Ja maar als je nou even snel je wasje opvouwt. Dan is dat klaar. Dan heb je de rest van de dag nog tijd voor je album smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 23:15

- cadeautjes kopen
- werken
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one di 30 nov 2010 - 23:22

- afwassen
- opruimen
- stofzuigen
- bad kamer schoonmaken
- koelkast schoonmaken
- tennisles afbellen Very Happy. Ik hoef vandaag niet in de kou te gaan staan.

Wow ik heb al 1 ding gedaan, maar de rest ga ik nu doen. Tennisles afbellen kan ik pas vanaf 15.00 want anders bel ik veel te vroeg.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  minoessepoes di 30 nov 2010 - 23:25

Vanochtend ben ik al vanaf 8 uur thuis aan het werk en vanmiddag moet ik naar een cursus tot half 5 (daar moet ik op de fiets heen, brrr!). De dag begon trouwens al goed want ik stond onder een koude douche, ik hoop dat mijn vriend de technische dienst inschakelt en dat ze het repareren want anders ga ik morgen dus mooi niet douchen!

Verder moet ik nog boodschappen doen en is het mijn plan om vanavond voor de tv even cadeautjes in te gaan pakken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:45

OMG een koude douche met DIT weer :O. Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:59

Gekje schreef:
mijn lijstje:
- boven stofzuigen
- wasje draaien + vouwen.
- huiswerk ( 1 uur ermee bezig)
- wc schoon maken.

Chillen angel

.

Ik ben onderweg gestrand achter het forum.. Ik heb wel de huiskamer nog even gestofzuigt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:01

Lagom schreef:Had jij je was nog opgevouwen dan Babydoll? Very Happy Wat actief hier zeg... Mss moet ik ook maar wat op 'papier' zetten dan Wink.

Ik wil heel graag mijn foto album van Namibie afmaken maar niet haasten
Ik moet een was opvouwen
Een was draaien
De afwas afmaken
Rekeningen betalen
Mijn fiets naar de fietsenmaker brengen

En dat allemaal voor half drie want dan heb ik afgesproken met mijn moeder en nichtje...

Nu maar hopen dat het lukt :P.

Zo, al lijkt het niet veel. Ik ben gister de hele nacht en avond bezig geweest met mijn fotoboek en hij is AF! Ik ben zo blij, kan niet wachten tot ik hem mag ophalen Very Happy. Eindelijk ook mijn fiets weggebracht om de spaken te laten maken. Nu hier thuis opruimen en de rekeningen enzo betalen Very Happy.

Gekje, ga je die dingen dan vandaag nog doen? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:21

Moet eigenlijk wel :P Maar ben niet vooruit te branden vandaag.. Voel me echt ontzettend moe en zinloos. Al mijn kostbare energie verspil ik aan druk maken om maandag. Doe mijn best om er niet zoveel bij stil te staan. Alleen dat wil niet echt lukken. Ik slaap er zelfs slecht van Embarassed

Maar goed.
Mijn lijstje voor vandaag die ik echt af ga maken:

- Wc schoon maken.
- School
- Speelgoed van J sorteren en wat naar boven brengen.
- Was draaien.

Je boek heeft wel veel tijd gekost zeg! Maar hij is nu klaar. Tijd voor de rest Very Happy Was je fiets al lang kapot?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:24

Ja al iets van drie weken ofzo maar die man wilde me gelijk een andere fiets verkopen en daar heb ik helemaal geen geld voor haha. Een paar spaken waren kapot/ krom/ los. Nu gaat hij het toch maar maken voor 25 euro. Als ik er nog een paar maanden mee kan doen ben ik al blij dus beter Very Happy. Heb je je huiswerk wel al gedaan dan? Die stond nog op je andere lijstje Wink. Wat heb je maandag, iets spannends? Wat het ook is... Dinsdag is het voorbij? Very Happy

Ja, het boek ben ik lang mee bezig geweest inderdaad maar dan doe ik altijd bij dit soort grote reizen. Ik wil graag een mooie herinnering op papier die ik kan delen en af en toe nog kan doorbladeren. Ik hoop dat hij eind volgende week klaar is! Ik ga even wat eten en dan de rest van mijn lijstje wegwerken Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:41

School heb ik niks aan gedaan gisteren. Daarom staat hij er vandaag ook op. Ik moet morgen naar school. Heb sterk de behoefte om mij de laatste 3 dagen voor maandag als een struisvogel te gaan gedragen.
Jouw to do lijstje van vandaag... - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRCeFH3MQGwo0irxtwHagd8Hpn43IO1gvcBCN8EM6u1LfSDW_iPFw
Ik moet naar de tandarts. Boehoeee !!! Sad Gelukkig ben ik er dan dinsdag vanaf. En het valt reuze mee allemaal.(dat weet ik nu al, in gedachten is de tandarts altijd erger dan werkelijkheid. Omdat ik dan flink beinvloed word door mijn angst)

Schrijf je er ook stukjes bij in de boeken? Of echt alleen foto's? Gelijk heb je hoor Very Happy Als je later groot bent (haha) kan je met veel plezier terug kijken in je boeken Very Happy
Een nieuwe fiets, of je fiets laten maken voor 25 euro zit nogal verschil in! Fiets je veel?
Ik alleen met mooi zonnig en warm weer haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:55

Oh ja de tandarts is ook niet mijn hobby inderdaad maar dan zou ik lekker uitkijken naar dinsdag Very Happy. Ik schrijf er inderdaad ook stukjes bij over wat we deden en wie we ontmoetten enzo. Gewoon hoe de reis was en daarnaast ook nog wat voor beesten op de foto staan en soms wat grappige weetjes Very Happy. Was nog een heel gezoek want ik heb de hele vakantie in het Engels geleefd en dan moet je ineens in het Nederlands schrijven. Nu wist ik wel dat een oryx een gemsbok was maar beesten als red-eyed bulbul is dan weer wat moeilijker haha!

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh do 2 dec 2010 - 2:03

--stofzuigen
-was ophangen
-kerstkaarten schrijven
-wc schoonmaken

-leren

Laatst aangepast door patjuhhh op do 2 dec 2010 - 2:33; in totaal 1 keer bewerkt
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 2:12

- Was (handdoeken) opvouwen
- Beddengoed afhalen
- Beddengoed deel 1 (donker) in de was
-Beddengoed deel 1 ophangen
- Beddengoed deel 2 (wit) in de was
- Beddengoed deel 2 ophangen
- Bed opnieuw opmaken
- Slaapkamer stofzuigen
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer schrobben en dweilen
- Surprise en gedicht afmaken
- Eten
- Boodschappen voor verjaardag doen
- Kerstspulletjes voor op het werk (in de klas) opzoeken
- Konijn verzorgen
- Paardrijden

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 do 2 dec 2010 - 2:46

* Was opvouwen
* Werkstuk kunst
* Studeerkamer opruimen
* Boodschappen doen
* Naar de stad (koopavond), iemand die meegaat? smile Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:05

Ik heb vandaag nog niet zoveel gedaan, een paar wassen gedaan. Weer eens foto's van Massie gemaakt en ik moet zo nog even de vaatwasser uitruimen.
De kids eten vanavond hutspot hebben nog een restje over en wij moeten nog wat bedenken, dus één van ons moet nog naar de winkel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:45

Gekje schreef:

- Wc schoon maken.
- School
- Speelgoed van J sorteren en wat naar boven brengen.
- Was draaien.

- Badkamer schoon gemaakt
- hond uitgelaten
- was opgevouwen en was opgehangen

Nu ga ik bezig met school smile Niet echt het leukste :P

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 do 2 dec 2010 - 5:00

ekiaam87 schreef:* Was opvouwen
* Werkstuk kunst
* Studeerkamer opruimen
* Boodschappen doen --> hoef niet Very Happy
* Naar de stad (koopavond), iemand die meegaat? smile Very Happy
* Was ophangen (ga ik nu doen)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: