Uggs "kapot"
+5
TukTuk
_Femme
rozeblond
Juul
Nathalie
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Uggs "kapot"
Het is idd niet naar mijn tevredenheid, op de foto valt het overigens minder op dan in het echt, zal straks als de kinderen op bed liggen eens kijken of ik betere kan maken. Ik draag de bontrand altijd omgeslagen, naar binnen vind ik ze niet mooi. Anders was het niet zo'n punt.
Maar zoals het nu is, zou ik ze niet eens dragen denk ik.
Maar zoals het nu is, zou ik ze niet eens dragen denk ik.
Gast- Gast
Ik vind het belachelijk.
Ook al zou je ze naar binnen dragen, je koopt verdomme schoenen van zoveel honderd euro. Die horen goed te zijn ! :o
Ook al zou je ze naar binnen dragen, je koopt verdomme schoenen van zoveel honderd euro. Die horen goed te zijn ! :o
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Scheelt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb alleen geen zin om er weer voor naar Den Haag te gaan. Moest en zou komen de vorige keer, toen ik daar was zeiden ze doodleuk dat ik ze had moeten opsturen.
Maar eens even horen wat ze morgen zeggen en als het mij niet aan staat ben ik niet meer zo beleefd denk ik.
Weet iemand toevallig het nmr van Uggs Australia zelf?
Ik heb alleen geen zin om er weer voor naar Den Haag te gaan. Moest en zou komen de vorige keer, toen ik daar was zeiden ze doodleuk dat ik ze had moeten opsturen.
Maar eens even horen wat ze morgen zeggen en als het mij niet aan staat ben ik niet meer zo beleefd denk ik.
Weet iemand toevallig het nmr van Uggs Australia zelf?
Gast- Gast
Waar in DH heb je ze gekocht dan??
Anders mag je ze ook naar mij sturen (ik woon in DH) ga ik wel rellen voor je in de winkel. (Netjes dan he)
Anders mag je ze ook naar mij sturen (ik woon in DH) ga ik wel rellen voor je in de winkel. (Netjes dan he)
Gast- Gast
Hahaha, ik blijf ook altijd netjes tijdens het rellen hoor
Ik heb ze bij Klijsen in de Hoogstraat gekocht.
Ik heb ze bij Klijsen in de Hoogstraat gekocht.
Gast- Gast
Ahh daar. Kende ik nog niet eens Maar ik ben serieus hoor, ik wil het best voor je regelen. Heb zelf ook 7 paar Uggs dus ik weet wel hoe het wel en niet hoort...
Gast- Gast
Dat is lief van je Leaf!
Ik zal eraan denken. Morgen eerst even horen wat ze zeggen aan de telefoon.
Ik zal eraan denken. Morgen eerst even horen wat ze zeggen aan de telefoon.
Gast- Gast
Balen dat ze niet naar je tevredenheid gemaakt zijn maar weet niet of je er veel aan kunt doen.
Ugg zelf zal er weinig aan doen, die zitten lekker in Amerika. In Nederland wordt Ugg vertegenwoordigd door Deckers maar of die wat voor je kunnen betekenen weet ik niet.
Ik zou de winkel nog even bellen en het probleem voorleggen maar denk dat ze weinig doen. Ze hebben ze laten herstellen dus ze hebben aan hun verplichtingen voldaan.
Ugg zelf zal er weinig aan doen, die zitten lekker in Amerika. In Nederland wordt Ugg vertegenwoordigd door Deckers maar of die wat voor je kunnen betekenen weet ik niet.
Ik zou de winkel nog even bellen en het probleem voorleggen maar denk dat ze weinig doen. Ze hebben ze laten herstellen dus ze hebben aan hun verplichtingen voldaan.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie schreef:Balen dat ze niet naar je tevredenheid gemaakt zijn maar weet niet of je er veel aan kunt doen.
Euhm het is toch Ugg AUSTRALIA? Of zit ik er nou zo naast?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Klijsen is over het algemeen best een goede winkel, althans, ze bieden er best goede service. Maar blijkbaar is het dus niet zo fijn :s
Gast- Gast
Dat vond ik ook altijd Pompidom, de meeste schoenen die hier in huis zijn komen er vandaan. Normaal zijn ze ook altijd heel behulpzaam, goed advies etc etc.
Maar deze jongedame was best een nare dame, voor iemand die in een winkel werkt.
Ik ga denk ik maar gewoon naar de eigenaar vragen.
Maar deze jongedame was best een nare dame, voor iemand die in een winkel werkt.
Ik ga denk ik maar gewoon naar de eigenaar vragen.
Gast- Gast
Idd meteen de eigenaar vragen. Op de foto vind ik het erg meevallen maar ik snap zeker je frustratie.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
AngelNyn schreef:Nathalie schreef:Balen dat ze niet naar je tevredenheid gemaakt zijn maar weet niet of je er veel aan kunt doen.
Euhm het is toch Ugg AUSTRALIA? Of zit ik er nou zo naast?
Als er geld te verdienen valt is amerika er als eerste bij Zijn hebben het merk ugg australia op de markt gebracht.
Maar het model ( de ugg ) komt oorspronkelijk uit Australie, er zijn dan ook honderden merken uggs. Ze werden in australie gedragen door mannelijke surfers die koude voeten hadden als ze uit zee kwamen. Een slimme amerikaan heeft ze toen uitgebracht in Amerika onder de naam Ugg Australie..... ( Zoiets als je het precies wilt weten moet je ff googelen )
De soort laars komt dus uit australie, het merk is Amerikaans en ze worden gemaakt in China en de ultra modellen in Nieuw zeeland.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Coco schreef:Ik heb vorige maand nieuwe uggs gekocht en toen ik die vandaag aantrok, trok ik er zo een stukje bont af van zo'n 3 cm breed en 1,5/2 cm hoog.
Nu wil ik morgen even de winkel bellen waar ik ze vandaan heb, maar ik vroeg mij af waar jullie genoegen mee zouden nemen?
Ik wil eigenlijk gewoon een paar nieuwe of mijn geld terug, ik wil geen schoenen van € 240,- en een maandje oud laten repareren. Is dat onredelijk van mij?
De winkel zit ook nog eens niet in de buurt.
Denk dat je niks te willen hebt en ik vind het verwend van je '' ik wil niet''.
Je mag blij wezen als ze gemaakt worden op hun kosten en wat maakt het uit zolang je zelf niks hoeft te betalen!
Gast- Gast
CarribeanLover, moet jij nodig zeggen, 'ik wil niet'. Stel je niet zo aan zeg.
Gast- Gast
Storm schreef:CarribeanLover, moet jij nodig zeggen, 'ik wil niet'. Stel je niet zo aan zeg.
TukTuk- Ratel
Ja sorry hoor, maar wie is hier nou verwend?AngelNyn schreef:Storm schreef:CarribeanLover, moet jij nodig zeggen, 'ik wil niet'. Stel je niet zo aan zeg.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja sorry hoor, maar wie is hier nou verwend?AngelNyn schreef:Storm schreef:CarribeanLover, moet jij nodig zeggen, 'ik wil niet'. Stel je niet zo aan zeg.
Ja ben het helemaal met je eens! Vind zeuren over ieder soort baantje en eisen stellen terwijl je niet eens een opleiding hebt, veel lichamelijke/geestelijke? klachten en beperkingen waardoor je het meeste werk niet kan doen, en het vaak te bont maakt waardoor bedrijven je niet meer willen, dat vind ik pas verwend.
TukTuk- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Denk dat je niks te willen hebt en ik vind het verwend van je '' ik wil niet''.
Je mag blij wezen als ze gemaakt worden op hun kosten en wat maakt het uit zolang je zelf niks hoeft te betalen!
Ik heb zeker wel wat te willen, wat dacht je van garantie?
En tja, ik ben mijn hele leven al een verwend meisje...zo ga ik ook dood denk ik (al hoop ik dan een verwend omaatje te zijn). Dus je mag mij zeker wel verwend vinden hoor
Gast- Gast
Ik heb trouwens nog niet gebeld, ik ben een paar dagen weg geweest en het helemaal vergeten.
Morgen toch maar eventjes doen.
Morgen toch maar eventjes doen.
Gast- Gast
Ik vind het ook niet netjes gerepareerd. Ik heb destijds een mail gestuurd naar ugg australia en netjes bericht terug gekregen. Ze betreurden de gang van zaken en ze verzekerden mij dat het repareren van uggs een moeilijk werkje is. Bovendien is het een natuurproduct dus je ziet het bijna altijd. Wat eigelijk de bedoeling is, als ze nog onder de garantie vallen, is dat de winkel de uggs terugstuurt. althans dat is wat ik er van begreep. Maar in jou geval zou ik gewoon terug gaan of ook mailen. Ik bedoel het zijn geen schoenen van 10 euro.
rozeblond- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: