Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau bruiloft?!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Cadeau bruiloft?!

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 22:22

Binnenkort gaat één van mijn vriendinnen trouwen. Het wordt een onwijs groot feest waarvan wij de hele dag zijn uitgenodigd. Er is geen cadeautip o.i.d. en om alleen geld te geven vind ik vrij onpersoonlijk.. Helaas heb ik verder echt geen ander idee dus gaat het denk ik toch geld worden. Aangezien ik zelden op een bruiloft geweest heb ik geen idee wat je als daggast ongeveer geeft. Heeft iemand nog leuke ideeen om het geld te geven buiten een simpele envelop?

Alvast bedankt!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Re: Cadeau bruiloft?!

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:24

Was hier niet laatst ook een topic over? Kan me herinneren dat er een heel leuk cadeau in werd genoemd.

Een geld boom. Zo geef je niet alleen geld maar ook een boom die ze mooi in de tuin kunnen planten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Re: Cadeau bruiloft?!

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:25

Je kunt de ceremoniemeester bellen, zij hebben vaak wel een lijstje.
Of je kunt het geld om een manier verpakken, die met haar te maken heeft. Met haar hobby's of iets wat jullie altijd samen doen. Dan hoeft het maar een klein cadeautje te zijn en kun je er geld bij doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Re: Cadeau bruiloft?!

Bericht  minoessepoes di 3 mei 2011 - 22:57

Laatst inderdaad ook een topic over geweest.

Je kan ook een gesneden wit brood halen, het (briefgeld) tussen de plakken doen, een mooi lint erom om het bij elkaar te houden en dan het hele ding in folie inpakken en dan een kaartje eraan hangen met de tekst: Voor de witte broodsweken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Re: Cadeau bruiloft?!

Bericht  Lientje wo 4 mei 2011 - 0:46

Toen vrienden van ons gingen trouwen wilden ze ook graag geld hebben, maar wij vonden dat (samen met nog een stel vrienden) niet zo leuk om te geven. We hebben toen in overleg met de ouders van de bruid (omdat het een goede vriendin van mij was/is) en de ceremoniemeester de sleutel gekregen van het huis en toen het bruidspaar op pad was om foto's te maken hebben wij het hele huis vol gezet met lege statiegeld flessen... We hebben bij de supermarkt gevraagd of we een x aantal flessen mochten hebben en daar geld voor gegeven.
Het bruidspaar vond het in ieder geval een erg leuk gebaar en ze konden er wel om lachen. Heb overigens 's avonds op de receptie een paar foto's laten zien, zodat ze wisten wat ze te wachten stond..
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau bruiloft?! Empty Re: Cadeau bruiloft?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum