elke avond is het drama....
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
elke avond is het drama....
Met naar bed gaan... ik breng hem naar bed als ik zeker weet dat hij moe is dus daar ligt het niet aan.. Maar elke avond is het drama, hij gaat al huilen bij het binnenlopen van zijn kamer en begint zodra ik hem in bed leg al te krijsen!! hij gaat net zo lang door totdat hij helemaal overstuur is en zo zijn we dus elke avond wel een uurtje met hem in de weer totdat hij eindelijk slaapt...
elke avond het vaste ritueel en ook rust voordat hij naar bed gaat.. iemand de gouden tip?
elke avond het vaste ritueel en ook rust voordat hij naar bed gaat.. iemand de gouden tip?
Gast- Gast
Re: elke avond is het drama....
hoe moe is hij als hij naar bed gaat? té moe schijnt ook niet positief te werken. En hoe doen jullie het overdag, gaat hij dan wel gewoon slapen?
Gast- Gast
Ik denk dat ik kan zeggen dat je in een fase zit. Mijn zoon had dat precies zo bij 9 maanden en bij 1 jaar.
Het was altijd een makkelijke slaper. Tot toen....
Bij het zien van de kamer begon het al.
Wat bij ons goed werkte was idd een vast ritueel aanhouden en ik liet hem even huilen. Dan ging ik 1x terug om hem te kalmeren en wat te laten drinken en vertelde dan dat ik niet meer terug kwam.
Dit heeft een week geduurd en toen was het opeens weer helemaal over.
Ik heb eerst geprobeerd om steeds terug te gaan en te kalmeren maar elke keer raakte hij nog overstuurder wanneer ik weer weg ging.
Wat bij ons goed werkte was idd een vast ritueel aanhouden en ik liet hem even huilen. Dan ging ik 1x terug om hem te kalmeren en wat te laten drinken en vertelde dan dat ik niet meer terug kwam.
Ik heb eerst geprobeerd om steeds terug te gaan en te kalmeren maar elke keer raakte hij nog overstuurder wanneer ik weer weg ging.
Gast- Gast
Dit had mijn dochter ook rond die leeftijd.Nonnevot schreef:Ik denk dat ik kan zeggen dat je in een fase zit. Mijn zoon had dat precies zo bij 9 maanden en bij 1 jaar.
Sluit me helemaal aan bij Nonnevot.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Bruintje Beer schreef:Dit had mijn dochter ook rond die leeftijd.Nonnevot schreef:Ik denk dat ik kan zeggen dat je in een fase zit. Mijn zoon had dat precies zo bij 9 maanden en bij 1 jaar.
+1. Het is even een vervelende periode, maar echt tips heb ik niet. Gewoon meer de tijd nemen voor het in slaap krijgen.
Gast- Gast
Bruintje Beer schreef:Dit had mijn dochter ook rond die leeftijd.Nonnevot schreef:Ik denk dat ik kan zeggen dat je in een fase zit. Mijn zoon had dat precies zo bij 9 maanden en bij 1 jaar.
Mijn zoontje heeft soms ook een weekje gehad dat naar bed gaan een drama was en volgens mij ook rond de leeftijd van jouw kindje. Dus ik denk ook dat het een fase is. Als het naar bed gaan zo'n drama was probeerde we eerst iedere 5 minuten naar hem toe te gaan even zeggen dat we er nog waren en dan weer weg. Als dat niet hielp en hij had echt al een uur gebruld haalden we hem er even een halfuurtje uit. Daarna brachten we hem weer naar bed en ging zonder problemen.
Mij helpt het altijd om te denken dat het maar een fase is, zo is het echt beter vol te houden!
Succes ermee! Hoop dat hij snel weer met een glimlach naaar bed gaat!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Overdag wil hij ook niet naar bed maar gaat dan vaak wel na 5 min huilen / mopperen slapen..Maar in de avond hij ging er nu om half 8 in.. en heb hem tussendoor er nog even uitgehad omdat hij zo vreselijk overstuur was (ging bijna spugen ervan) en nu huilt hij nog, gelukkig niet meer zo hard..
en tja een periode en zeer vervelend ook zeg!! Nu is mijn man vanavond ook niet thuis dus komt het op mij alleen aan, want samen "oplossen" gaat nog altijd fijner..
en tja een periode en zeer vervelend ook zeg!! Nu is mijn man vanavond ook niet thuis dus komt het op mij alleen aan, want samen "oplossen" gaat nog altijd fijner..
Gast- Gast
Hier hebben we ook die fase gehad en duurde een paar weken.
Ze wou wel met 1 van ons op ons bed in slaap vallen en dan na een paar minuten kon ik haar zo overleggen.
Niet ideaal en we probeerden het eerst ook een paar keer gewoon in haar bedje, maar op gegeven moment zat mijn man een paar weken in de kost en dan gaf ik het al na 15/30 min op... Ik was helemaal kapot.
Uiteindelijk is het allemaal weer helemaal goed gekomen.
Dit was trouwens ook rond haar eerste verjaardag.
Ze wou wel met 1 van ons op ons bed in slaap vallen en dan na een paar minuten kon ik haar zo overleggen.
Niet ideaal en we probeerden het eerst ook een paar keer gewoon in haar bedje, maar op gegeven moment zat mijn man een paar weken in de kost en dan gaf ik het al na 15/30 min op... Ik was helemaal kapot.
Uiteindelijk is het allemaal weer helemaal goed gekomen.
Dit was trouwens ook rond haar eerste verjaardag.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
moeilijk he?? N is de eerste 14 maanden een hele moeilijke slaper geweest. Wij probeerden ook van alles, een ritme, veel rust voor het slapen, ritueeltjes, kamertje donker, kamertje licht... maar bij hem was er eigenlijk geen oplossing, het ging gewoon niet. Wij merkten ook wel dat we hem echt op het juiste moment naar bed moesten brengen, niet te wakker en niet te moe, beide werkten niet. En soms raakte hij zo van streek op zijn kamer dat hij weer even mee naar beneden ging, uit de situatie, en daarna ging het vaak makkelijker.
Gelukkig ging het op een gegeven moment beter, maar het heeft nog lang geduurd voordat ik niet gestressed reageerde als de babyfoon aansloeg
Gelukkig ging het op een gegeven moment beter, maar het heeft nog lang geduurd voordat ik niet gestressed reageerde als de babyfoon aansloeg
Laatst aangepast door maiadebij op wo 4 mei 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Laurientje85 schreef:
en tja een periode en zeer vervelend ook zeg!!
Muwahahahahaha en er staat je nog heel wat te wachten !!!!
Gast- Gast
oh wat leuk je bent zwanger van de tweede!!
N was 11 maanden toen ik zwanger raakte van J, maar zwanger zijn maakte het allemaal ook wel een stuk zwaarder hoor. Ik was best misselijk en enorm moe en het einde van de dag snakte ik naar languit op de bank liggen. Als je kindje dan niet wilt/ kan slapen is dat zwaar.
N was 11 maanden toen ik zwanger raakte van J, maar zwanger zijn maakte het allemaal ook wel een stuk zwaarder hoor. Ik was best misselijk en enorm moe en het einde van de dag snakte ik naar languit op de bank liggen. Als je kindje dan niet wilt/ kan slapen is dat zwaar.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:moeilijk he?? N is de eerste 14 maanden een hele moeilijke slaper geweest. Wij probeerden ook van alles, een ritme, veel rust voor het slapen, ritueeltjes, kamertje donker, kamertje licht... maar bij hem was er eigenlijk geen oplossing, hij wilde gewoon niet. Wij merkten ook wel dat we hem echt op het juiste moment naar bed moesten brengen, niet te wakker en niet te moe, beide werkten niet. En soms raakte hij zo van streek op zijn kamer dat hij weer even mee naar beneden ging, uit de situatie, en daarna ging het vaak makkelijker.
haha ja dat van de babyfoon herken ik ook wel ja!
mijn zoontje is juist altijd een super slaper geweest tot een een maand of 2 geleden..
Gast- Gast
maiadebij schreef:oh wat leuk je bent zwanger van de tweede!!
Dank jewel!! zijn er ook heel erg blij mee en was ook super snel voor ons doen ..
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Hazeltje schreef:En ons maar niet geloven
?
Wij riepen al weken dat kje moest testen
En al je klachten... Maar neeeee.... Het kon écht nog niet zo zijn!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Laurientje85 schreef:Hazeltje schreef:En ons maar niet geloven
?
Wij riepen al weken dat kje moest testen
En al je klachten... Maar neeeee.... Het kon écht nog niet zo zijn!
Oh dat hahaha tja... hoezo eigenwijs
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Elke ochtend drama bij het kdv
» elke avond rond 21.30 wakker
» Drama - koning
» elke ochtend nat
» Brood-drama
» elke avond rond 21.30 wakker
» Drama - koning
» elke ochtend nat
» Brood-drama