Nederlandse Hollywood vrouwen. Wie kijkt het ook?
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nederlandse Hollywood vrouwen. Wie kijkt het ook?
Wat een lekker programma! Heb net aflevering 1 en 2 zitten kijken. Het is zo lekker ongrijpbaar.
Mag ik even zeggen dat ik het onwijs zonde vind dat die Myrthe zich nu al laat botoxen? En ze heeft nog wel vriendinnen die zeggen dat je dat echt niet moet doen. Ze is wel echt een Hollandse 'grotere' dame, maar kom op, laat je niet zo meeslepen door het ideale maatje in L.A. Kijk naar Inge, dat is dan je voorland :affraid:
Mag ik even zeggen dat ik het onwijs zonde vind dat die Myrthe zich nu al laat botoxen? En ze heeft nog wel vriendinnen die zeggen dat je dat echt niet moet doen. Ze is wel echt een Hollandse 'grotere' dame, maar kom op, laat je niet zo meeslepen door het ideale maatje in L.A. Kijk naar Inge, dat is dan je voorland :affraid:
Gast- Gast
Gloria schreef:Wat een lekker programma! Heb net aflevering 1 en 2 zitten kijken. Het is zo lekker ongrijpbaar.
Je bespaart me een hoop typwerk vandaag....
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Inge is gewoon de ergste, zie a.s zondag, bah wat een naar mens!
Astrid, praat raar en vind ik maar dom!
Astrid, praat raar en vind ik maar dom!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wat een walgelijk programma.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Waar is de hollandse nuchterheid gebleven? Erg jammer dat Myrthe zo verwend is geworden. Ze praat ook op een manier van ''kijk mij eens'' en dat had ze als ze hier was gebleven denk ik niet.
Ze is te lui om 6 uur zeilend op weg te gaan naar een weekendje weg, maar gaat met de helikopter. Lekker gezellig zeg naar haar man toe.
Dat overdreven amerikaanse gedoe op die boot, dat gedans en in die golfcar................doe normaal zeg!
Ze is te lui om 6 uur zeilend op weg te gaan naar een weekendje weg, maar gaat met de helikopter. Lekker gezellig zeg naar haar man toe.
Dat overdreven amerikaanse gedoe op die boot, dat gedans en in die golfcar................doe normaal zeg!
Gast- Gast
Kijkt dan niemand het? Alhoewel ik het vaak overtrokken vind is het wel leuk om te kijken.
Gast- Gast
Ik kijk het wel hoor, CBL. Via UitzendingGemist.
Gast- Gast
Wat vind je ervan? Wie vind je leuk en waarom? Wie vind je niet leuk en waarom?
Wat nog meer?
Wat nog meer?
Gast- Gast
Ik heb het gisterenavond gekeken.
Vind het wel amuserend om te kijken. Vind Yolanda wel een leuke vrouw en niet zo nikszeggend ondanks haar rijkdom.
Prinses Inge is echt een klein kind, die zou zich op de peuterspeelzaal nog wel vermaken denk ik
Astrid weet ik nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Ze komt op mij een beetje nep over, maar of ze dat ook is, weet ik nog niet.
Myrthe...ik weet het niet, ze wordt nu een beetje geprofileerd als iemand die leeft voor de wijn.
Vind het wel amuserend om te kijken. Vind Yolanda wel een leuke vrouw en niet zo nikszeggend ondanks haar rijkdom.
Prinses Inge is echt een klein kind, die zou zich op de peuterspeelzaal nog wel vermaken denk ik
Astrid weet ik nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Ze komt op mij een beetje nep over, maar of ze dat ook is, weet ik nog niet.
Myrthe...ik weet het niet, ze wordt nu een beetje geprofileerd als iemand die leeft voor de wijn.
Gast- Gast
Yolanda, is een leuke vrouw en doet normaal ondanks haar rijkdom.
Inge, doet uit de hoogte, maar vind haar soms wel grappig eigenlijk.
Myrthe, is best dom, want ze zei in de aflevering van zondag dat haar man 11 0f 12 ouder is dan zij. WTF?! Dat weet je toch wel! Het is 11 of 12 jaar dat is niet moeilijk, maar wel voor haar.
Astrid, praat met een overdreven accent. Ook zij is best dom. Zo zei ze 2 wkn geleden dat ze niet wist hoe oud haar man is, maar wel dat ze weet dat hij ergens in de 50 is joehoehhhh ze weet wel iets dus.
Vervolgens zegt ze dat hij 28 jaar ouder is. Hoe dom ben je dan?!
Inge, doet uit de hoogte, maar vind haar soms wel grappig eigenlijk.
Myrthe, is best dom, want ze zei in de aflevering van zondag dat haar man 11 0f 12 ouder is dan zij. WTF?! Dat weet je toch wel! Het is 11 of 12 jaar dat is niet moeilijk, maar wel voor haar.
Astrid, praat met een overdreven accent. Ook zij is best dom. Zo zei ze 2 wkn geleden dat ze niet wist hoe oud haar man is, maar wel dat ze weet dat hij ergens in de 50 is joehoehhhh ze weet wel iets dus.
Vervolgens zegt ze dat hij 28 jaar ouder is. Hoe dom ben je dan?!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nederlandse muziek
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Sinterklaasintocht, wie kijkt er ook?!
» Nederlandse series
» Nederlandse Hollywoodvrouwen.
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Sinterklaasintocht, wie kijkt er ook?!
» Nederlandse series
» Nederlandse Hollywoodvrouwen.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: