Nog een zomers weekend
+10
Sorella
Inge
Atelier Madame
Feyd
GeKKiE
Parisienne
TukTuk
Jade
Bosjesvrouw
Jeanette
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog een zomers weekend
Er staat ons nog een fijn zomers weekend te wachten. Hebben jullie al leuke plannen gemaakt?
Gast- Gast
Re: Nog een zomers weekend
Het is helaas mijn werkweekend! Maar ik ga lekker dan dingen buiten doen met de clienten. En zaterdagavond lekker terrassen en daarna op stap.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja lekker heb het weekend vrij!
Wij gaan zondag naar schiermonnikoog
Wij gaan zondag naar schiermonnikoog
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
O, ik hou van dit weer! Kan het niet gewoon altijd zo blijven?
Ik heb zaterdag vrij en we willen misschien bij wat huizen kijken bij de open huizen route, en zondag moet ik werken, helaas!
Ik heb zaterdag vrij en we willen misschien bij wat huizen kijken bij de open huizen route, en zondag moet ik werken, helaas!
Gast- Gast
Ik ga BBQ-en bij mijn ouders.
verder ga ik studeren.
verder ga ik studeren.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
_Liv schreef:Naar welke camping ga je? Wij zoeken nog een leuke camping.
Een vriend van mijn vriend heeft een stacaravan bij **link weg** en daar gaan we zo nu en dan heen.
Ik wil wel de link zo weer weghalen ivm herkenning, dus niet quoten aub.
Op het moment zijn de faciliteiten niet zo bijzonder omdat het hoogseizoen voorbij is.
Laatst aangepast door Megara op do 29 sep 2011 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Moet zaterdag van 6 tot 2 werken.. Ga daarna helemaal lekker niks meer doen! Hopelijk wordt ik niet weer ziek.. Op mijn werk is het namelijk 2 tot 4 graden, en de eerste dag dat ik er werkte (4 weken terug) was het op zaterdag ook zo enorm warm en benauwd, en had de hele ochtend dus in de kou gewerkt, en de dag er na stront verkouden en keelpijn
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog geen speciale plannen, alleen zaterdagavond een feest. Zal wel gewoon lekker genieten van het weer worden, misschien nog een dagje er tussenuit, maar dat zie ik het weekend wel.
Gast- Gast
Heerlijk, nog even zomers weer!
Morgen ga ik denk met N. even lekker picknicken. Morgenavond gaat zij bij mijn moeder logeren en gaan mijn vriend en ik naar een feestje (en dus genieten op 't terras). Zaterdag ga ik met mijn moeder en N. iets leuks doen en zaterdagavond gaan we naar mijn schoonmoeder (200 km hier vandaan), daar blijven we slapen en gaan zondagavond weer naar huis. In dit laatste heb ik helemaal geen zin in, maar doe het voor mijn vriend, schoonmoeder en voor N.
Morgen ga ik denk met N. even lekker picknicken. Morgenavond gaat zij bij mijn moeder logeren en gaan mijn vriend en ik naar een feestje (en dus genieten op 't terras). Zaterdag ga ik met mijn moeder en N. iets leuks doen en zaterdagavond gaan we naar mijn schoonmoeder (200 km hier vandaan), daar blijven we slapen en gaan zondagavond weer naar huis. In dit laatste heb ik helemaal geen zin in, maar doe het voor mijn vriend, schoonmoeder en voor N.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij gaan morgen op vakantie naar Drenthe, dus we pakken nog even een lekker zomers weekend mee. Echt heerlijk!
Gast- Gast
Ik ga zaterdag naar Hoek van Holland met een vriendin, high-teaen!!!
Dus dat komt heeeel goed uit!
Dus dat komt heeeel goed uit!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Lekker hoor!
Zaterdag ga ik samen met mijn vriend een dagje naar het Meerdal, mijn schoonouders/schoonzus/zwager en neefje zitten daar en we gaan in ieder geval zwemmen en fonduen.
Zondag ga ik lunchen met 2 vriendinnen, het is hier dan ook koopzondag. Mochten ze nog willen shoppen dan ga ik mee anders ga ik lekker in de tuin liggen.
Zaterdag ga ik samen met mijn vriend een dagje naar het Meerdal, mijn schoonouders/schoonzus/zwager en neefje zitten daar en we gaan in ieder geval zwemmen en fonduen.
Zondag ga ik lunchen met 2 vriendinnen, het is hier dan ook koopzondag. Mochten ze nog willen shoppen dan ga ik mee anders ga ik lekker in de tuin liggen.
Gast- Gast
Ja heerlijk! Ik heb nog geen speciale plannen, ben wel lekker vrij dit weekend
jaaa we gaan met onze vriendinnengroep een weekendje weg naar een huisje
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heerlijk dit weer. Goede vakantieweek uitgekozen.
Lig al 2 dagen aan de plas en morgen gaan we weer naar de plas
Zaterdag wordt de buitenboel geverfd dus moeten we overdag wel thuis blijven. eind van de middag bbq / verjaardag van zwager en daarna housewarming van vrienden.
Zondag naar Den haag verjaardag van de vriend van mijn zusje
Lig al 2 dagen aan de plas en morgen gaan we weer naar de plas
Zaterdag wordt de buitenboel geverfd dus moeten we overdag wel thuis blijven. eind van de middag bbq / verjaardag van zwager en daarna housewarming van vrienden.
Zondag naar Den haag verjaardag van de vriend van mijn zusje
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Heerlijk he! Van mij mag dit weer blijven tot eind februari!
Ik heb dit weekend mazzel met zaterdag twee paarden te rijden, lekker in het zonnetje! Voor 's middags heb ik nog geen plannen maar 's avonds wil ik stappen als ik dat trek/durf.
Zondag 's middags voetbal kijken en voor de rest ook geen plannen.
Ik wil wel echt van het weer gaan genieten!
Fijn weekend alvast!
Ik heb dit weekend mazzel met zaterdag twee paarden te rijden, lekker in het zonnetje! Voor 's middags heb ik nog geen plannen maar 's avonds wil ik stappen als ik dat trek/durf.
Zondag 's middags voetbal kijken en voor de rest ook geen plannen.
Ik wil wel echt van het weer gaan genieten!
Fijn weekend alvast!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Heerlijk!
Ga zaterdag een dagje weg, dus heerlijk van genieten. Hebben het er al een tijdje over om te gaan zwemmen maar komt steeds iets tussen, maar dat moet er zondag maar eens van komen!
Ga zaterdag een dagje weg, dus heerlijk van genieten. Hebben het er al een tijdje over om te gaan zwemmen maar komt steeds iets tussen, maar dat moet er zondag maar eens van komen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
zaterdag doet ons huis mee aan de open huizen route.. hoop geen kijkers, kan ik mooi in de tuin liggen hahaha..
Hoop dit weekend mijn date nog te zien, maar ben bang dat hij t druk heeft
Hoop dit weekend mijn date nog te zien, maar ben bang dat hij t druk heeft
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Leuke plannen allemaal. Ik ga het hele weekend zeilen met collega's, dus ben echt blij dat het mooi weer wordt!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ga zaterdag naar Zoom Campus. En ja dat is binnen. Enigzins baal ik maar aan de andere kant kijk ik ook ontzettend naar deze dag uit!!
Zondag nog geen echte plannen, dus wie weet vang ik nog een glimp van de zon op
Zondag nog geen echte plannen, dus wie weet vang ik nog een glimp van de zon op
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Soortgelijke onderwerpen
» Zomers weekend?
» Zomers weer?
» Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?
» WEEKEND!
» Weekend!
» Zomers weer?
» Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?
» WEEKEND!
» Weekend!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: