Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

eten op de camping

+14
Atelier Madame
Lady4
Effie_O
Flippin' Bitch
Burn
Mida4you
Dennenappel
marjoleinnn
minoessepoes
VeryCherry
Flinder
Minx
TNMN
Darius
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 3:36

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Geen camping voor mij, hell no! Creperen no thanks.
Ik geloof niet dat er werd gevraagd of je wilde kamperen. Andere mensen vinden het namelijk wel leuk en zeker met kinderen vind ik het leuker dan in een huisje of hotel.

Ontopic:
- Meestal nemen wij zakjes aardappelpuree mee(is wel zo makkelijk) en dan groente met ''gewoon'' vlees(dus hamburger, kip enz)
- blikken ravioli met sla
- luxe soep met brood
- gehaktballetjes met tomatensaus

Gewoon lekker makkelijke gerechten. Vaak als het warm is, is koken niet echt leuk, dus daarom makkelijk.

Jullie hebben op de camping dus een E621 feestje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Monte wo 11 mei 2011 - 3:53

Jada schreef:
Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Geen camping voor mij, hell no! Creperen no thanks.
Ik geloof niet dat er werd gevraagd of je wilde kamperen. Andere mensen vinden het namelijk wel leuk en zeker met kinderen vind ik het leuker dan in een huisje of hotel.

Ontopic:
- Meestal nemen wij zakjes aardappelpuree mee(is wel zo makkelijk) en dan groente met ''gewoon'' vlees(dus hamburger, kip enz)
- blikken ravioli met sla
- luxe soep met brood
- gehaktballetjes met tomatensaus

Gewoon lekker makkelijke gerechten. Vaak als het warm is, is koken niet echt leuk, dus daarom makkelijk.

Jullie hebben op de camping dus een E621 feestje!
Doe niet zo aanvallend zeg. Iedereen mag toch zelf weten wat hij eet. Daarbij heb ik geen geld om elke avond uit eten te gaan zoals jij doet. Jemig en dan ook nog zeggen dat wij varkensvoedsel eten. Vind je jezelf nou echt zoveel beter dan de rest(omdat jij wel lekker uit eten gaat en ''lekker'' eet)?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Kqip wo 11 mei 2011 - 4:00

Als wij gaan kamperen vinden we het juist leuk om zelf te koken op 1 pit. Of lekker de bbq aan..smile Gewoon wokrijst mee en lekker groente erdoor etc.. Soep maken, bami etc..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Zora wo 11 mei 2011 - 5:34

Oh yammie kamperen! Ik vind het eten dat ik op de camping eet altijd heerlijk, maar thuis is het dan niet meer te eten Very Happy zal wel iets met de buitenlucht te maken hebben :p

Ik maak vaak roerei 's avonds, met heel veel ei, ui, salami/spek/ham, paprika, tomaatjes etc. Dan op stokbrood bijvoorbeeld. Ook vaak tosti's uit de pan, met ook soms uit, of salami. Verder vaak pastasalades, of een simpele pasta. Of gewoon worstjes bakken, met wat champignons en ui. Nee, niet echt culinair in ieder geval!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Effie_O wo 11 mei 2011 - 5:57

Zora schreef:Oh yammie kamperen! Ik vind het eten dat ik op de camping eet altijd heerlijk, maar thuis is het dan niet meer te eten Very Happy zal wel iets met de buitenlucht te maken hebben :p
Haha herkenbaar! Wij hadden vorig jaar een diepvries zak gehaald, een soort wokpakket met aardappelen, vlees, groente, alles in één. Lekker makkelijk, binnen 5 minuten klaar, en wat smaakte het goed! Paar weken later hadden we thuis eens erg weinig tijd om te koken, zo'n soort pakket leek ons ideaal. Maar die smaak, vreselijk....!
Ben benieuwd hoe het dit jaar smaakt Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 6:26

Ik vind die smac enzo ook erg vies... En eet toch liever vers en gezond voedsel en niet uit blik. Daarvoor hoef je echt niet naar een restaurant. Je kunt ook wat maiskolven op de bbq flikkeren met vispakketjes in folie met verse kruiden erin. Om maar een voorbeeld te noemen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

eten op de camping - Pagina 2 Empty Re: eten op de camping

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum