Fondue
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fondue
Ik wil graag met de kerst gaan fonduen, alleen heb dit nog nooit zelf gemaakt. Kaasfondue wil ik graag niet en chocola ook niet. Ik heb al een jaar een fonduepan in de kast liggen maar is nog nooit gebruikt.
Wie heeft een goed (lekker) recept en welke ingrediënten kan ik ervoor gebruiken?
Wie heeft een goed (lekker) recept en welke ingrediënten kan ik ervoor gebruiken?
Gast- Gast
Re: Fondue
Wil je helemaal niks met kaas? Je heb namelijk ook recepten voor tomaten/kaasfondue, kaas/champignonfundue en andere variaties.
Verder aten we vroeger weleens vleesfondue, maar dat heb ik zelf nog nooit gemaakt dus daar zou je zelf een goed recept voor kunnen opzoeken.
Verder aten we vroeger weleens vleesfondue, maar dat heb ik zelf nog nooit gemaakt dus daar zou je zelf een goed recept voor kunnen opzoeken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Bij vleesfondue maken wij altijd bouillon (tuinkruiden, met zo'n blokje) en daarin gaat dan het vlees. Ernaast nog diverse salades etc.
plumke schreef:Ik wil graag met de kerst gaan fonduen, alleen heb dit nog nooit zelf gemaakt. Kaasfondue wil ik graag niet en chocola ook niet. Ik heb al een jaar een fonduepan in de kast liggen maar is nog nooit gebruikt.
Ik heb wel eens gehoord van pizzafondue. met tomatensaus en kaas zeg maar. Lijkt me wel erg lekker om een keertje te proberen
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben vorig jaar kaasfondue gedaan, maar ik vond er een duidelijke wijnsmaak doorheen komen (bij 2 verschillende merken). Wij gaan deze kerst vleesfondue doen, eens kijken of dat wat is.
Ik heb sinds kort een fonduepan voor 8 personen dus die moet uitgeprobeerd worden
Ik heb sinds kort een fonduepan voor 8 personen dus die moet uitgeprobeerd worden
Gast- Gast
Kaasfondue heb ik ooit eens gehad, dat is misschien langer dan 20 jaar terug, maar weet nog heel goed dat ik daar erg vol van raakte, dus denk dan idd aan een vleesfondue..
Maar zo te horen is dat dus niet moeilijk.
Ik denk gewoon veels te moeilijk blijkbaar.
Maar zo te horen is dat dus niet moeilijk.
Ik denk gewoon veels te moeilijk blijkbaar.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» help, fondue
» Kado; chocolade fondue...
» Waar voordelig chocolade voor fondue en mini-marshmallows?
» Kado; chocolade fondue...
» Waar voordelig chocolade voor fondue en mini-marshmallows?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: