help, fondue
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
help, fondue
Kreeg net 'n telefoontje of ik morgen op mijn werk wilde vervangen i.v.m. uitvallen van collega.
Nu staat daar fondue op de planning, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan. En 's ochtends moet er dus 'spul' gehaald worden om de activiteit te kunnen doen...
Op mn boodschappenlijstje staat tot nu toe in ieder geval al:
Qua vlees:
- kipfilet
- hamburger (stukjes snijden)
- varkensfilet
- rundergehakt
Overig:
- stokbrood
- rundvleessalade (of een andere variant)
- komkommer
- tomaat
- zonnebloemolie (hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben als ik 15 mensen heb?)
Heb dus wel paar ideeen van wat ik zou kunnen halen, maar misschien hebben jullie nog tips en/of aanvullingen? Thanks!
Nu staat daar fondue op de planning, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan. En 's ochtends moet er dus 'spul' gehaald worden om de activiteit te kunnen doen...
Op mn boodschappenlijstje staat tot nu toe in ieder geval al:
Qua vlees:
- kipfilet
- hamburger (stukjes snijden)
- varkensfilet
- rundergehakt
Overig:
- stokbrood
- rundvleessalade (of een andere variant)
- komkommer
- tomaat
- zonnebloemolie (hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben als ik 15 mensen heb?)
Heb dus wel paar ideeen van wat ik zou kunnen halen, maar misschien hebben jullie nog tips en/of aanvullingen? Thanks!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Re: help, fondue
Je kan ipv fonduen in olie ook fonduen in bouillon, vind ik persoonlijk erg lekker, is niet zo vettig. Ik kies dan meestal iets van tuinkruidenbouillon ofzo.
Kruidenboter voor op het stokbrood
Sla om ook een gewone salade te kunnen maken
Je kan soms ook van die minislavinken ofzo los kopen
o ja, en sausjes!
Kruidenboter voor op het stokbrood
Sla om ook een gewone salade te kunnen maken
Je kan soms ook van die minislavinken ofzo los kopen
o ja, en sausjes!
Thanks! Met bouillion klinkt inderdaad lekkerder, dan maak je gewoon bouillion en verwarm je het en dan in dat fondue geval? (Ja, ik ben echt 'n leek, hehe)
Ellusss- Fluisteraar
Ik kook water met de waterkoker en doe het dan met een bouillonblokje erbij in dat fondueding
Thanks!
Het ging best goed afgezien van 't feit dat er op het werk weinig geregeld was... Uiteindelijk hebben we 't grotendeels in zo'n grote hapjespan gedaan omdat er zo'n 16 clienten waren en slechts 1 fonduepan (6 stokjes). Hehe, dat ging natuurlijk niet werken. Maar al met al is het prima gegaan!
Het ging best goed afgezien van 't feit dat er op het werk weinig geregeld was... Uiteindelijk hebben we 't grotendeels in zo'n grote hapjespan gedaan omdat er zo'n 16 clienten waren en slechts 1 fonduepan (6 stokjes). Hehe, dat ging natuurlijk niet werken. Maar al met al is het prima gegaan!
Ellusss- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: