Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Zwangerschapsdementie !_Donnaa schreef:Believe me, ik heb het regelmatigAlex schreef:Whahaha, PM, hoe kun je nou de postzegel vergeten?
Nee, gewoon kaart in je tas, postzegels kopen en dan kaart op de bus doen en er dan thuis achter komen dat er nog 10 op het velletje zitten... Dus klopt er iets niet!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zwangerschapsdementie !_Donnaa schreef:Believe me, ik heb het regelmatigAlex schreef:Whahaha, PM, hoe kun je nou de postzegel vergeten?
Nee, gewoon kaart in je tas, postzegels kopen en dan kaart op de bus doen en er dan thuis achter komen dat er nog 10 op het velletje zitten... Dus klopt er iets niet!
Oeps! Hopelijk komt de kaart ooit nog aan, alleen moet VC dan waarschijnlijk wel strafport betalen.
Gast- Gast
Nou dan mag ik toch wel eens een testje doenProudMama schreef:Zwangerschapsdementie !_Donnaa schreef:Believe me, ik heb het regelmatigAlex schreef:Whahaha, PM, hoe kun je nou de postzegel vergeten?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou dan mag ik toch wel eens een testje doenProudMama schreef:Zwangerschapsdementie !_Donnaa schreef:Believe me, ik heb het regelmatigAlex schreef:Whahaha, PM, hoe kun je nou de postzegel vergeten?
Hier nog eentje... Ik vergeet de laatste tijd ook veel
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben mijn oude telefoon aan het leeghalen zodat mijn broertje hem kan gebruiken. Wat een k-klus zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En een onafhankelijk iemand, zoals je huisarts? Want je moeder zit er zelf natuurlijk ook middenin...
Moeilijk is dat he, als je zelfs je (ex)partner niet alles kan vertellen omdat ze het toch niet begrijpen...
Moeilijk is dat he, als je zelfs je (ex)partner niet alles kan vertellen omdat ze het toch niet begrijpen...
Gast- Gast
Je kan toch kiezen voor: Terug naar fabrieksinstellingen ofzo? Dan is alles weg...VeryCherry schreef:Ik ben mijn oude telefoon aan het leeghalen zodat mijn broertje hem kan gebruiken. Wat een k-klus zeg!
Gast- Gast
Uhu, maar ik moet eerst alles op de pc hebben.
Ben nu muziek aan het overzetten, daar doet hij nog anderhalf uur over, dus kan ik mooi boodschappen doen.
Vanavond eet mijn zwager weer mee en ik moet nog vanalles doen in huis.
Ben nu muziek aan het overzetten, daar doet hij nog anderhalf uur over, dus kan ik mooi boodschappen doen.
Vanavond eet mijn zwager weer mee en ik moet nog vanalles doen in huis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik heb eerlijk gezegd niet echt behoefte om erover te praten (met een huisarts bijv.).. Het blijft tot wachten op z`n overlijden, zeg maar..
Ik ben eerder wel bij een maatschappelijk werker geweest omdat ik niet eens door 1 deur kon met m`n vader, dat was nog voor 2007.. Toen ben ik ook samen gaan wonen, maar zo`n uitvlucht kan ik nu niet kiezen.
Het is inderdaad wel vervelend als mensen je niet begrijpen.. Een vriendin begrijpt wel eens wat, maar die kan absoluut niet met haar moeder (omgekeerd dus) maar ze ziet geloof ik niet in dat haar situatie het bij lange na niet haalt bij de mijne en dat het gewoon niet te vergelijken is..
Ik red me wel, daar zal het niet aan liggen.. Of m`n moeder dat ook kan, daar ben ik een stuk banger voor
Ik ben eerder wel bij een maatschappelijk werker geweest omdat ik niet eens door 1 deur kon met m`n vader, dat was nog voor 2007.. Toen ben ik ook samen gaan wonen, maar zo`n uitvlucht kan ik nu niet kiezen.
Het is inderdaad wel vervelend als mensen je niet begrijpen.. Een vriendin begrijpt wel eens wat, maar die kan absoluut niet met haar moeder (omgekeerd dus) maar ze ziet geloof ik niet in dat haar situatie het bij lange na niet haalt bij de mijne en dat het gewoon niet te vergelijken is..
Ik red me wel, daar zal het niet aan liggen.. Of m`n moeder dat ook kan, daar ben ik een stuk banger voor
Gast- Gast
Don:
Ik ga maar afsluiten en richting mijn werk rijden...
Fijne dag nog dames!!
Ik ga maar afsluiten en richting mijn werk rijden...
Fijne dag nog dames!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk niet dat jij je zo zeer moet "laten helpen", ik denk dat jullie samen in therapie zouden moeten...Storm schreef:
Niet quoten aub.
Laatst aangepast door Purple op ma 2 mei 2011 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat moeilijk voor je, Donnaa. Ik snap dat je het huis uit wilt, nu zit je er middenin.
Gast- Gast
Donna wat moeilijk... kl*te dat het zolang duurt dat je een eigen huisje hebt!!
Storm is er een reden voor die driftbuien?
Bij mij had dat namenlijk een reden...
Storm is er een reden voor die driftbuien?
Bij mij had dat namenlijk een reden...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat vraag ik me ook af, Storm. Heb je zelf een idee hoe het komt dat je driftbuien hebt?
Gast- Gast
Storm, 1 keer per maand is wel heel weinig hoor. Maar toch, ik blijf erbij; ik denk dat jij zo reageert doordat jouw vriend jou zover krijgt.
Gast- Gast
Dus je hebt wel een reden ervoor..
Nee ik heb mijn vriend ook nooit pijn of iets gedaan.. Maar ik weet wat je bedoeld..
Bij mij heeft het geholpen door te gaan praten met iemand, Daar kwam ook de reden uit waarvan ik woede aanvallen kreeg..
Nu heb ik het heel goed onder controlle.. Heel soms komt er nog wel eens een op maar die weet ik dan goed te beheersen!
Maar het is zeker niet gemakkelijk..
Nee ik heb mijn vriend ook nooit pijn of iets gedaan.. Maar ik weet wat je bedoeld..
Bij mij heeft het geholpen door te gaan praten met iemand, Daar kwam ook de reden uit waarvan ik woede aanvallen kreeg..
Nu heb ik het heel goed onder controlle.. Heel soms komt er nog wel eens een op maar die weet ik dan goed te beheersen!
Maar het is zeker niet gemakkelijk..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Donnaa: Weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen, dus geef je bij deze maar een dikke knuffel
Gast- Gast
Storm: Vaak is het oorzaak en gevolg, tenzij het echt een karaktertrek is van je.
Ik vind 1x per maand ook wel heel erg weinig hoor!!
Ik vind 1x per maand ook wel heel erg weinig hoor!!
Gast- Gast
Ik leef al zolang met je mee, ik hoop echt dat jullie eruit komen en elkaar gelukkig kunnen maken, je hoort elkaar niet "gek" te maken. Dat verdient niemand.Storm schreef:
Misschien heb je wel gelijk. Misschien loop ik wel gewoon achter de feiten aan, ik weet het niet.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik leef al zolang met je mee, ik hoop echt dat jullie eruit komen en elkaar gelukkig kunnen maken, je hoort elkaar niet "gek" te maken. Dat verdient niemand.Storm schreef:
Misschien heb je wel gelijk. Misschien loop ik wel gewoon achter de feiten aan, ik weet het niet.
+1.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: