Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Hamsteren'

+6
Caroow
Highway
Blond
applestar
rapa nui
girli
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

'Hamsteren' Empty 'Hamsteren'

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:45

Gaan jullie producten hamsteren als er een aankondiging komt, dat 't duurder gaat worden?

Ik zit er aan te denken om koffie te gaan hamsteren... Mijn moeder drinkt altijd VanNelle; enkele maanden geleden nog 3,30 per pond, nu al 4,60! En net las ik dat 't ze 't wéér willen verhogen met 40%.... Enerzijds vind ik 't alleen niet handig :P Om nu in ene bomvol geld uit te geven, aan iets dat we over paar weken weer gebruiken, maar tegelijkertijd, 5 euro of meer voor een pondje koffie....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

'Hamsteren' Empty Re: 'Hamsteren'

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:49

doorom neem ik gewoon koffie van 1,38 euro (of zoiets :P)

Maar nee dat gaat niet lukken momenteel met mijn budget voor boodschappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:52

Nee, dat doe ik niet.

Al zou ik het wel lekker vinden om 100 liter benzine in de schuur te pompen voor het geval dat het straks niet meer te betalen is.
Maar ja, als de onderburen dan gaan BBQen en er springt een vonk over... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:53

Ik ga niet hamsteren, omdat het duurder wordt. Maar als het bv 2 halen, 1 betalen is dan sla ik wel altijd veel in Rolling Eyes Vriend wordt dan gek van me.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:53

Nee ik doe dat ook niet, maar het is me wel opgevallen dat alles echt een stuk duurder wordt. Ik was van de week bij de AH, toen had ik voor € 80,- boodschappen en ik hoefde niet eens te sjouwen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 0:32

Eigenlijk koop ik amper koffie, maar toen mijn moeder een paar weken zei dat een pak DE nu al ruim 4 euro was voor een pondspak, schrok ik wel. 'Vroeger' gaf ik daar € 2,19 en noemde het iedereen al goudwater, nu is het helemaal. Laatst wel 2x een pondspak van 3,69 gehaald bij de SdB, omdat het in de aanbieding was, dus ik heb voor een jaar genoeg.

Met Coca Cola Light wil ik nog weleens hamsteren. Puur omdat er soms mooie aanbiedingen zijn en ik dan een paar weken niet echt op boodschap hoef. :P

Gast
Gast

Bericht  girli za 30 apr 2011 - 0:39

Ik doe dat alleen bij bijvoorbeeld 2 halen 1 betalen. Echter, ik zorg er wel voor dat ik niet te veel koop. Ik hoef geen 20 flessen shampoo o.i.d.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 0:43

girli schreef:Ik doe dat alleen bij bijvoorbeeld 2 halen 1 betalen. Echter, ik zorg er wel voor dat ik niet te veel koop. Ik hoef geen 20 flessen shampoo o.i.d.

Ow, dat doe ik dus ook. Maar we hebben hier een Op=Op shop en als ik drie flesse Palmolive meeneem, dan kost me dit "maar" € 5,00 i.p.v. ruim € 2,00 per fles. En dat het niet Nederlands is, zal mij dan een worst zijn. Het ruikt hetzelfde, dus het zal wel goed zijn. smile

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 30 apr 2011 - 0:55

Maand of twee terug was er een aanbieding (net tegelijk met de berichten van de stijging van de koffieprijzen) en toen heb ik wel wat pakken extra gehaald. Er zit een lange houdbaarheidsdatum op dus ik heb wel even genoeg (drink ook niet al te veel koffie thuis). Hou verder ook wel van een thuisvoorraad, dus met hamsterweken en 2 voor de prijs van 1 aanbiedingen koop ik altijd extra in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 1:03

girli schreef:Ik doe dat alleen bij bijvoorbeeld 2 halen 1 betalen. Echter, ik zorg er wel voor dat ik niet te veel koop. Ik hoef geen 20 flessen shampoo o.i.d.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 1:11

Ik hamster als er iets in de aanbeiding is wat ik veel gebruik. Ik heb het liefst haarproducten van John Frieda, maar dat is normaal peperduur. Dan wacht ik op 40% korting bij de Kruidvat en dan sla ik in voor een maand of langer.

Gast
Gast

Bericht  applestar za 30 apr 2011 - 3:39

Twellie schreef:Ik hamster als er iets in de aanbeiding is wat ik veel gebruik. Ik heb het liefst haarproducten van John Frieda, maar dat is normaal peperduur. Dan wacht ik op 40% korting bij de Kruidvat en dan sla ik in voor een maand of langer.

Dat doe ik ook. Maar dan vaak alleen met verzorgingsproducten of producten die erg lang houdbaar zijn
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 5:35

Wij slaan alleen in wat we echt nodig hebben.
We eten vrij vaak pasta, dus als bij de AH hamsterweken zijn en het is 1+1 gratis, dan nemen we vaak 12 potten mee ofzo.
En dat is met het meeste wel wat we veel gebruiken.

Ik krijg vaak allerlei kortingsbonnen, ook voor Ariël enzo.
Ik heb nu nog 6 flessen wasmiddel staan en zodra er nog maar 3 staan ofzo en is weer een actie, neem ik er weer mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 5:37

Ik doe dat wel met mijn shampoo en conditioner van John Frieda, die koop ik alleen in de aanbieding, en dan vaak wat extra.

Gast
Gast

Bericht  Blond za 30 apr 2011 - 5:41

Dat doe ik alleen met verzorginsproducten. Ik gebruik altijd tonic en dag/nachtcreme van Biotherm, en koop het alleen als het bij de Douglas 20% korting heeft. En dan koop ik het sowieso, ook al heb ik nog een bijna volle fles staan. Ook zo met mascara, haarverf en poeder. Dat heb ik allang in huis voordat het op is.

Mijn vader hamstert nog wel eens Cola Cola Zero. We hebben nu weer 2 pakken van 6 flessen in de schuur staan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Highway za 30 apr 2011 - 8:22

Af en toe bij goede aanbiedingen van shampoo, toiletpapier en wasmiddel. Dat zijn vrij dure producten en als ze 2 halen 1 betalen zijn neem ik meestal wat extra mee.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  girli za 30 apr 2011 - 9:42

ABE schreef:

Ow, dat doe ik dus ook. Maar we hebben hier een Op=Op shop en als ik drie flesse Palmolive meeneem, dan kost me dit "maar" € 5,00 i.p.v. ruim € 2,00 per fles. En dat het niet Nederlands is, zal mij dan een worst zijn. Het ruikt hetzelfde, dus het zal wel goed zijn. smile
Daar let ik wel op. Dat het echt een aanbieding is en dat het veel scheelt. Een euro vind ik niet heel veel. Ik koop bijv. H&S shampoo bij de etos, 2 voor 5 euro terwijl de flessen iets van 7 euro per stuk kosten. Dat is dus een 'winst' van 9 euro per aanbieding.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 9:48

girli schreef:
ABE schreef:

Daar let ik wel op. Dat het echt een aanbieding is en dat het veel scheelt. Een euro vind ik niet heel veel. Ik koop bijv. H&S shampoo bij de etos, 2 voor 5 euro terwijl de flessen iets van 7 euro per stuk kosten. Dat is dus een 'winst' van 9 euro per aanbieding.

Dan heb je een mooie aanbieding te pakken. Ik ben verder niet zo duur qua shampoo's. Ik vind het eigen merk van Jumbo en C1000 bv ook heel erg goed. En dat is slechts een euro per fles. Very Happy Ons bint zunig. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 10:52

Ik doe dat ook altijd met shampoo. En met wasmiddel. Gebruik altijd Herbal Essences shampoo en die heb je vaak in de aanbieding bij de Kruidvat en af en toe bij de AH. Ja, dan koop ik wel een pakketje of 4.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 30 apr 2011 - 20:55

Ik hamster altijd wasverzachter, daar heb ik altijd wel 5 flessen van staan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette za 30 apr 2011 - 23:02

Ik doe dit alleen bij verzorgings en make up producten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:15

Nee, dat doe ik alleen tijdens de hamsterweken bij de AH Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:20

Eh, nee, ik hamster niks.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 1 mei 2011 - 19:21

nee echt hamsteren doe Ik niet alleen koop Ik wel altijd spullen in de aanbieding.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 19:28

Nu nog niet. Hebben er gewoon geen plaats voor. Maar straks als wij in het grote huis zitten hebben wij een hele grote kelder. Ja, dan kan er wel wat worden ingeslagen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: