betaalbare bikini's?
+3
Ugly Betty
TukTuk
JD
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
betaalbare bikini's?
Omdat al mn bikini's opeens te klein zijn (blijkbaar groeien ze nog steeds;)) moet ik nodig aan een nieuwe bikini. Ik heb al op wehkamp en otto gekeken, maar mijn god...wat zijn ze daar duur.
Dan staat er "30 euro", maar die prijs geldt voor maatje 34...en ik ga voor de maat 40.
Dus, weet er iemand waar ze leuke betaalbare bikini's verkopen?? en dan niet de modelletjes met de megalage broekjes en kleine bovenstukjes voor de slanke modellen met maat 34...maar gewoon een bikini die geschikt is voor de wat rondere dames zeg maar:)
Dan staat er "30 euro", maar die prijs geldt voor maatje 34...en ik ga voor de maat 40.
Dus, weet er iemand waar ze leuke betaalbare bikini's verkopen?? en dan niet de modelletjes met de megalage broekjes en kleine bovenstukjes voor de slanke modellen met maat 34...maar gewoon een bikini die geschikt is voor de wat rondere dames zeg maar:)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: betaalbare bikini's?
Action, Hema, C&A.
Bij die laatste twee betaal je ongeveer 10 euro per stukje.
Bij die laatste twee betaal je ongeveer 10 euro per stukje.
Gast- Gast
Action idd! En daarvan zitten de broekjes ook wat hoger.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hunkemoller? H&M?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een leuke van de HEMA.. BH bikinitopje met wat roesels en kraaltjes en een gewoon simpel broekje.. In zwart
Gast- Gast
Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Hunkenmoller heb ik de mijne vandaan, 30 euro in totaal geloof ik. En ik heb er twee van de Primark, samen 8 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
MADDIE schreef:Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
Vanwaar die puntjes??
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
ja die van H&M vind ik niks, en zitten ook niet mooi bij mij. Hema is inderdaad el een idee ja!
Ik hoor inderdaad ook steeds meer mense over Primark, maar waar zit dat? Volgens mij nergens hier in de omgeving?
Ik hoor inderdaad ook steeds meer mense over Primark, maar waar zit dat? Volgens mij nergens hier in de omgeving?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sogood schreef:MADDIE schreef:Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
Vanwaar die puntjes??
Dat zie ik wel vaker staan. En zo is het niet te googlen toch?
MADDIE- Prater
*Marietje* schreef:ja die van H&M vind ik niks, en zitten ook niet mooi bij mij. Hema is inderdaad el een idee ja!
Er zit er een in Rotterdam en Hoofddorp.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
MADDIE schreef:Sogood schreef:MADDIE schreef:Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
Vanwaar die puntjes??
Wehkamp vind ik nou niet bepaald spannend om te googlen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
MADDIE schreef:Sogood schreef:MADDIE schreef:Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
Vanwaar die puntjes??
Maar waarom zou je bang zijn dat iemand 'Wehkamp' googled?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:MADDIE schreef:Sogood schreef:MADDIE schreef:Ik heb er een gekocht van only via w.ehkamp Maar hij zou eigenlijk 20 euro gekost moeten hebben, maar bij w.ehkamp vragen ze er 25 voor :-S
Vanwaar die puntjes??
Maar waarom zou je bang zijn dat iemand 'Wehkamp' googled?
Weet ik eigenlijk ook niet... Maar haal ze ook niet weg hihi! Dat vind ik dan ook weer overdreven!
MADDIE- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» betaalbare geboortekaartjes
» Leuke, betaalbare positiekleding!
» Wat is een goed en betaalbare buggy?
» Waar heb je betaalbare letterbakken?
» betaalbare vakantie....waarheen?
» Leuke, betaalbare positiekleding!
» Wat is een goed en betaalbare buggy?