Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 10 van 20
Pagina 10 van 20 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20
Re: Nagellak tic
Whoops ik heb ook weer twee potjes gekocht, van Essence. Geen idee of ik er plaatjes van kan vinden...
Maar ik denk dat ik straks Forget Me Not van Catrice op ga doen, ben ik wel benieuwd naar!
Maar ik denk dat ik straks Forget Me Not van Catrice op ga doen, ben ik wel benieuwd naar!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hoeveel laagjes moet je daarvan aanbrengen? Ik heb hem namelijk ook en eerst een basecoat gedaan en pas na 3 lagen was alles gedekt en m'n nagels niet meer zichtbaar. Daarna duurde het echt eeuwen voordat m'n nagels droog waren en ik een topcoat kon doen. Maar helaas waren ze toch nog niet echt droog(denk onderste lagen) en daardoor kreeg ik lelijke vegen en kale plekjes. Vind hem erg leuk maar zeer moeilijk(maar ja wat wil je voor dat geld)Fauve schreef:Zo mijn nageltjes zijn weer gelakt (niet mijn foto hoor)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte, van die kleur hoef ik hooguit 2 laagjes op te brengen..
Hoef bij geen enkele Catrice 3 lagen te doen..
Gast- Gast
Oh dan heb jij zeker hele goede nagels voor nagellak Bij mij schijnt dat witte randje echt zo door, dat is echt lelijk. Pas bij 3 laagjes is het zoals op de foto en niet meer zichtbaar._Donnaa schreef:Monte, van die kleur hoef ik hooguit 2 laagjes op te brengen..
Monte- Ratel
Gebruik je dikkere laagjes dan?
Ik lak altijd best dunne laagjes omdat dat sneller droog is en heb daardoor meestal ook wel 3 laagjes nodig!
Ik lak altijd best dunne laagjes omdat dat sneller droog is en heb daardoor meestal ook wel 3 laagjes nodig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Vinden jullie ook dat bij Catrice de kwaliteit van de nagellak heel erg per potje verschild? Ik heb er 9 of 10 van catrice waarvan er 3 echt bagger zijn. (Dit was meteen vanuit de winkel al.)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geen idee.. Het laagje wat ik lak droogt ook heel snel en meestal ben ik met 1 laagje wel klaar.. Alleen die hele lichte kleurtjes moeten met 2 laagjes, want anders zie je idd soms wat strepen of het witte randje..
Gast- Gast
Bedoel je qua smeren?toetje_ schreef:Vinden jullie ook dat bij Catrice de kwaliteit van de nagellak heel erg per potje verschild? Ik heb er 9 of 10 van catrice waarvan er 3 echt bagger zijn. (Dit was meteen vanuit de winkel al.)
Gast- Gast
Grappig toch, hoe erg dat verschilt per persoon!
Ik kan mezelf er ook gewoon best aan ergeren als het niet egaal is. Meestal laat ik een lakje wel bijna een week zitten, dus dan valt het me elke dag op, haha.
Toetje: Dat is mij ook opgevallen ja! De oude nieuwe kleurtjes zeg maar vond ik heel fijn, maar wat ik nu heb van de nieuwe kleurtjes vond ik lastig lakken..
Gisteren nog 3 nieuwe gehaald, hoop dat die weer beter lakken!
Ik kan mezelf er ook gewoon best aan ergeren als het niet egaal is. Meestal laat ik een lakje wel bijna een week zitten, dus dan valt het me elke dag op, haha.
Toetje: Dat is mij ook opgevallen ja! De oude nieuwe kleurtjes zeg maar vond ik heel fijn, maar wat ik nu heb van de nieuwe kleurtjes vond ik lastig lakken..
Gisteren nog 3 nieuwe gehaald, hoop dat die weer beter lakken!
Arwyn- Ratel
Ja, mijn lakjes zitten hooguit 2 volle dagen, haha.. Meestal lak ik ze iedere avond, voordat ik op bed ga..
Gast- Gast
Ik ga het morgen denk ik nog eens proberen. Hopen dat het dan wel goed lukt.
Monte- Ratel
Oh, daar ben ik echt veels te lui voor, haha.
Ik doe het 1 of 2 keer per week en dan moet het ook gewoon goed zitten!
Het lakken zelf vind ik toch niet echt leuk, dus dat wil ik echt niet elke dag doen, haha.
Ik doe het 1 of 2 keer per week en dan moet het ook gewoon goed zitten!
Het lakken zelf vind ik toch niet echt leuk, dus dat wil ik echt niet elke dag doen, haha.
Arwyn- Ratel
_Donnaa schreef:Bedoel je qua smeren?toetje_ schreef:Vinden jullie ook dat bij Catrice de kwaliteit van de nagellak heel erg per potje verschild? Ik heb er 9 of 10 van catrice waarvan er 3 echt bagger zijn. (Dit was meteen vanuit de winkel al.)
Ja. Ik had dat bij de paarse, forget me not. Die was heel erg dik en stroperig waardoor ik geen mooie laag op mijn nagels kreeg. Nu heb ik van de week de nude perzik kleurige gekocht, Apropos Apricot en bij deze is het weer, hoe ik ook lak, je blijft de 'streepjes' van het kwastje zien. Het zelfde geldt voor de blauwe, pool party at night. Heel vervelend.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb die paarse en blauwe beide nog niet geprobeerd.. Zal het binnenkort even doen, dan ga ik kijken of ik de kwaliteit ook minder vind..
Gast- Gast
Wat ik me trouwens afvraag he, is het eigenlijk slecht om iedere dag je oude nagellak er af te halen en er weer nieuwe op te doen?
Toet- Lady Post-a-lot
Vandaag 16 lakjes gekocht
@ Monte: helpt 't ook als je een witte base coat doet? Ik zweer sinds gister bij 'n witte onderlaag
Vanavond lekker aan de slag met m'n nieuwe kleuren
@ Monte: helpt 't ook als je een witte base coat doet? Ik zweer sinds gister bij 'n witte onderlaag
Vanavond lekker aan de slag met m'n nieuwe kleuren
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik weet alleen dat je je nagels een paar dagen per maand rust moet geven door ze niet te lakken..toetje_ schreef:Wat ik me trouwens afvraag he, is het eigenlijk slecht om iedere dag je oude nagellak er af te halen en er weer nieuwe op te doen?
Gast- Gast
Oh dat doe ik wel, als ik in het cafetaria werk draag ik geen nagellak, dat zijn twee avonden per week.
Toet- Lady Post-a-lot
Wel dubbel trouwens.. Want de ene site zegt dat dat moet omdat je nagels zuurstof nodig hebben en andere sites zeggen dat het niet nuttig is omdat je nagels dode cellen zijn..
Gast- Gast
Nagels is van dezelfde materie als je haar en je haren kun je ook gewoon kleuren._Donnaa schreef:Wel dubbel trouwens.. Want de ene site zegt dat dat moet omdat je nagels zuurstof nodig hebben en andere sites zeggen dat het niet nuttig is omdat je nagels dode cellen zijn..
Gast- Gast
Ja en haar kan je toch ook 'voeden' ondanks het dood is.. Dus dan zal dat 'paar dagen zonder lak' ook wel nut hebben, lijkt mij..Purple schreef:Nagels is van dezelfde materie als je haar en je haren kun je ook gewoon kleuren._Donnaa schreef:Wel dubbel trouwens.. Want de ene site zegt dat dat moet omdat je nagels zuurstof nodig hebben en andere sites zeggen dat het niet nuttig is omdat je nagels dode cellen zijn..
Ik gebruik nooit basecoat en topcoat, maar wil wel een basecoat aanschaffen voor onder donkere kleuren..
Gast- Gast
Ik gebruik eigenlijk nooit een base- en/of topcoat.
Meestal gebruik ik neutrale kleurtjes, dus die stainen mijn nagels niet. Ik heb wel een topcoat van INM. Die laat de lak wel sneller drogen, maar ik heb het idee dat de lak zonder topcoat langer blijft zitten. Dan toch liever iets langer wachten en 4 dagen met een lak, dan korter wachten en het er na 2 dagen al weer af moeten halen, haha.
Meestal gebruik ik neutrale kleurtjes, dus die stainen mijn nagels niet. Ik heb wel een topcoat van INM. Die laat de lak wel sneller drogen, maar ik heb het idee dat de lak zonder topcoat langer blijft zitten. Dan toch liever iets langer wachten en 4 dagen met een lak, dan korter wachten en het er na 2 dagen al weer af moeten halen, haha.
Arwyn- Ratel
voor ik nailtek had gebruikte ik eigenlijk ook geen base en top coat. Nailtek is automatisch base coat dus dat is perfect!
Bepaalde kleuren lieten wel echt een nare kleur achter op mijn nagels..Daar deed ik dan wel basecoat onder
Bepaalde kleuren lieten wel echt een nare kleur achter op mijn nagels..Daar deed ik dan wel basecoat onder
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 10 van 20 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20
Pagina 10 van 20
Permissies van dit forum: