Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

50% korting op alle make-up bij Kruidvat

+31
Ellebel
Bliss
Mermaid
Zora
Belle1985
smooch
Feline
JoyceVL
Happydobby
Travelgurly
Dennenappel
remover27
Sarah1985
JD
Kaboutertje
Benthe
Nietjuuh
VeryCherry
Nathalie
Penélope
Inge
Blond
Sterre
Suus
Toet
Kabouter
Jeanette
Mida4you
Roxi3
Melis_je
Arwyn
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Feline vr 29 apr 2011 - 4:03

Ik zag er blijkbaar erg goed uit vandaag want toen ik bij de kassa stond met m'n hoop make-up spullen fluisterde de cassiere me toe dat ik m'n concealer (duurste wat ik had, rest was rond de 2 euro) van haar kreeg.. Scheelde me toch weer 7 euro smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  smooch vr 29 apr 2011 - 4:50

Ik heb ook een hoop ingeslagen, vooral nagellak. Maar wat was het druk joh...
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Kabouter vr 29 apr 2011 - 5:16

Ik ben vandaag ook maar even geweest..heb 5 nagellakjes, 2x oogschaduw en mascara gekocht. En nog mee dingen dus wat ik uiteindelijk kwijt was aan de make-up weet ik eigenlijk niet. Iets van 18 euro geloof ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 5:49

Hier was het helemaal niet druk, maar ja een dorp hè Wink

Ik heb gekocht

Maybelline mascara superlash
Oogschaduw van Gosh
Maybelline concealer, zo'n soort stift
Lipgloss maybelline
Lipgloss Max Factor

Jammer dat ze geen Bourjois hebben hier. Mijn favoriete merk..Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 6:23

Hier was echt alles uitverkocht, ik ging voor oogschaduw van L'oreal en foundation van Max Factor, maar de schappen waren leeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Belle1985 vr 29 apr 2011 - 6:58

Ik heb mascara, nagellak en foundation gekocht.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 7:03

Ik heb een nagellakje gekocht, een top coat en een mascara, de One by One van... ?? :P

Ik dacht van ik kan wel meer dingen kopen, maar als ik het nauwelijks gebruik is het natuurlijk nog zonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 7:10

Ik heb 3 lakjes van Catrice gekocht, een ligloss, en een allround concealer kitje. Nog twee glosjes en een mascara van Essence.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Zora vr 29 apr 2011 - 7:41

Wat lief Feline!!

Hier was het echt een grote chaos, en er was serieus geen enkel Catricelakje meer Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 7:57

Ik heb ook wat spulletjes gekocht. Maar ook hier was veel uitverkocht. Erg jammer.
Mijn buit is: 2 eyeliners, 1 mascara, oogschaduwpaletje en een nagellakje. Kosten 7euro :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Mermaid za 30 apr 2011 - 1:57

Dan ben ik toch blij dat ik in een dorp woon Wink hier was alles nog wel te krijgen.
heb wat mascara, oogschaduw en een nagellakje gekocht en kreeg er nog een lip gloss bij ook smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Bliss za 30 apr 2011 - 2:30

Hier waren bijna alle Catrice-lakjes uitverkocht Sad Heb alleen London's Weather Forecast gekocht en verder nog een oranje lakje van Essence voor K-dag en een oogschaduw van Essence. Kosten: € 2,95 :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Ellebel za 30 apr 2011 - 3:44

Ook ik heb mijn slag geslagen:
- 3 lakjes van Catrice: Ye, Sir Yes! Just Married en Sold out for ever
- 2 smokey eye kitjes van Catrice
- Foundation van Max Factor
- Mascara van Maybeline
- Oogschaduw van Gosh
- Oogschaduw van L'Oreal

In totaal was ik 32 euro kwijt, geen geld eigenlijk voor zoveel make-up en sommige dingen waren echt duur, oogschaduw van 11 euro zou ik normaal nooit kopen (voor 1 kleur, geen paletje).
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 3:13

Ik heb vandaag ook nog wat ingeslagen:
50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Max-factor-lasting-performance-foundation-ivory-beige-101-1-stuk

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcTtpkS2Heq5p_HYbMcak6bvx0aJfWD7hReOZ5f3XEvPcSQIfgrr&t=1

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcTo9S4ndWd-3VJppc_cGRfB5f3YTe2X52XhOgd8_mtCX14FO--L&t=1

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Essence_matt_top_coat

* groene oogschaduw van Catrice
* blanke nagellak van Bew York Color

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  JustMeDaan zo 1 mei 2011 - 5:38

Foundation roller (roll'on true match) van l'oreal
Poeder van maybelline
mascara van maybelline
make up staafje van gosh(gebruik ik altijd, geweldig handig spul)
En daarvan ook een staafje cover correction stick.

ipv normaal 52 euro nu 26 euro.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:19

In totaal heb ik voor €40 (dus eigenlijk €80) aan nagellak gekocht bijna haha.. En nog 2 lipglossen, 5 oogschaduws en 2 mascara`s Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Mida4you zo 1 mei 2011 - 22:45

Ooohh zo jammer dat ik niet naar de Kruidvat kon. We hebben het op dit moment erg krap qua financiën dus ik heb me echt moeten beheersen, HELAASS!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Moezie ma 2 mei 2011 - 1:45

Ik ben afgelopen donderdag ook even geweest.. Lang leve Maastricht met 3 kruidvats haha
Maar heb weer een hoop ingeslagen Laughing
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Blossom ma 2 mei 2011 - 1:47

Ik heb afgelopen vrijdag ook flink ingeslagen. Veel nagellak en wat andere make-up.
Blossom
Blossom
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:55

Ik heb t toch wel stukken beter gedaan met mijn 1.13 voor 40 euro producten...Whaha Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 2:11

Reva schreef:Ik heb t toch wel stukken beter gedaan met mijn 1.13 voor 40 euro producten...Whaha Twisted Evil
:shock: vrijmarkt ofzo? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 2:37

Nee, kruidvat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 2:41

Reva schreef:Ik heb t toch wel stukken beter gedaan met mijn 1.13 voor 40 euro producten...Whaha Twisted Evil

Opschepper! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 3:31

Alex schreef:
Reva schreef:Ik heb t toch wel stukken beter gedaan met mijn 1.13 voor 40 euro producten...Whaha Twisted Evil

Opschepper! :P

1.13!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

50% korting op alle make-up bij Kruidvat - Pagina 4 Empty Re: 50% korting op alle make-up bij Kruidvat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum