Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dierenpolitie; goed initiatief of niet?

+3
Rovine
Sweety
Jeanette
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dierenpolitie; goed initiatief of niet? - Pagina 2 Empty Re: Dierenpolitie; goed initiatief of niet?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:18

FoolishSam schreef:
Princess schreef:
FoolishSam schreef:
+1!! Wat is er nu weer vreemd aan het opleidinen tot animal cops! Zoveel handen nodig op straat...sja...die handen zijn er ook, en ze willen stadswachten ook weer meer ruimte geven, zodat zij weer meer taken van de politie over kunnen nemen. Iedereen zal elkaar moeten helpen om het een stuk veiliger te maken, en ik vind het belangrijerk dat een beestje gered word uit de handen van een mishandelaar, dan dat er tig politieagenten om een vecht/schietpartij van een stel buitenlanders staan smile

Ik vind je laatste opmerking eigenlijk nergens op slaan!
Bij een schietpartij, of het nou tussen buitenlanders of nederlanders is, is de omgeving ook in gevaar.
Dus ja, zijn meer agenten voor nodig.
Ik vind niet dat je kunt spreken van dat het ene belangrijker is dan het andere!

Hier is het elke week wel raak, en ja dan zijn er minstens 20 politieagenten aanwezig waarva de helft een beetje staat te kijken smile (En dat zijn in Rotterdam toevallig alleen maar buitenlanders ja)

Edit: En zolang je je er niet mee bemoeit, loop je geen gevaar hoor smile

En ik vind dus dat die agenten die een beetje nutteloos staan te flitsen of die bij dat soort incidenten er maar een beetje bij staan, beter ingezet kunnen worden, door dieren te helpen en dergelijke

Ah ok, zo komt t al iets anders over Wink
Maar ik bedoel meer dat bij een schietpartij de omgeving gevaard loopt in de zin van als je een malloot met een pistool hebt die niet kan richten smile
Maar op zo'n manier kan ik me er meer in vinden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dierenpolitie; goed initiatief of niet? - Pagina 2 Empty Re: Dierenpolitie; goed initiatief of niet?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:19

Princess schreef:
FoolishSam schreef:
Princess schreef:
FoolishSam schreef:
+1!! Wat is er nu weer vreemd aan het opleidinen tot animal cops! Zoveel handen nodig op straat...sja...die handen zijn er ook, en ze willen stadswachten ook weer meer ruimte geven, zodat zij weer meer taken van de politie over kunnen nemen. Iedereen zal elkaar moeten helpen om het een stuk veiliger te maken, en ik vind het belangrijerk dat een beestje gered word uit de handen van een mishandelaar, dan dat er tig politieagenten om een vecht/schietpartij van een stel buitenlanders staan smile

Ik vind je laatste opmerking eigenlijk nergens op slaan!
Bij een schietpartij, of het nou tussen buitenlanders of nederlanders is, is de omgeving ook in gevaar.
Dus ja, zijn meer agenten voor nodig.
Ik vind niet dat je kunt spreken van dat het ene belangrijker is dan het andere!

Hier is het elke week wel raak, en ja dan zijn er minstens 20 politieagenten aanwezig waarva de helft een beetje staat te kijken smile (En dat zijn in Rotterdam toevallig alleen maar buitenlanders ja)

Edit: En zolang je je er niet mee bemoeit, loop je geen gevaar hoor smile

En ik vind dus dat die agenten die een beetje nutteloos staan te flitsen of die bij dat soort incidenten er maar een beetje bij staan, beter ingezet kunnen worden, door dieren te helpen en dergelijke

Ah ok, zo komt t al iets anders over Wink
Maar ik bedoel meer dat bij een schietpartij de omgeving gevaard loopt in de zin van als je een malloot met een pistool hebt die niet kan richten smile
Maar op zo'n manier kan ik me er meer in vinden!

Nah...in t kort gezegd, ik vind gewoon dat de meeste agenten geen of nutteloos werk verrichten en daarom hoop ik dat ze op deze manier wel iets zinvols gaan doen smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 27 apr 2011 - 11:09

Sweety schreef:Ik denk ook niet dat het een volledige functie is maar wel dat de agenten die ervoor opgeleid zijn zullen worden opgeroepen bij een dierenmishandeling en als er een vechtpartij bezig is tussen mensen dat ze daar ook voor worden ingezet. Multifunctioneel dus smile

Helemaal mee eens! Ze zeggen wel meer blauw op straat?! Nou, hier in de buurt sluiten de bureau's juist..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kaboutertje wo 27 apr 2011 - 11:13

Ik vind dit heel goed juist!
Vind echt dat mensen die dieren mishandelen wat harder aangepakt mogen worden.

Zoals bij animal cops op animal planet, daar krijgen ze ook veel hogere straffen en/of geldboetes.
En terecht, als je het mij vraagt.. silent
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 11:18

Ik vind het eerlijk gezegd apart dat de Partij van de Dieren notabene tegen is. Ik kijk de laatste tijd best vaak Animal Cops (pc is stuk, je moet wat) en het is echt erg wat ze daar tegenkomen. Maar goed, dat is vaak ook wel in steden waar heel erg veel mensen honden hebben als bewaking enzo heb ik het idee en niet uit liefde voor de beesten zelf. Waarom kan dit stukje niet standaard meegenomen worden bij de gewone politie? Ik vraag me af of het dierenleed zo groot is in Nederland, ik heb werkelijk geen idee...

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 27 apr 2011 - 11:21

Toevallig heb ik ook een kat uit het asiel die flink mishandeld zijn geweest. En hier in de bossen worden veel beesten ergens achter gelaten of vast gebonden. Ik denk dat het meer gebeurd dan dat wij er bewust van zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 11:37

Hartstikke leuk hoor, maar waar moet dat geld nou weer vandaan komen? Wel besparen op de gewone politie en nu uit het niets opeens floep! Een dierenpolitie!

confused

Niet dat ik het initiatief niet goed vind, helemaal prima... maar ik vind het wel vreemd dat dit opeens ontstaan terwijl er overal op bezuinigt wordt...

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 18:59

Jeanette schreef:Toevallig heb ik ook een kat uit het asiel die flink mishandeld zijn geweest. En hier in de bossen worden veel beesten ergens achter gelaten of vast gebonden. Ik denk dat het meer gebeurd dan dat wij er bewust van zijn.

Ja maar wat wilt de politie daar aan doen? En buiten dat, ik denk sowieso dat ze weinig indruk op mensen maken. De straffen in NL zijn zo laag, dat die voor dierenmishandeling nog wel lager zullen zijn, dat maakt weinig indruk op mensen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 19:17

Heel goed initiatief wat veel eerder ingevoerd had moeten worden!! By the way, animal cops wordt niet alleen in Amerika opgenomen he, maar ook in Engeland. En daar is ook genoeg (teveel dus) dierenleed te zien, dat gebeurt echt niet alleen in Amerika (hoewel het misschien wel anders is, in Amerika zie je redelijk veel schotwonden bijvoorbeeld). Wel ben ik het met AngelNyn eens dat de straffen dan wel beter moeten worden (ik weet niet precies hoe die nu zijn, maar ik gok niet echt hoog) want anders wordt die dierenpolitie een lachertje vrees ik.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 19:29

Fauve schreef:Heel goed initiatief wat veel eerder ingevoerd had moeten worden!! By the way, animal cops wordt niet alleen in Amerika opgenomen he, maar ook in Engeland. En daar is ook genoeg (teveel dus) dierenleed te zien, dat gebeurt echt niet alleen in Amerika (hoewel het misschien wel anders is, in Amerika zie je redelijk veel schotwonden bijvoorbeeld). Wel ben ik het met AngelNyn eens dat de straffen dan wel beter moeten worden (ik weet niet precies hoe die nu zijn, maar ik gok niet echt hoog) want anders wordt die dierenpolitie een lachertje vrees ik.

Maar de straffen kunnen alleen omhoog als álle straffen omhoog gaan hier. Niet dat het straks is dat je voor mishandeling van een cavia een hogere straf krijgt van voor een verkrachting.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: