Goedemorgen!
+9
Suus
Middleme
Arwyn
Cow
Phileine
Atelier Madame
Zora
Lady4
Silver
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Fijn weekend gehad allemaal? Vandaag weer aan het werk?
Ik wel, ga op de fiets naar mn werk dus vandaar dat ik al zo vroeg ben! Vanavond ga ik even bij mn broer kijken, die krijgt de sleutel van zn huis. Ben benieuwd!
Fijne dag allemaal!
Ik wel, ga op de fiets naar mn werk dus vandaar dat ik al zo vroeg ben! Vanavond ga ik even bij mn broer kijken, die krijgt de sleutel van zn huis. Ben benieuwd!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Na een heerlijk weekend moet ik ook weer aan de bak! Ik heb vandaag school tot een uur of 1. Dan ga ik direct richting huis om hier schoon te maken en shizzle, en daarna heb ik een afspraak bij de homeopaat. Vanavond lekker niets!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben het halve weekend ziek geweest En nu ook nog eens stemloos. Zal een zwaar daggie worden op stage.
Een fijne dag allemaal
Ik ben het halve weekend ziek geweest En nu ook nog eens stemloos. Zal een zwaar daggie worden op stage.
Een fijne dag allemaal
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Na een heerlijk lang weekend, vol met leuke nezigheden, moet ik vandaag weer gewoon werken. Ook wel weer leuk! Vanavond ga ik een uurtje spinnen.
Fijne dag all!
Na een heerlijk lang weekend, vol met leuke nezigheden, moet ik vandaag weer gewoon werken. Ook wel weer leuk! Vanavond ga ik een uurtje spinnen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen,
Heerlijk weekend gehad maar niet goed geslapen vannacht dus voel mij ook niet zo fit nu Hoop dat dat zo over gaat, Moet vandaag werken.
Fijne dag allemaal!
Heerlijk weekend gehad maar niet goed geslapen vannacht dus voel mij ook niet zo fit nu Hoop dat dat zo over gaat, Moet vandaag werken.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Normaal heb ik altijd wel zin om te gaan werken. Ik sta echt van mezelf te kijken, maar heb nu écht géén zin!! Bluh!! Het weekend was zoooo heerlijk!
Werk ze iedereen!
Normaal heb ik altijd wel zin om te gaan werken. Ik sta echt van mezelf te kijken, maar heb nu écht géén zin!! Bluh!! Het weekend was zoooo heerlijk!
Werk ze iedereen!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Goedemorgen!
Ik ben er ook weer vroeg bij.
Ze zijn de bij de gevel van de buren de voegen eruit aan het halen....
Vanmiddag komen ze als het goed is bij ons.
Dus ik zit de hele dag in het lawaai
Zometeen maar lekker vroeg boodschappen doen.
Ik ben er ook weer vroeg bij.
Ze zijn de bij de gevel van de buren de voegen eruit aan het halen....
Vanmiddag komen ze als het goed is bij ons.
Dus ik zit de hele dag in het lawaai
Zometeen maar lekker vroeg boodschappen doen.
Gast- Gast
goedemorgen! Ik zit in de trein naar mn stage. hoef maar 2 dagen deze week want volgend weekend een lang weekend naar parijs :d
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen! Ik ben vandaag jarig :-) Gisteren heb ik het gevierd en was er taart, maar wie wil er alsnog een stukje?
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!!
Ik heb vandaag weer heel de dag training op mijn werk en nog een pittige ook pffffff. Na zo'n heerlijk lang, relaxed en zonning weekend heb ik daar écht géén zin in!!!!
Ben wel lekker verkleurd dit weekend
Ik heb vandaag weer heel de dag training op mijn werk en nog een pittige ook pffffff. Na zo'n heerlijk lang, relaxed en zonning weekend heb ik daar écht géén zin in!!!!
Ben wel lekker verkleurd dit weekend
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Goedemorgen!
Vilein: Gefeliciteerd!
Ik heb er alweer 2uurtjes uit. Is vanochtend een monteur langs geweest en ik kon hem vanaf 8uur verwachten, dus heb in de tussentijd al afgewassen, de was opgangen en de WC schoongemaakt. Moet nou eigenlijk alleen nog maar even afwassen en ik moet nog even de stad in om wat dingen te ruilen. Lekker rustig dagje dus!
Fijne dag allemaal!
Ik heb er alweer 2uurtjes uit. Is vanochtend een monteur langs geweest en ik kon hem vanaf 8uur verwachten, dus heb in de tussentijd al afgewassen, de was opgangen en de WC schoongemaakt. Moet nou eigenlijk alleen nog maar even afwassen en ik moet nog even de stad in om wat dingen te ruilen. Lekker rustig dagje dus!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Vilein: gefeliciteerd!
ik heb heerlijk geslapen Nu mn moeder aan het helpen met schoonmaken, even een opdrachtje maken voor school en vanmiddag even naar mn oude stage! Verder genieten van het zonnetje en van de vrije tijd
Fijne Dag!
ik heb heerlijk geslapen Nu mn moeder aan het helpen met schoonmaken, even een opdrachtje maken voor school en vanmiddag even naar mn oude stage! Verder genieten van het zonnetje en van de vrije tijd
Fijne Dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vilein, gefeliciteerd!
Goedemorgen allemaal! Had erg veel moeite met opstaan vanmorgen, heerlijk zeg, zo'n lang weekend Nu weer aan het werk. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen allemaal! Had erg veel moeite met opstaan vanmorgen, heerlijk zeg, zo'n lang weekend Nu weer aan het werk. Fijne dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Ik ben om half 9 opgestaan en heb toen een uur lang de huisarts proberen te bereiken, om half 10 kreeg ik een bandje, de praktijk is alleen geopend voor spoedgevallen. . Ik ben al meer dan een maand duizelig dus spoed kan je het niet noemen, maar ik wil er zo graag van af Ik ben nu dus heel chagrijnig!
Ik ben om half 9 opgestaan en heb toen een uur lang de huisarts proberen te bereiken, om half 10 kreeg ik een bandje, de praktijk is alleen geopend voor spoedgevallen. . Ik ben al meer dan een maand duizelig dus spoed kan je het niet noemen, maar ik wil er zo graag van af Ik ben nu dus heel chagrijnig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt dames
Phileine- Kletskop
goedemorgen, ik heb wel lekker geslapen.
zit in de ziektewet, dus vandaag weinig plannen.
het huisje is al lekker schoon. dat heeft mijn vriendje net gedaan.
fijne dag allemaal.
zit in de ziektewet, dus vandaag weinig plannen.
het huisje is al lekker schoon. dat heeft mijn vriendje net gedaan.
fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Lekker rustig dagje op mijn werk. Deze week ook maar 3 dagen werken. Vanavond kijken of we alles hebben voor de vakantie en daarna lekker niks.
Fijne dag allemaal!
Lekker rustig dagje op mijn werk. Deze week ook maar 3 dagen werken. Vanavond kijken of we alles hebben voor de vakantie en daarna lekker niks.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Vilein gefeliciteerd!
Ik ga zo ook maar taarten maken, aangezien ik ook jarig ben vandaag. alweer 25! Whoeii!
fijne dag iedereen!
Ik ga zo ook maar taarten maken, aangezien ik ook jarig ben vandaag. alweer 25! Whoeii!
fijne dag iedereen!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TwistedAngel schreef:Vilein gefeliciteerd!
fijne dag iedereen!
Bedankt Snackajack en jij ook gefeliciteerd, TwistedAngel! Ik ben vandaag een jaartje ouder geworden dan jij
Phileine- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: