Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk paasei vind jij het lekkerst?

+26
Bliss
klavertje
Lady Starstruck
banjer49
Snoopy
Monte
Zwerver
Jerry
Raindrop
Burn
SuperGrover
_DoI
Lady4
Sugarfall
Caroow
ijsjemeisje
Pien
Blond
Sanne_86
dolfijntje24
minoessepoes
Phileine
Caramba
TukTuk
Mari
Jeanette
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Phileine za 23 apr 2011 - 8:51

Razz88 schreef:Ik vind de witte eitjes , waar iets van crisp in zit het lekkerste. Maar helaas kan ik die bijna nergens vinden laughcry

Die hebben ze bij Jumbo, gewoon in de zak met puur, melk en wit. De puur is gevuld met iets en de witte dus met crisp smile De melkeitjes zijn zonder vulling.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Shisha za 23 apr 2011 - 9:00

Melkchocolade en puur. Met vulling vind ik vaak niet zo lekker en van witte chocolade hou ik al helemaal niet dus gewoon lekker simpel!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Sanne_86 za 23 apr 2011 - 10:08

Snoopy schreef:
Sanne_86 schreef:
Snoopy schreef:Dit is absoluut mijn favoriet! Helaas heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. (Misschien maar beter ook, want echt gezond zijn ze niet:D)
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Cadbury-creme-egg

Die heb ik ook heel veel in Engeland in de supermarkt zien liggen. Wat zit er in die eieren? Zijn ze gevuld? Hopelijk ligt er nog een restant van die eieren als ik volgende week weer terug naar Engeland ga, kan ik ze gelijk proberen :-P

Ja er zit een witte met gele creme vulling in en er om heen natuurlijk erg lekkere cadbury chocolade. Je hebt ze ook met caramel en nog een smaak dacht ik. Maar ik vind de originele het lekkerst. Volgende week zullen ze er nog wel zijn, ze liggen tenslotte ook al vanaf december in de winkels, dus een week na pasen vast ook wel!

Dan ga ik er volgende week maar eens een halen. Ben benieuwd! smile
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:48

De peeshees is gisteren bij ons langs geweest (incl. poezelwoezel staartje; Ik lag in een deuk toen ik hem met zijn kontje zag draaien) en ik moet zeggen dat ik gewoon blauw=melk echt gewoon het lekkerste vind. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 3 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum