Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk paasei vind jij het lekkerst?

+26
Bliss
klavertje
Lady Starstruck
banjer49
Snoopy
Monte
Zwerver
Jerry
Raindrop
Burn
SuperGrover
_DoI
Lady4
Sugarfall
Caroow
ijsjemeisje
Pien
Blond
Sanne_86
dolfijntje24
minoessepoes
Phileine
Caramba
TukTuk
Mari
Jeanette
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:09

Lily schreef:deze: chocobons van kinderchocolade (helaas ben ik ze hier nog nergens tegengekomen Sad

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQqq3XamOrjCFM0lN4I6Sqmadk0pOAvk81VKhtgi1S9Hfz3KMfN

Deze wilde ik ook posten. Ik vind ze echt goddelijk !! Ik heb dan ook al twee van deze zakjes in 3 weken tijd verslonden Embarassed

Hier verkopen ze ze bij de Plus, ze staan in zo'n display

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Monte vr 22 apr 2011 - 7:53

Witte en melk met chrispy(dus met van die krokante stukjes erin)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 7:57

Wit, en daarna melk. Ik hou niet zo van paaseitjes met vulling trouwens, heb liever gewone massieve eitjes.

Oh, maar het allerallerallerallerlekkerst zijn toch wel deze:
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 How-to-make-an-Easter-egg-002

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Phileine vr 22 apr 2011 - 8:04

Maple schreef:Wit, en daarna melk. Ik hou niet zo van paaseitjes met vulling trouwens, heb liever gewone massieve eitjes.

Oh, maar het allerallerallerallerlekkerst zijn toch wel deze:
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 How-to-make-an-Easter-egg-002

I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:12

Puur met mint I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Snoopy vr 22 apr 2011 - 8:45

Dit is absoluut mijn favoriet! Helaas heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. (Misschien maar beter ook, want echt gezond zijn ze niet:D)
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Cadbury-creme-egg
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:04

Whaha, Lily, jij met je kinderchocola :P Maar ze zijn inderdaad lekker.

Toch ben ik het met Maple eens dat het ei dat zij laat zien het lekkerst is! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  banjer49 vr 22 apr 2011 - 9:28

Snoopy schreef:Dit is absoluut mijn favoriet! Helaas heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. (Misschien maar beter ook, want echt gezond zijn ze niet:D)
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Cadbury-creme-egg

is deze gevuld??
ik weet niet hoe de eitjes heten, maar het zijn kievits eieren (suikerlaagje er om heen) van binnen chocolade mmmmmm helemaal verslaafd aan Embarassed
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:45

Jeanette schreef:Kan me niet voorstellen dat je ze nog niet op hebt.. Welk paasei vind jij het lekkerst? Welke smaken eet je het liefst?

Ik vind wit, mokka en praline het lekkerst.

Heb er nog geen een op! Ik pak niet zo snel een eitje, vind ze te hard en ben bang dat ik te hard moet kauwen haha (dan krijg ik last van mijn kaak). Maar ik vind puur het lekkerste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Snoopy vr 22 apr 2011 - 9:47

Zijn gevuld ja, met een super lekkere wit en gele creme vulling (boordevol suikers :shock: )
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:56

Vroeger (ik weet niet of ze er nog zijn) had de Aldi zo'n plastic tonnetje met paaseitjes van melkchocolade met een hazelnoot erin.
Zat in een groen papiertje. Die pikte ik `s ochtends altijd, stopte ze in mijn jas van mijn badjas en ging ze dan in bed opeten.

De papiertjes stopte ik onder mijn matras... Omdat ik dacht dat mijn moeder die naar niet zou vinden angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Lady Starstruck vr 22 apr 2011 - 11:26

Ik lust bijna alle paaseieren. Behalve pure chocolade en die met die groene vulling. Die vind ik niet zo lekker.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 20:55

Bij de Jamin heb je hele lekkere met melkchocolade, een zachte witte vulling met crispy die is zo lekker! (zucht)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 20:59

Ik vind de witte eitjes , waar iets van crisp in zit het lekkerste. Maar helaas kan ik die bijna nergens vinden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  klavertje vr 22 apr 2011 - 22:17

wit, puur of praline
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Sanne_86 vr 22 apr 2011 - 22:29

Snoopy schreef:Dit is absoluut mijn favoriet! Helaas heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. (Misschien maar beter ook, want echt gezond zijn ze niet:D)
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Cadbury-creme-egg

Die heb ik ook heel veel in Engeland in de supermarkt zien liggen. Wat zit er in die eieren? Zijn ze gevuld? Hopelijk ligt er nog een restant van die eieren als ik volgende week weer terug naar Engeland ga, kan ik ze gelijk proberen :-P
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Bliss vr 22 apr 2011 - 22:32

Geef mij maar melk of wit met pralinévulling óf melk met praliné/crunchvulling (of zoiets, dat crispy gedoe bedoel ik). Heb al te veel paaseitjes gegeten dit jaar :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Snoopy za 23 apr 2011 - 0:21

Sanne_86 schreef:
Snoopy schreef:Dit is absoluut mijn favoriet! Helaas heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. (Misschien maar beter ook, want echt gezond zijn ze niet:D)
Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Cadbury-creme-egg

Die heb ik ook heel veel in Engeland in de supermarkt zien liggen. Wat zit er in die eieren? Zijn ze gevuld? Hopelijk ligt er nog een restant van die eieren als ik volgende week weer terug naar Engeland ga, kan ik ze gelijk proberen :-P

Ja er zit een witte met gele creme vulling in en er om heen natuurlijk erg lekkere cadbury chocolade. Je hebt ze ook met caramel en nog een smaak dacht ik. Maar ik vind de originele het lekkerst. Volgende week zullen ze er nog wel zijn, ze liggen tenslotte ook al vanaf december in de winkels, dus een week na pasen vast ook wel!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 3:27

Puur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Raindrop za 23 apr 2011 - 5:36

Razz_ schreef:
Lily schreef:deze: chocobons van kinderchocolade (helaas ben ik ze hier nog nergens tegengekomen Sad

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQqq3XamOrjCFM0lN4I6Sqmadk0pOAvk81VKhtgi1S9Hfz3KMfN

Deze wilde ik ook posten. Ik vind ze echt goddelijk !! Ik heb dan ook al twee van deze zakjes in 3 weken tijd verslonden Embarassed

Hier verkopen ze ze bij de Plus, ze staan in zo'n display

Kheb net een zakje gehaald! I love you
Hier staan ze in een display maar ook gewoon in de rek van de chocola.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 5:41

Wit en praline, maar ik heb nog niks gehad dit jaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:50

Ik eet zelden chocolade, ik hou meer van hartig. Maar als ik moet kiezen: pure paaseitjes met caramelvulling.. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Coccinelle za 23 apr 2011 - 6:57

Wit en puur.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Mida4you za 23 apr 2011 - 7:00

Wit, praline en melk chocolade eitjes smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 8:30

Mirjam4you schreef:Wit, praline en melk chocolade eitjes smile
+1
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk paasei vind jij het lekkerst? - Pagina 2 Empty Re: Welk paasei vind jij het lekkerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum