Kaart voor iemand die terminaal is
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kaart voor iemand die terminaal is
Hallo,
Ik wil een kaartje sturen naar iemand die onlangs heeft gehoord dat ze terminaal is.
Iemand tips wat ik er op kan zetten?
Alvast bedankt.
Ik wil een kaartje sturen naar iemand die onlangs heeft gehoord dat ze terminaal is.
Iemand tips wat ik er op kan zetten?
Alvast bedankt.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kaart voor iemand die terminaal is
Ik/we denk(en) aan je
Dat heb ik nu al een paar keer op zo'n kaart geschreven. Zou zelf ook niet goed weten wat je anders kunt zeggen.
Ik heb ook weleens opgeschreven Woorden schieten tekort ...
Dat heb ik nu al een paar keer op zo'n kaart geschreven. Zou zelf ook niet goed weten wat je anders kunt zeggen.
Ik heb ook weleens opgeschreven Woorden schieten tekort ...
Laatst aangepast door Birgit op do 21 apr 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lijkt me ook lastig hoor. Ik weet ook niet in hoeverre je de persoon in kwestie echt goed kent?
Als het echt een goede vriend(in) zou zijn of een (naast) familielid, zou ik er wel wat persoonlijks opzetten. Maar als het meer een kennis is ofzo, zou ik ook gewoon het 'standaardzinnetje' gebruiken, dat je aan hem/haar denkt.
Als het echt een goede vriend(in) zou zijn of een (naast) familielid, zou ik er wel wat persoonlijks opzetten. Maar als het meer een kennis is ofzo, zou ik ook gewoon het 'standaardzinnetje' gebruiken, dat je aan hem/haar denkt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Het is iemand die ik via verschillende wegen ken. Ken haar dochter en man goed en zelf is ze verre familie.
Wil er wel wat meer opzetten dan 1 zinnetje, maar inderdaad.. wat?
Wil er wel wat meer opzetten dan 1 zinnetje, maar inderdaad.. wat?
Zininzon- Ratel
Ik denk aan jou maar ook aan jullie als gezin. Ik wens jullie veel kracht toe en hoop dat jullie nog veel dierbare momenten zullen hebben.
Gast- Gast
Ik sluit mij aan bij Francaise! Naar mijn idee een mooie passende tekst.
Volgens mij weet ik wie je bedoelt, hoorde het 2 weken geleden van R. Echt vreselijk nieuws! Hopelijk hebben ze nog een mooie (comfortabele) tijd met elkaar..
Volgens mij weet ik wie je bedoelt, hoorde het 2 weken geleden van R. Echt vreselijk nieuws! Hopelijk hebben ze nog een mooie (comfortabele) tijd met elkaar..
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Xanna schreef:Ik sluit mij aan bij Francaise! Naar mijn idee een mooie passende tekst.
Ja... Klopt (helaas), om haar gaat het.
Zininzon- Ratel
Kaart is geschreven, tekst van Francaise gebruikt (waarvoor dank) en verder geschreven dat we veel respect voor haar hebben.
Zininzon- Ratel
Ik had laatst hetzelfde... hoorde via via dat onze buurman van 2 huizen verder terminaal is. We wonen er nog niet lang dus kennen hem niet goed.
Ik heb erop gezet dat we hem en zijn gezin heel veel sterkte wensen, en dat de deur hier altijd voor ze open staat als we iets voor ze kunnen betekenen (in de zin van de hond uitlate, op de kindjes passen als ze naar het zkh moeten ofzo)
Ik heb erop gezet dat we hem en zijn gezin heel veel sterkte wensen, en dat de deur hier altijd voor ze open staat als we iets voor ze kunnen betekenen (in de zin van de hond uitlate, op de kindjes passen als ze naar het zkh moeten ofzo)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik had een tijdje geleden ook zoon situatie en vond het al lastig om een kaart te vinden. Ik heb toen deze gehaald bij de bruna. Ik vond de tekst wel passend maar niet te "zwaar"
Wat ik erop heb gezet weet ik niet meer maar ik zou iets doen als: "ik denk aan je, sterkte"
Wat ik erop heb gezet weet ik niet meer maar ik zou iets doen als: "ik denk aan je, sterkte"
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand nog een kaart over Wine Professional Horecava?
» Kaart voor Nintendo 3DS XL
» tekst kaart voor collega
» Paspoort of ID-kaart voor Turkije?
» Toch weer betalen voor ID-kaart
» Kaart voor Nintendo 3DS XL
» tekst kaart voor collega
» Paspoort of ID-kaart voor Turkije?
» Toch weer betalen voor ID-kaart
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: