Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto/kaart voor uitnodiging verjaardag

+2
Flip Fluitketel
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

foto/kaart voor uitnodiging verjaardag Empty foto/kaart voor uitnodiging verjaardag

Bericht  duckie ma 10 okt 2011 - 9:42

nav een foto die ik in het fototopic voorbij zag komen....
strax als ons meisje 1 word wil ik een leuke uitnodiging sturen maar dan eigenlijk niet zon standaard... nu ben ik op zoek naar leuke ideeen...
heb jij uitnodigingen gemaakt/verstuurd? en heb je een foto/voorbeeld?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto/kaart voor uitnodiging verjaardag Empty Re: foto/kaart voor uitnodiging verjaardag

Bericht  Flip Fluitketel ma 10 okt 2011 - 9:49

Wij hebben een foto(hij stond vandaag in het fototopic) gemaakt. Deze heb ik bewerkt en bij de Hema af laten drukken en op de achterkant heb ik een uitnodiging met tekst en uitleg over datum,tijd, waar e.d.. geplakt.

Heb er erge leuke reacties op gekregen.

Hieronder de bewerkte versie.

]

Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 10 okt 2011 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

foto/kaart voor uitnodiging verjaardag Empty Re: foto/kaart voor uitnodiging verjaardag

Bericht  duckie ma 10 okt 2011 - 9:50

jaaaaaa nav deze leuke foto ook dit topic hahaha hij is erg leuk zeg... zoeits wil ik ook gaan maken maar ben nog even op leuke ideeen aan het broeden en niet van de standaard dingen zeg maar
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  kwak ma 10 okt 2011 - 9:52

*weg*

dit was de uitnodiging van D.
met op de achterkant de tekst:
Hoera!! het is feest...
D. wordt 1 jaar!

3 nov. hoopt D. 1 jaar te worden,
daarom geeft ze 5 nov. een feestje.
kom je ook?

Laatst aangepast door kwak op ma 10 okt 2011 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  PapillonRose ma 10 okt 2011 - 21:25

Ik had een gewone leuke foto genomen en heb die via de site van de HEMA bewerkt met leuke randen, figuurtjes en tekst. Op de achterkant heb ik een leuk gedichtje geplakt met daarin de datum van het feest e.d. verwerkt. Heb 'm helaas niet digitaal kunnen opslaan. Maar deze foto heb ik ervoor gebruikt (vond 'm zo vrolijk en grappig):
*weg

Laatst aangepast door PapillonRose op di 11 okt 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loesje ma 10 okt 2011 - 21:29

ik had een foto waar hij op een ballon zat te bijten (maar het leek of hij de ballon zelf had opgeblazen) waar happy birhtday op stond. en een tekstbalonnentje erbij waar op stond dat hij 6 oktober jarig was en dat ze uitgenodigd waren.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Sofie ma 10 okt 2011 - 21:34

Voor de 2e verjaardag van mijn dochter heb ik zelf een uitnodiging gemaakt van papier en foto's.

(Niet quoten)
-weg-

Aan de binnenkant staat een stukje uit een kinderliedje en aan de andere kant wanneer en hoe laat wij haar verjaardag vieren.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  duckie wo 12 okt 2011 - 6:31

wat een leuke fotos zeg.... ik moet gewoon maar eens wat fotos gaan maken de komende tijd en maar eens kijken wat er uit komt Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: