Wat vieren jullie met Pasen?
+17
Flippin' Bitch
Jeanette
Ugly Betty
Qiara
SuperGrover
Phileine
Susan
Annoek
Mari
Suus
bolus26
VeryCherry
Snoes
Moezie
minoessepoes
ekiaam87
Burn
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vieren jullie met Pasen?
Ik vier pasen door naar de kerk te gaan en deze keer ook gezellig met familie samen te zijn.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vier dat ik mag werken hahah.. Nouja niet dus.. baal best dat ik t hele weekend+ week erna moet werken, terwijl (bijna) iedereen heeeeeeerlijk vrij is. Maja dat hoort bij mijn werk. Pasen zelf vind ik eigenlijk niet zo boeiend, geloof niet in een god of iets dergelijks.
Gast- Gast
Pasen is voor mij het feest waarbij we vieren dat Jezus voor ons is gestorven en weer is opgestaan. Ik ga dan ook naar de kerk en denk hier bewust over na.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik weet de betekenis van Pasen wel, maar we vieren het niet
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Twee dagen uitgebreid ontbijt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wij vieren wel dat jezus is opgestaan nadat hij voor ons aan het kruis is gegaan. Daarnaast is pasen een van mijn favoriete(dan wel niet mijn favoriete) feestdag, gewoon door de betekenis, de sfeer en het weer(lente) en natuurlijk het gezellige en heerlijke paasontbijt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
- Dat mijn man lekker 2 dagen vrij is, dus gezellig samen uitgebreid ontbijten!
- Dat onze klein meid 5maandjes jong is!
- En..het mooie weer natuurlijk!
- Dat onze klein meid 5maandjes jong is!
- En..het mooie weer natuurlijk!
Gast- Gast
Ik weet wat de gebeurtenis met pasen is maar ik doe er verder niks mee.
Ik geniet er lekker van dat ik lang weekend heb, en nu helemaal nu het mooi weer is! Verder ga ik gewoon gezellig bij mijn ouders eten en dat doe ik ook wel op andere dagen. En nu gaan we lekker bbqen omdat het mooi weer is niet omdat het Pasen is.
Ik geniet er lekker van dat ik lang weekend heb, en nu helemaal nu het mooi weer is! Verder ga ik gewoon gezellig bij mijn ouders eten en dat doe ik ook wel op andere dagen. En nu gaan we lekker bbqen omdat het mooi weer is niet omdat het Pasen is.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik weet de betekenis van Pasen sinds ik dat hier net gelezen heb en ik vier het niet, ook niks met familie..
Gewoon chill op het terras..
Haha volledig +1
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
SuperGrover schreef:Pasen valt altijd op zondag en maandag hè. Dus daar heb je nooit profijt van!Mari schreef:Ik ben altijd za t/m ma vrij, dus ik vind het jammer dat het niet op vrijdag valt (goeie vrijdag is hier geen vrije dag)
Ik vier dat ik lekker een dagje langer kan uitslapen.
I know, vandaar ook Alle vrije dagen op hemelvaart na vallen dit jaar op za/zo/ma, dus ik heb er helemaal niks aan, volgende keer beter.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Birgit schreef:Niks
(maar er staan wel monatoetjes in de koelkast )
Gast- Gast
Ik weet de betekenis van Pasen maar ook wij (vriend en ik) doen er vrij weinig mee. Vroeger als kind zijnde gingen mijn zusje en ik paaseieren zoeken, paasontbijten en lekker eten. Heb er leuke herinneringen aan Ik wil dit later met mijn eigen kinderen ook zo doen. Ondanks dat ik er nu weinig mee doe vind ik pasen een leuke tijd.
Gast- Gast
Ik weet de betekenis van Pasen maar probeer 't al jaren te vergeten..
Voor ons is 't gewoon lekker fondue'n en samenzijn en een excuus om een lekker chocoladetaartje oid mee te nemen Verder gaan we dit jaar lekker stuk fietsen, zonnen en bij een vriendin langs. Niet om Pasen, gewoon omdat we 't willen.
Voor ons is 't gewoon lekker fondue'n en samenzijn en een excuus om een lekker chocoladetaartje oid mee te nemen Verder gaan we dit jaar lekker stuk fietsen, zonnen en bij een vriendin langs. Niet om Pasen, gewoon omdat we 't willen.
Gast- Gast
Ik weet de betekenis van Pasen wel, maar "vier" het niet zo.
Voor mij is het gewoon een lekker lang weekend vrij.
Voor mij is het gewoon een lekker lang weekend vrij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
+1Monte schreef:Wij vieren wel dat jezus is opgestaan nadat hij voor ons aan het kruis is gegaan. Daarnaast is pasen een van mijn favoriete(dan wel niet mijn favoriete) feestdag, gewoon door de betekenis, de sfeer en het weer(lente) en natuurlijk het gezellige en heerlijke paasontbijt.
Gast- Gast
Mag ik vragen hoe je dat dan viert? Ga je extra naar familie toe, is er een extra dienst in de kerk?
Blond- Lady Post-a-lot
Gloria schreef:Vraag je dat aan mij?
Ja
Blond- Lady Post-a-lot
Oké, ff checken ;-). Ik ga het steeds traditioneler vieren eigenlijk. Vroeger ging ik gewoon extra naar de kerk met Goede Vrijdag en Tweede Paasdag.
Nu probeer ik steeds meer de katholieke traditie (carnaval, vasten, stille week, WD, GV, SZ, 1eP en 2eP) te volgen, ook al ben ik protestant. Vorige week zondag ben ik naar de Matthaüs Passion in de Laurenskerk geweest. Deze week was/is het de zgn. Stille Week en dan ga ik (bijna) elke avond even een half uurtje naar de kerk om stil te worden. Vanavond is er inderdaad een extra dienst die gaat over de kruisdood van Jezus. Op Tweede Paasdag hebben we een ochtenddienst, waarin dit jaar mijn zusje en haar vriend belijdenis van hun geloof doen (samen met nog zo'n 15 mensen). Dat is dan wel een feestdag voor ons. We gaan daarna met een stel vrienden lekker taartjes eten, nagenieten en -praten.
Ik houd, zoals je ziet, ervan om me in viermomenten onder te dompelen ;-).
Nu probeer ik steeds meer de katholieke traditie (carnaval, vasten, stille week, WD, GV, SZ, 1eP en 2eP) te volgen, ook al ben ik protestant. Vorige week zondag ben ik naar de Matthaüs Passion in de Laurenskerk geweest. Deze week was/is het de zgn. Stille Week en dan ga ik (bijna) elke avond even een half uurtje naar de kerk om stil te worden. Vanavond is er inderdaad een extra dienst die gaat over de kruisdood van Jezus. Op Tweede Paasdag hebben we een ochtenddienst, waarin dit jaar mijn zusje en haar vriend belijdenis van hun geloof doen (samen met nog zo'n 15 mensen). Dat is dan wel een feestdag voor ons. We gaan daarna met een stel vrienden lekker taartjes eten, nagenieten en -praten.
Ik houd, zoals je ziet, ervan om me in viermomenten onder te dompelen ;-).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fijne Pasen!
» 'vieren' jullie je trouwdag?
» Vieren jullie Sinterklaas?
» Hoe vieren jullie pakjesavond?
» Word je hier niet vrolijk van?Fijne pasen
» 'vieren' jullie je trouwdag?
» Vieren jullie Sinterklaas?
» Hoe vieren jullie pakjesavond?
» Word je hier niet vrolijk van?Fijne pasen