Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
gefeliciteerd anousch
Burn, dat is wel minder, maar ben je het wel eens met wat hun zeggen?
Burn, dat is wel minder, maar ben je het wel eens met wat hun zeggen?
Gast- Gast
Lily schreef:Burn, dat is wel minder, maar ben je het wel eens met wat hun zeggen?
Nee, totaal niet. Ik kan toch niet enthousiast over iets vertellen waar ik zelf niet helemaal achter sta?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn dan ga ik heel hard voor je duimen!!
@ Anousch Gefeliciteerd
@ Anousch Gefeliciteerd
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Burn schreef:LP; Ik was bezig met de typfouten uit het verslag te halen, en gisteravond was ik de presentatie van dat verslag aan het voorbereiden.. En die presentatie moest ik vandaag houden.
Reva, Ik (en de rest van het groepje) vertelde niet enthousiast genoeg.. We deden niet alsof het onze zaak was, we gingen te veel in op de inhoud, en vertelden weinig over ons bedrijf..
Dus zowel op inhoud als uitvoering kritiek. Dat is wel vervelend... Als het je niet helemaal duidelijk is, vraag dan nog een keer om opheldering. Geef aan dat je ervan wil leren en daarom graag nog een keer (persoonlijke) feedback wil.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:
Mijn zoontje heeft een gat in zijn voet, van een houtsnipper.[/b]
Auw, groot gat?
Burn- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Gefeliciteerd Anousch!!!
Mijn zoontje heeft een gat in zijn voet, van een houtsnipper.
Aah wel even ontsmetten en/of soda voetembadje hoor. Was de voorstelling wel gelukt?
Gast- Gast
Oeh VC Dat is nooit goed.. Vooral niet met hout..
Hoe is het trouwens met zn oortjes ?
Hoe is het trouwens met zn oortjes ?
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Burn schreef:LP; Ik was bezig met de typfouten uit het verslag te halen, en gisteravond was ik de presentatie van dat verslag aan het voorbereiden.. En die presentatie moest ik vandaag houden.
Reva, Ik (en de rest van het groepje) vertelde niet enthousiast genoeg.. We deden niet alsof het onze zaak was, we gingen te veel in op de inhoud, en vertelden weinig over ons bedrijf..
Dus zowel op inhoud als uitvoering kritiek. Dat is wel vervelend... Als het je niet helemaal duidelijk is, vraag dan nog een keer om opheldering. Geef aan dat je ervan wil leren en daarom graag nog een keer (persoonlijke) feedback wil.
Ik ga dinsdag gewoon bij de docent zitten en zeggen van.. Help me maar, zeg me maar wat ik doen moet.
Maar wat ik ook gewoon kut vindt, normaal als ik presenteer praat ik te snel en te hard. Had ik met mijn metrix afgesproken dat die een teken zou geven als ik dat weer deed. Ik heb de hele presentatie dat niet gehad.. Maar toch is mijn uitvoering niet goed. Sta ik hard en snel te praten is het ook niet goed, doe ik het met minder enthousiasme (en dan houd ik me dus in) is het ook niet goed..
Burn- Lady Post-a-lot
ja burn, dan krijg je het gevoel dat wat je ook doet het niet goed is. Ik zou gewoon om opheldering vragen. Dat je voelt dat wat je ook doet dat het toch niet goed is.
Gast- Gast
@Burn: Balen joh, ook dat nog eens een keer erbij...
@Anousch: Gefeliciteerd! En sterkte met je onderzoeken!!
@Anousch: Gefeliciteerd! En sterkte met je onderzoeken!!
Gast- Gast
Hij zit nu met zijn pootjes in een bak soda op het balkon met een ijsje
Gat is ongeveer een centimeter. Was tijdens overblijven gebeurd, erg raar dat ze me niet hebben gebeld...
Gat is ongeveer een centimeter. Was tijdens overblijven gebeurd, erg raar dat ze me niet hebben gebeld...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat hadden ze toch op zn minst mogen doen!
Moezie- Kletskop
Lily, het gaan nu best goed. Ik heb nu 5 dagen vrij, dat is altijd heerlijk natuurlijk Moet alleen dinsdag een dagje werken en daarna nog een weekje vrij
Burn, wat jammer
Anousch, gefeliciteerd! Wat voor baan heb je?
Burn, wat jammer
Anousch, gefeliciteerd! Wat voor baan heb je?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Anousch!
En balen, Burn...
En balen, Burn...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lily schreef:ja burn, dan krijg je het gevoel dat wat je ook doet het niet goed is. Ik zou gewoon om opheldering vragen. Dat je voelt dat wat je ook doet dat het toch niet goed is.
Maar dan ben ik bang dat ik daar een potje ga zitten janken. (Net zoals vandaag..)
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben ook niet echt tevreden over die school hoor. De bel doet het ook niet, dus als je er tijdens schooltijd heen moet sta je daar zo tien minuten te wachten en de telefoon is ook kapot
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
nah daar zou ik dan eigenlijk niks om geven, zo krijg je tenminste wel te horen wat er is en wat je nog kan doen.
Gast- Gast
Quoten lukte even niet:
Presenteren blijft iets heel persoonlijks, ook al heb je daar nu niks aan met je onvoldoende. Maar probeer je manier van presenteren wel bij jezelf te houden. Tuurlijk zijn er bepaalde richtlijnen en kan ne altijd verbeteren. Maar je persoonlijkheid komt terug in je manier van spreken en bewegen en.dus ook je manier van presenteren. En dat is prima, want dat maakt het natuurlijker. Als jij wat harder en sneller praat, is dat prima. Zolang je niet schreeuwt en gaat ratelen uiteraard, haha. Sommige mensen vinden een langzame spreker prettig die op 1 plek staat, de andere een vlotte spring in het veld. Dat blijf je houden, maar je kan mijn inziens je praatje alleen laten overkomen als je het brengt zoals je bent (binnen bepaalde lijnen). Succes donderdag iig!
Presenteren blijft iets heel persoonlijks, ook al heb je daar nu niks aan met je onvoldoende. Maar probeer je manier van presenteren wel bij jezelf te houden. Tuurlijk zijn er bepaalde richtlijnen en kan ne altijd verbeteren. Maar je persoonlijkheid komt terug in je manier van spreken en bewegen en.dus ook je manier van presenteren. En dat is prima, want dat maakt het natuurlijker. Als jij wat harder en sneller praat, is dat prima. Zolang je niet schreeuwt en gaat ratelen uiteraard, haha. Sommige mensen vinden een langzame spreker prettig die op 1 plek staat, de andere een vlotte spring in het veld. Dat blijf je houden, maar je kan mijn inziens je praatje alleen laten overkomen als je het brengt zoals je bent (binnen bepaalde lijnen). Succes donderdag iig!
Gast- Gast
Wat super Anousch!!! Congrats
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan zo druk (lees: zenuwachtig) worden met een presentatie, dat ik gewoon niet meer uit mijn eigen woorden kom. En dat heb ik vandaag helemaal niet gehad. Dus ik denk dat ik daar te veel op aan het letten was.
Lily, eigenlijk wil ik er ook niets om geven, maar dan denk ik van.. Gddmme Burn, je bent 19, jank je dan nog om een onvoldoende?
Lily, eigenlijk wil ik er ook niets om geven, maar dan denk ik van.. Gddmme Burn, je bent 19, jank je dan nog om een onvoldoende?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, late reactie, hele gemeente had stroomstoring, maar wat jij plaatste is een feit en dat was het, zeg maar.AngelNyn schreef:Zonder dat er gezeur komt, maar ik zeg net ook iets over die zoekwoorden en dat wordt dan ook weer genegeerd / niet op geregaeerd. Maakt mij verder niet uit, maar kan me goed voorstellen dat mensen dan zo iets hebben van "ja als ik toch geen reactie krijg op mijn reacties, waarom zou ik hier dan nog posten?" , en dat het idd aanvoelt alsof er hier 1 groep zit die alleen op elkaar reageerd
Leuk ter informatie, maar wat had ik dan voor reactie moeten geven?
En dit bedoel ik ook niet raar hoor, verder
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: