Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dat zouden mijn ouders ook doen en daarom doe ik er ook niet aan mee, ik kijk alleen
Noem het een stukje leedvermaak... maar nee zo ernstig zou ik het niet willen noemen. Ook al omdat zij er zelf voor kiezen om op tv te komen. Ergens vind ik het wel 'interessant' om te zien dat er ook nog mensen bestaan die heel anders in het leven staan dan ik. Serieus, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n taalgebruik heeft bijvoorbeeld...
Noem het een stukje leedvermaak... maar nee zo ernstig zou ik het niet willen noemen. Ook al omdat zij er zelf voor kiezen om op tv te komen. Ergens vind ik het wel 'interessant' om te zien dat er ook nog mensen bestaan die heel anders in het leven staan dan ik. Serieus, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n taalgebruik heeft bijvoorbeeld...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben bang dat mijn ouders daar niet meer toe in staat zijn, maar mocht ik ooit dat gedrag vertonen en ook nog eens op TV, dan mag mijn vader opstaan uit zijn graf om mij eigenhandig om te leggen.Alex schreef:Reva schreef:Serieus, ik snap dat programma niet. Ze zijn gewoon écht zo. Het is geen parodie zoals New Kids, het is écht...en ze zijn nog veel erger.. En dan zie je de ouders op tv en die zijn trots op hun kroost. Mijn papa zou me eigenhandig omleggen en mn moeder zou mn graf aanstampen. Nee hoor
Mijn ouders wel, hoor.
Gast- Gast
Sorry dat ik het zeg, maar juist dáárdoor vind ik het een leuk programmaAlex schreef:Ik vind Oh Oh Tirol echt een sneu programma (door die sneue figuren natuurlijk).
Gast- Gast
Echt, mijn ouders zijn al trots als ik een goeie scheet laat, maar ik denk dat aan hun trots zelfs een grens zou zitten met zo'n programma.
Gast- Gast
Ik ga lekker slapie doen...
Jullie ook alvast welterusten en tot gauw!
Jullie ook alvast welterusten en tot gauw!
Trusten, Sjaan!
Ik ga er ook gelijk achteraan (niet achter Sjaan aan hoor, dat kan niet want ik weet niet waar ze woont). Ik ga naar (mijn eigen) bed.
Weltrusten!
Ik ga er ook gelijk achteraan (niet achter Sjaan aan hoor, dat kan niet want ik weet niet waar ze woont). Ik ga naar (mijn eigen) bed.
Weltrusten!
Gast- Gast
Hahaha Alex, je bent welkom hoor!
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker allemaal
Reva schreef:Ja dan wil ik ook! Onderop graag anders plet ik de boel
Jij wil altijd onderop! Vorige keer ook al toen je een zere teen had.
Maar je bent welkom, hoor. Jij altijd
Gast- Gast
waar is het nachtcafe?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nog steeds wakker
Zwerver- Ratel
Die ging niet door, want hij moest overwerken Haha. Maar we hebben wel gemsnt en gewhatsapped tussendoor en dat was heel erg gezellig. We zien elkaar morgen als 't goed is.
Gast- Gast
Oh ik zie het nu pas. Sorry!
Ik ben nog steeds wakker, maar ga zo wel lekker slapen!
Ik ben nog steeds wakker, maar ga zo wel lekker slapen!
Zwerver- Ratel
Ga jij nog niet lekker slapen Marin?
Zwerver- Ratel
Nee zit nog met een vriendin te whatsappen.
En heb vanmiddag nog 2 uur geslapen dus nog niet moe haha. Ben een beetje een nachtmens.
En heb vanmiddag nog 2 uur geslapen dus nog niet moe haha. Ben een beetje een nachtmens.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: