Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga 30 april voor 5 maand op stage, dus ik ben 'lekker' weg.. En kan hier goed tot rust komen..
We hebben allebei gezegd dat we hopen dat we wel vrienden kunnen zijn over een poosje. Omdat we wel een hele goed band hebben..
Ik voel me inderdaad wel opgelucht. En ik denk dat dit de beste keus is. Ik heb bij hem thuis wel redelijk veel gehuild en, ik zit nog steeds wel in zo'n bui..
We hadden een sinds februari 2009 iets.. Dus al meer dan 2 jaar..
We hebben allebei gezegd dat we hopen dat we wel vrienden kunnen zijn over een poosje. Omdat we wel een hele goed band hebben..
Ik voel me inderdaad wel opgelucht. En ik denk dat dit de beste keus is. Ik heb bij hem thuis wel redelijk veel gehuild en, ik zit nog steeds wel in zo'n bui..
We hadden een sinds februari 2009 iets.. Dus al meer dan 2 jaar..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik zou nog ff wachten met de handdoeken weggooien, nieuwe handdoeken drogen in het begin namelijk voor geen meter af (vind ik tenminste)
Gast- Gast
Die zitten vol met vlekken (haarverf), halen enz. Die moeten gewoon wegLily schreef:ik zou nog ff wachten met de handdoeken weggooien, nieuwe handdoeken drogen in het begin namelijk voor geen meter af (vind ik tenminste)
Gast- Gast
Grmbl Zit ik lekker buiten word het bewolkt!
@Burn, hopelijk voel je je nu beter en wie weet ooit eens...
Straks eerst maar lekker genieten van je stage!
@PM, ahh lekker alles nieuw, heerlijk!
@Burn, hopelijk voel je je nu beter en wie weet ooit eens...
Straks eerst maar lekker genieten van je stage!
@PM, ahh lekker alles nieuw, heerlijk!
Gast- Gast
Knap dat je de knoop hebt doorgehakt, Burn. Waar ga je stagelopen? Inderdaad misschien wel lekker om weg te zijn, dan kan je het hopelijk goed verwerken. En wie weet daarna op een vriendschappelijke manier met hem omgaan. Heel veel sterkte in ieder geval!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is echt al een hele tijd Burn, dan heb je toch al samen echt zoveel opgebouwd!!
Maar beter nu als dat je getrouwd bent/ samen woont en er achter komt dat het toch niet is wat je hoopte.
Pijnlijk blijft het he meis?! Hele dikke
Maar beter nu als dat je getrouwd bent/ samen woont en er achter komt dat het toch niet is wat je hoopte.
Pijnlijk blijft het he meis?! Hele dikke
Gast- Gast
Meestal na een keer wassen wel, toch?Lily schreef:ik zou nog ff wachten met de handdoeken weggooien, nieuwe handdoeken drogen in het begin namelijk voor geen meter af (vind ik tenminste)
Suus- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Pff, ben een BBQ feestje aan het organiseren haah..
Oe lekker!!
Deze week?
Gast- Gast
Lekker, ik wil ook!_Donnaa schreef:Pff, ben een BBQ feestje aan het organiseren haah..
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, dat is wel leuk, maar ik moet alles zelf doen en dus niks vergeten..
Ja voor woensdag Patriesje!
Gast- Gast
We zouden half/half gaan samenwonen.. Als ik thuis was van stage, dan zou ik daar zijn..
Ik ga stagelopen in Assen, is een half uur bij mij vandaan.. Ik hoop ook zeker dat we wel vriendschappelijk met elkaar om kunnen blijven gaan.. De tijd zal het leren..
Ik ga stagelopen in Assen, is een half uur bij mij vandaan.. Ik hoop ook zeker dat we wel vriendschappelijk met elkaar om kunnen blijven gaan.. De tijd zal het leren..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik wil eens met een foto die ik gisteren gemaakt heb proberen mee te doen aan een fotowedstrijd. De enige 'maar' is dat mijn neefje en nichtjes op de foto staan, en ik twijfel of ik dat richting hun wel kan maken. Ik moet sowieso nog even een leuke fotowedstrijd zoeken en even kijken of het wel gepast is, maar ik wil niet meedoen aan een stem-wedstrijd, wil de foto dus niet online zetten, ik wil dat 't beoordeeld wordt door een jury. Ga niet mijn neefje en nichtjes blootstellen aan een wie de meeste vriendjes heeft, wint-stemwedstrijd, dát vind ik niet kunnen.
Maar... ik zie of spreek mijn neefjes en nichtjes eigenlijk zelden, wat denken jullie, moet ik hun toestemming hiervoor vragen, of kan het ook zonder? In principe wil ik dus kijken of ik voor een fotowedstrijd kan kiezen waar de foto niet openbaar online staat, dus het is niet zo dat ik ze zomaar op internet zet. Hoewel ze gisteren ook wel min of meer aangegeven hebben dat 'ie ook wel op m'n hyves mocht. Ik heb ze de foto gisteren per mail gestuurd, dus ze hebben 'm zelf ook, 't gaat dus niet om een foto waarvan zij van het bestaan niet weten.
Wat denken jullie?
Maar... ik zie of spreek mijn neefjes en nichtjes eigenlijk zelden, wat denken jullie, moet ik hun toestemming hiervoor vragen, of kan het ook zonder? In principe wil ik dus kijken of ik voor een fotowedstrijd kan kiezen waar de foto niet openbaar online staat, dus het is niet zo dat ik ze zomaar op internet zet. Hoewel ze gisteren ook wel min of meer aangegeven hebben dat 'ie ook wel op m'n hyves mocht. Ik heb ze de foto gisteren per mail gestuurd, dus ze hebben 'm zelf ook, 't gaat dus niet om een foto waarvan zij van het bestaan niet weten.
Wat denken jullie?
Laatst aangepast door Maple op ma 18 apr 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat is wel leuk, maar ik moet alles zelf doen en dus niks vergeten..
Aah weet ik waar ik woensdag eet
- briketten
- houtskool
- spul om het aan te steken
- plastic bordjes
- plastic bestek
- glazen/bekers
- drinken
- stokbrood
- salade´s
- kruidenboter
- sausjes
- pindasaus
- frikandellen
- hamburgers
- spareribs
- worstjes
- speklapjes
- kippestokjes
euhm...
Gast- Gast
Zou wel fijn zijn als dat uiteindelijk toch kan om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Mag ik vragen wat de precieze reden was dat het uit ging?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, tot nu toe ben ik niks vergeten..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ja, dat is wel leuk, maar ik moet alles zelf doen en dus niks vergeten..
Aah weet ik waar ik woensdag eet
- briketten
- houtskool
- spul om het aan te steken
- plastic bordjes
- plastic bestek
- glazen/bekers
- drinken
- stokbrood
- salade´s
- kruidenboter
- sausjes
- pindasaus
- frikandellen
- hamburgers
- spareribs
- worstjes
- speklapjes
- kippestokjes
euhm...
Vlees, stokbrood en kruidenboter komt van de slager..
Salades, sauzen, drinken en nog wat instant hamburgers haal ik zelf.. En houtskool en aanmaakblokjes dingetjes ook..
Gast- Gast
Maple, dat geeft helemaal niets! Ik zou even toestemming aan ze vragen!
Sweety, ik ben er achter gekomen dat hij een dik jaar tegen me heeft gelogen over iets..
Sweety, ik ben er achter gekomen dat hij een dik jaar tegen me heeft gelogen over iets..
Burn- Lady Post-a-lot
Da's wel heftig!Burn schreef:Sweety, ik ben er achter gekomen dat hij een dik jaar tegen me heeft gelogen over iets..
Gast- Gast
Maple: Ik zou wel even toestemming vragen hoor, zou ik ook wel zo prettig vinden als iemand dat met foto's van mijn kinderen deed...
Gast- Gast
Dat is erg heftig als je daarachter komt en zeker als het ook al zo'n tijd is dat hij erover liegt. Sterkte!Burn schreef:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: