Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ach bij de Action en bij Ikea is de verleiding even groot om vanalles te kopen wat je niet nodig hebt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, gelukkig hebben ze bij de Action geen lekker gebak...VeryCherry schreef:Ach bij de Action en bij Ikea is de verleiding even groot om vanalles te kopen wat je niet nodig hebt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoe bizar is het om je kinderen gewoon te zien schoppen in je buik...
Dat lijkt mij zo bijzonder
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ja, gelukkig hebben ze bij de Action geen lekker gebak...VeryCherry schreef:Ach bij de Action en bij Ikea is de verleiding even groot om vanalles te kopen wat je niet nodig hebt
Whahaha inderdaad
Wel lekkere koekjes met chocolade!VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ja, gelukkig hebben ze bij de Action geen lekker gebak...VeryCherry schreef:Ach bij de Action en bij Ikea is de verleiding even groot om vanalles te kopen wat je niet nodig hebt
Whahaha inderdaad
Gast- Gast
Zie mijn buik gewoon bewegen als ik een flinke schop krijg... Echt grappig om te zien.Jordana schreef:ProudMama schreef:Hoe bizar is het om je kinderen gewoon te zien schoppen in je buik...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zie mijn buik gewoon bewegen als ik een flinke schop krijg... Echt grappig om te zien.Jordana schreef:ProudMama schreef:Hoe bizar is het om je kinderen gewoon te zien schoppen in je buik...
Filmpje
Jordana- Ratel
jullie al gegeten?
ik heb lekker een boterham met sla, gele paprika en ei... jammie. dat was dan ook t enige wat mn vriend in huis heeft hahaha (behalve lekkere maltesers die ik heb gekocht voor t weekend...)
ik heb lekker een boterham met sla, gele paprika en ei... jammie. dat was dan ook t enige wat mn vriend in huis heeft hahaha (behalve lekkere maltesers die ik heb gekocht voor t weekend...)
Laatst aangepast door Sannie89 op zo 17 apr 2011 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Over een paar weken zijn ze nog sterker, dan schoppen ze vast een pingpongballetje van mijn buik af haha!Jordana schreef:ProudMama schreef:Zie mijn buik gewoon bewegen als ik een flinke schop krijg... Echt grappig om te zien.Jordana schreef:ProudMama schreef:Hoe bizar is het om je kinderen gewoon te zien schoppen in je buik...
Filmpje
Deze baby ligt ook heel oppervlakkig, half over de andere heen, dus voel alles.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, dat zou ik eigenlijk eens moeten doen. Over een paar weken zijn ze nog sterker, dan schoppen ze vast een pingpongballetje van mijn buik af haha!Jordana schreef:ProudMama schreef:Zie mijn buik gewoon bewegen als ik een flinke schop krijg... Echt grappig om te zien.Jordana schreef:ProudMama schreef:Hoe bizar is het om je kinderen gewoon te zien schoppen in je buik...
Filmpje
Deze baby ligt ook heel oppervlakkig, half over de andere heen, dus voel alles.
Is leuk voor later, Moeten jullie is kijken hoe hard jullie aan het schoppen waren is mama's buik
Jordana- Ratel
Goed dat je over lunchen begint, ik was mijn overheerlijke mueslibol alweer vergeten
hmm thuis in de koelkast ligt een overheerlijke smos op me te wachten, helaas ben ik `m vergeten
Gast- Gast
Ik ben net terug van de lunch, lekker broodje gehad met rode pesto, parmaham, paprika, pijnboompitjes en rucola
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat is een smos?
Suus- Lady Post-a-lot
Heb nog lekkere afbakbroodjes, die gooi ik eens even in de oven met ham/ kaas/ tomaat...
Gast- Gast
haha een soort broodje gezond weet nog steeds het verschil niet. Maar het is een stokbroodje met ham, kaas, ei, wortel en mayo. (denk dat dat het is wat erop zit)
Gast- Gast
Haha, dat klinkt een stuk lekkerder dan wat PM voorstelt
Suus- Lady Post-a-lot
haha ja het is ook superlekker, baal er gewoon ontzettend van dat ik `m vergeten ben.
Gast- Gast
Ik heb toch ff heerlijk buiten gezeten!!
Mn brood heeft me weer gesmaakt.. Wel wat langer pauze gehad dan bedoeld
Mn brood heeft me weer gesmaakt.. Wel wat langer pauze gehad dan bedoeld
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Bah, ik moet nog ergens een kwast vandaan toveren om alles netjes af te werken, waar ik met een rollertje niet kan komen
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: