Hoe benoem je geslachtsdelen?
+20
chipa
Bubbelicious
Mysterious
Parisienne
Rebecca
missmarm
knets
Pien
JD
Teddyaapje
Jelin
Susan
Pussycat
PapillonRose
Sjonno
Mamsie
Bolleke
VeryCherry
Lindsya
TGR
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe benoem je geslachtsdelen?
Wij zeiden vroeger thuis voor een jongetje piemeltje of plassertje en voor een meisje was het truus.
Vind het maar een raar woord voor vagina hoor, truus. Zeker aangezien het een vrouwennaam is.
Vind het maar een raar woord voor vagina hoor, truus. Zeker aangezien het een vrouwennaam is.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, waarschijnlijk gewoon piemel(tje) en vagina of desnoods plasser. Waarom wordt daar eigenlijk zo moeilijk over gedaan? Wat is er zo raar aan vagina?
Gast- Gast
Ik leerde vroeger voor een jongen piemel(tje) en voor een meisje kruisje. Ik zou den ik piemeltje en kruisje of plassertje leren...
Voorbips, kut(je), poes(je), punani, grotje, muis, etc. vind ik vreemd klinken,haha. Maar is ook maar net wat je gewend bent!
Die omerking van Dylan is briljant!
Voorbips, kut(je), poes(je), punani, grotje, muis, etc. vind ik vreemd klinken,haha. Maar is ook maar net wat je gewend bent!
Die omerking van Dylan is briljant!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Giacomo schreef:Nou, waarschijnlijk gewoon piemel(tje) en vagina of desnoods plasser. Waarom wordt daar eigenlijk zo moeilijk over gedaan? Wat is er zo raar aan vagina?
We hebben J. ook gewoon piemel(tje) en vagina geleerd.
Het is toch gewoon een piemel/vagina?
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Vagina klinkt zo ouwelijk. Net als penis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
|Haha dat klinkt ook gewoon niet uit de mond van een 3-jarige vind ik. Mama ik heb een penis en mijn zusje een vagina pfff haha. Nee hoor lekker luchtig houden vind ik beter klinken voor die leeftijd.Susan schreef:Vagina klinkt zo ouwelijk. Net als penis.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:|Haha dat klinkt ook gewoon niet uit de mond van een 3-jarige vind ik. Mama ik heb een penis en mijn zusje een vagina pfff haha. Nee hoor lekker luchtig houden vind ik beter klinken voor die leeftijd.Susan schreef:Vagina klinkt zo ouwelijk. Net als penis.
Hij heeft het woord vagina nog nooit gebruikt, maar ik vind het geen raar woord hoor.
Plasser(tje) vind ik meer een woord voor voor een piemel.
Vagijntje dan , klinkt wat liever...
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Vagijntje vind ik wel grappig, maar ik denk dat Dion erin zou blijven als ik dat woord zou gebruiken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Giacomo schreef:Nou, waarschijnlijk gewoon piemel(tje) en vagina of desnoods plasser. Waarom wordt daar eigenlijk zo moeilijk over gedaan? Wat is er zo raar aan vagina?
Hier hetzelfde waarschijnlijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Definitie van vagina:
'De vagina of schede is het inwendige deel van het geslachtsorgaan dat bij vrouwelijke dieren (waaronder de mens) de baarmoeder met de buitenkant van het lichaam verbindt. Het uitwendige deel wordt vulva genoemd.
De vagina is geschikt om de penis in te brengen bij de geslachtsgemeenschap of coïtus. Als daar een zwangerschap uit voorkomt, is de vagina een deel van het geboortekanaal bij de bevalling.'
Terwijl jonge kinderen vooral geïnteresseerd zijn in het gedeelte waar plas uitkomt, en dat is dus niet de vagina. Daarom vind ik dat geen goede benaming
Maarja, wat dan wel? Plassertje, dat hoor je ook vaak voor jongens. Spleetje klinkt zo vies. Kruisje vind ik nog wel gaan dan. Hmm. Wat vinden jullie van plasgaatje?
Ik was trouwens degene die dat vorige topic hierover geopend had.
'De vagina of schede is het inwendige deel van het geslachtsorgaan dat bij vrouwelijke dieren (waaronder de mens) de baarmoeder met de buitenkant van het lichaam verbindt. Het uitwendige deel wordt vulva genoemd.
De vagina is geschikt om de penis in te brengen bij de geslachtsgemeenschap of coïtus. Als daar een zwangerschap uit voorkomt, is de vagina een deel van het geboortekanaal bij de bevalling.'
Terwijl jonge kinderen vooral geïnteresseerd zijn in het gedeelte waar plas uitkomt, en dat is dus niet de vagina. Daarom vind ik dat geen goede benaming
Maarja, wat dan wel? Plassertje, dat hoor je ook vaak voor jongens. Spleetje klinkt zo vies. Kruisje vind ik nog wel gaan dan. Hmm. Wat vinden jullie van plasgaatje?
Ik was trouwens degene die dat vorige topic hierover geopend had.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het moet noemen. A. weet dat papa een plasser heeft en mama borsten, maar ze heeft nog geen naam voor haar en mijn vagina. Plasser vind ik raar, omdat die benaming al vergeven is aan de penis van mijn man. Gewoon vagina dan, denk ik. Ik merk vanzelf wel wat ze ervan maakt.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Lindsya schreef:Mijn zoontje noemt zijn geslachtdeel "piep", dat hebben we hem ook zo aangeleerd. En voor het vrouwelijke geslachtdeel "andere piep" dat heeft die zelf verzonnen, ik heb daar eigenlijk nog niet echt iets voor verzonnen.
Piep? Why?!
Ik denk dat ik gewoon piemel/plasser zou zeggen. Mijn moeder zei 'doddo' ik dacht dat het Surinaams was voor vagina, haha!
Toen mijn zoontje besneden is, is het langzaam erin geslopen piep omdat we het uit moesten leggen wat er ging gebeuren en piemel of plasser begreep die toen niet. Hij had na de operatie er pijn aan en hij zei toen zelf dat zijn piep pijn deed. Ik vind het verlopig nog wel goed klinken, het veranderd over een tijdje wel weer.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Jen_ schreef:Lindsya schreef:Mijn zoontje noemt zijn geslachtdeel "piep", dat hebben we hem ook zo aangeleerd. En voor het vrouwelijke geslachtdeel "andere piep" dat heeft die zelf verzonnen, ik heb daar eigenlijk nog niet echt iets voor verzonnen.
Piep? Why?!
Ik denk dat ik gewoon piemel/plasser zou zeggen. Mijn moeder zei 'doddo' ik dacht dat het Surinaams was voor vagina, haha!
Toen mijn zoontje besneden is, is het langzaam erin geslopen piep omdat we het uit moesten leggen wat er ging gebeuren en piemel of plasser begreep die toen niet. Hij had na de operatie er pijn aan en hij zei toen zelf dat zijn piep pijn deed. Ik vind het verlopig nog wel goed klinken, het veranderd over een tijdje wel weer.
Hmm ok, dan snap ik het beter
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: