Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe benoem je geslachtsdelen?

+20
chipa
Bubbelicious
Mysterious
Parisienne
Rebecca
missmarm
knets
Pien
JD
Teddyaapje
Jelin
Susan
Pussycat
PapillonRose
Sjonno
Mamsie
Bolleke
VeryCherry
Lindsya
TGR
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe benoem je geslachtsdelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem je geslachtsdelen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 23:56

Ik heb er nog geen woord voor bedacht, mijn dochter noemt het haar bips.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem je geslachtsdelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem je geslachtsdelen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:01

Plasser vind ik ook best wel raar klinken haha. Wat zijn het toch rotwoorden allemaal. Piemeltje is zooo veel makkelijker. Wij zeiden vroeger altijd piemel(tje) en plasgaatje. Denk dat ik dat ook doe. Maar 't blijft stom klinken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:08

Mijn zoon noemt zijn geslachtsdeel Pukkie. (hoe hij daar bij komt? Question ) En bij meisjes zegt hij: een andere Pukkie. Heel logisch.

Gast
Gast

Bericht  knets ma 18 apr 2011 - 0:15

*Marietje* schreef:Wij hebben toen op het kdv met het hele team afgesproken het hetzelfde te noemen.
Jongen - piemeltje
meisjes - plassertje.

Dit zou ik bij mijn eigen kinderen zelf ook zo doen.
Ik had op het kdv eens een meisje die dus zei "mijn plasje komt uit mijn kutje he?".....dat vond ik zó raar klinken uit de mond van een 2,5 jaar oude peuter...
+1
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 18 apr 2011 - 0:39

ik had het er toevallig laatst ook nog over met mijn vriend en we waren al aant grappen over de meisjes variant...in de vriendengroep hebben ze er verschillende benamingen voor;

K*tje, grotje, ontplofte molshoop, open vleeswond, cloaka, en weet ik veel hoe ze het allemaal noemen. We zagen het al helemaal voor ons dat T die worden zou gebruiken haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:47

Gewoon piemeltje/plassertje en voor een meisje meisjesplasser.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 0:48

Teddyaapje schreef:

K*tje, grotje, ontplofte molshoop, open vleeswond, cloaka, en weet ik veel hoe ze het allemaal noemen.

Jasses, dat zou voor mij echt een mega-afknapper zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 1:12

Teddyaapje schreef:ik had het er toevallig laatst ook nog over met mijn vriend en we waren al aant grappen over de meisjes variant...in de vriendengroep hebben ze er verschillende benamingen voor;

K*tje, grotje, ontplofte molshoop, open vleeswond, cloaka, en weet ik veel hoe ze het allemaal noemen. We zagen het al helemaal voor ons dat T die worden zou gebruiken haha

Cloaca???? Da's toch bij sommige dieren de algemene uitgang voor onder andere poep en pies? Niet zo'n smakelijke term ervoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 1:44

Gatver.. Mijn vrienden komen echt niet verder dan kut, gelukkig..

Gast
Gast

Bericht  missmarm ma 18 apr 2011 - 1:56

hier piemeltje / plassertje en mama heeft grote borstels Laughing

eerst noemde hij het paard maar dat vond vriendlief stom.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Teddyaapje ma 18 apr 2011 - 2:35

Susan schreef:
Teddyaapje schreef:

K*tje, grotje, ontplofte molshoop, open vleeswond, cloaka, en weet ik veel hoe ze het allemaal noemen.

Ze hebben het er (vooral de laatste jaren) gelukkig niet vaak over. Ik kan er wel mee lachen en gelukkig gebruikt mijn vriend die woorden niet ten opzichte van mij tijdens de seks haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 3:13

Teddyaapje schreef:
Susan schreef:
Teddyaapje schreef:

Ze hebben het er (vooral de laatste jaren) gelukkig niet vaak over. Ik kan er wel mee lachen en gelukkig gebruikt mijn vriend die woorden niet ten opzichte van mij tijdens de seks haha

hahaha dat zou wat zijn he.. Beetje dirty talk okee.. Maar als mijn vriend het woord ontplofte molshoop in zijn mond neemt dan zakt de zin wel echt naar het vriespunt :P

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 4:24

Punk'd schreef:

hahaha dat zou wat zijn he.. Beetje dirty talk okee.. Maar als mijn vriend het woord ontplofte molshoop in zijn mond neemt dan zakt de zin wel echt naar het vriespunt :P

Ja inderdaad. 'Ik ga jou eens lekker in je open vleeswond nemen, schatje...' Nou, laat voorlopig maar zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:09

Teddyaapje schreef:
Susan schreef:
Teddyaapje schreef:

Whaha, nee dat zou wel heel erg zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:19

Wat komen er een vieze woorden voorbij..

Mijn zoontje heeft een piel, en dat van mij heeft nog geen naam. Geen flauw idee ook eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:20

wij moesten het vroeger altijd piemel(tje) en roosje noemen..

Gast
Gast

Bericht  Rebecca ma 18 apr 2011 - 8:41

Ik zou het denk ik gewoon piemeltje en plassertje noemen.

Ik kreeg een keer van een ouder (ben juf van groep 7) te horen aan het begin van de dag dag haar zoon pijn had aan zijn pielemuis. Nou, dat vind ik dan toch een tikkeltje vreemd klinken om nog te gebruiken bij een kind van 11.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Parisienne ma 18 apr 2011 - 9:26

Ik denk dat wij N. leren: een piemel(tje) en een muts. Ik heb altijd muts geleerd, dus ben niet anders gewend. Blijf het voor het vrouwelijk geslachtsdeel toch wel moeilijk vinden hoor. 'Piemel' is in NL heel gewoon, maar een normale benaming voor het vrouwelijk geslachtsdeel niet echt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mysterious wo 27 apr 2011 - 9:06

missmarm schreef:hier piemeltje / plassertje en mama heeft grote borstels Laughing

eerst noemde hij het paard maar dat vond vriendlief stom.

hihih grote borstels, geweldig Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:48

Ik noem het beide gewoon een plassertje

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:50

Mamsie schreef:Pielie en poenie

Ik moet er echt steeds om lachen
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:56

Inmiddels zeggen we alle 3 piemeltje en plassertje..

Dylan daarintegen heeft heel lang gezegd;

Ik heb een kleine pienel, papa een heuule gote pienel, en die van mama is kapot :shock:

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious wo 27 apr 2011 - 19:12

Petra* schreef:Inmiddels zeggen we alle 3 piemeltje en plassertje..

Ik heb een kleine pienel, papa een heuule gote pienel, en die van mama is kapot :shock:

Hahahahahaha OMG ik kom niet meer bij van het lachen....mn manager zal ook wel denken...leg dan maar uit waarom je in je uppie op kantoor zit te lachen Very Happy
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:04

Bubbelicious schreef:
Petra* schreef:Inmiddels zeggen we alle 3 piemeltje en plassertje..

Hahahahahaha OMG ik kom niet meer bij van het lachen....mn manager zal ook wel denken...leg dan maar uit waarom je in je uppie op kantoor zit te lachen Very Happy

Vind deze wel heel erg mooi bedacht van hem, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:34

Lindsya schreef:Mijn zoontje noemt zijn geslachtdeel "piep", dat hebben we hem ook zo aangeleerd. En voor het vrouwelijke geslachtdeel "andere piep" dat heeft die zelf verzonnen, ik heb daar eigenlijk nog niet echt iets voor verzonnen.

Piep? Why?!

Ik denk dat ik gewoon piemel/plasser zou zeggen. Mijn moeder zei 'doddo' ik dacht dat het Surinaams was voor vagina, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: