Hyvesvraag - andere uitsnede profielfoto maken?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hyvesvraag - andere uitsnede profielfoto maken?
Hoe doe je dat tegenwoordig? Ik zie dat die functie veranderd is, maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar... In de linkerbovenhoek staat een klein wit vierkantje, ik begrijp dat ik daar iets mee moet doen, maar het lukt niet...
Gast- Gast
Re: Hyvesvraag - andere uitsnede profielfoto maken?
Ik heb even voor je gekeken, als je met je muis op zo'n wit vierkantje gaat staan komt er een pijltje van linksonder naar rechtsboven te staan. Dan schuif je die omhoog (grotere uitsnede) of naar beneden (kleinere uitsnede).
Ik weet niet of het zo duidelijk is, anders kan ik wel even een printscreentje maken.
Ik weet niet of het zo duidelijk is, anders kan ik wel even een printscreentje maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hmmm... was er al bang voor. Dat werkt bij mij dus niet
Gast- Gast
Hee Maple, is het nog steeds niet gelukt
Maar hoezo werkt het bij jou niet zo? Ik heb even mijn hyves gecheckt en bij mij werkt het net zoals Caroow uitlegde!
Maar hoezo werkt het bij jou niet zo? Ik heb even mijn hyves gecheckt en bij mij werkt het net zoals Caroow uitlegde!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, nog steeds niet gelukt Dat pijltje komt er wel te staan, maar als ik dat vierkantje groter wil maken, dan verspringt hij alleen maar. Maar hij wordt niet groter of kleiner ofzo...
Gast- Gast
Ow shit.... ik klikte eventjes naast het vierkante vak en ik denk dat ik nu zie wat je bedoelt... HELLUUUUUUP!!!!
Maple, wacht ik heb volgens mij de oplossing! Momentje, er komt een printscreen aan!
Ziet het er net zo uit als op deze printscreen? Want als ik nu ergens klik, verpringt ie ook alleen maar.
*knip*
Maar wat blijkt... dat vierkantje zijn de vier hoek-vierkantjes heel dicht naast elkaar. Zet je cursus precies in een hoekje, klikken en slepen maar. Dat bleek bij mij de oplossing te zijn ná mijn HELLUUUUUP van daarnet. Hopelijk is het bij jou precies hetzelfde!
*knip*
Maar wat blijkt... dat vierkantje zijn de vier hoek-vierkantjes heel dicht naast elkaar. Zet je cursus precies in een hoekje, klikken en slepen maar. Dat bleek bij mij de oplossing te zijn ná mijn HELLUUUUUP van daarnet. Hopelijk is het bij jou precies hetzelfde!
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 17 apr 2011 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
Ik heb hetzelfde probleem als Maple, werkt bij mij ook niet!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vierkantje staat bij mij in de linkerbovenhoek en krijg ik niet verplaatst naar waar dan ook in de foto. Ja, ik kan 'm verplaatsen naar búíten de foto (??), maar het blijft verder bij de linkerbovenhoek. Als ik met m'n cursor op een hoekje ga staan, dan krijg ik wel zo'n pijltje, maar ik kan 'm niet verslepen, dus niet groter of kleiner maken. Ook heb ik rechts naast m'n foto geen voorbeelden staan, trouwens.
Gelukkig heeft hyves er zelf wel een redelijke profielfoto-uitsnede van gemaakt hoor, dus het kan ermee door, maar 't was niet wat ik in m'n hoofd had.
Maar toch bedankt!
Gelukkig heeft hyves er zelf wel een redelijke profielfoto-uitsnede van gemaakt hoor, dus het kan ermee door, maar 't was niet wat ik in m'n hoofd had.
Maar toch bedankt!
Gast- Gast
Wat verschrikkelijk irritant! Maar dan zou ik het ook niet weten
Zou het helpen om het eens in een andere browser te proberen? Of heb je er maar één geïnstalleerd?
Zou het helpen om het eens in een andere browser te proberen? Of heb je er maar één geïnstalleerd?
Joehoeee! Via Google Chrome is het gelukt!!
Gast- Gast
Vergeten het topic te checken, maar super dat t gelukt is! Ik dacht nog: 'neuh, zal wel niet helpen in andere browser' maar dus toch!
Heb je tóch de uitsnede die je wilde
Heb je tóch de uitsnede die je wilde
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook: nieuwe profielfoto
» Facebook, omslagfoto's en profielfoto's verwijderen....
» Andere fora
» Andere forumnaam
» andere letters?
» Facebook, omslagfoto's en profielfoto's verwijderen....
» Andere fora
» Andere forumnaam
» andere letters?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: