Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:23

Je bent van harte welkom Niekse, en het is een leuke en gezellige club meiden waar iedereen welkom is smile

Binnenkort toch maar eens een datum prikken, het is tenslotte al bijna mei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:23

Lily schreef:aah wat jammer Sad

Ja ook een goede vriendin viert dan der verjaardag...twijfel nu wat ik ga doen Very Happy ik wil overal heen. Nadeel is dat zij niet in de buurt woont en de dag van mijn werk een dag duurt. Dus dat schiet niet op. En ik wil ook naar jou dan...maar ja hoe te combineren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:24

Lily schreef:Je bent van harte welkom Niekse, en het is een leuke en gezellige club meiden waar iedereen welkom is smile

Binnenkort toch maar eens een datum prikken, het is tenslotte al bijna mei.

Ja...wachten we even Niekske nog af..... en moest e rnog iemand invullen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:31

je kijkt maar TD smile Begint vanaf 19.30/20.00u en waarschijnlijk willen die vrienden van me nog op stap

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:33

Oooh jee daar heb je 't al. Komt m'n zus met een andere datum. Ik zou haar op 7 mei gaan helpen met haar Amerikaanse sollicitatiebrieven. Maar ze wil dat liever verzetten omdat ze dan eigenlijk niet kan. Dus of ik dat 4 juni wil gaan doen met haar. Oke, dat kan.. Maar dan moet ik dus even deze twee data om gooien, dat zal ik zo even doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:38

7 mei: TD, Lily, Lotus_ Storm, Okidoki, Marin
14 mei: TD, Lily (ovb), Snoes (ovb), Razz, Storm, Okidoki, appeltje, Flinder, Marin
28 mei: TD, Lily, Lotus_, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, appeltje, Marin

4 juni: TD, Lily, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, appeltje, zegmaar (ovb), Flinder
11 juni: TD, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, zegmaar (ovb), Flinder, Marin
18 juni: TD, Lily, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, zegmaar (ovb), Flinder, Marin
25 juni: TD (ovb), Lily, Razz (ovb), Storm, Okidoki, zegmaar (ovb)


Zo even aangepast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:40

Dames, zullen we de meeting dan op 28 Mei doen?

Wat vind jij Theedoosje? Het is tenslotte ook bij jou Wink En hoelaat zijn we dan welkom met z'n allen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ di 26 apr 2011 - 21:42

Pff ik heb nog steeds geen rooster van Juni. Sprak gisteren mijn roosteraar en hij komt eraan.
Theedoosje zou je mij een PM willen sturen met je woonplaats?
De groep wordt alleen maar groter smile
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ di 26 apr 2011 - 21:43

Razz_ schreef:Dames, zullen we de meeting dan op 28 Mei doen?

Wat vind jij Theedoosje? Het is tenslotte ook bij jou Wink En hoelaat zijn we dan welkom met z'n allen?

28 Mei is wat mij betreft prima. Als het dat voor theedoosje ook is natuurlijk. Dan hoef ik mijn rooster ook niet af te wachten Wink
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:43

Lotus_ schreef:Pff ik heb nog steeds geen rooster van Juni. Sprak gisteren mijn roosteraar en hij komt eraan.
Theedoosje zou je mij een PM willen sturen met je woonplaats?
De groep wordt alleen maar groter smile

Je kan met ons mee rijden he !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ di 26 apr 2011 - 21:45

Razz_ schreef:
Lotus_ schreef:Pff ik heb nog steeds geen rooster van Juni. Sprak gisteren mijn roosteraar en hij komt eraan.
Theedoosje zou je mij een PM willen sturen met je woonplaats?
De groep wordt alleen maar groter smile

Je kan met ons mee rijden he !

Ja i know, maar dacht als het nou een dag wordt dat ik moet werken. Kan ik misschien voor of na mijn werk even komen. Hihi vond het vorige keer echt gezellig dus wil er wel bij zijn.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:48

Niekske moet nog even invullen en dan gaan we kijken...goed?
Mij maakt het namelijk niks uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Niekske di 26 apr 2011 - 21:49

Marin schreef:7 mei: TD, Lily, Lotus_ Storm, Okidoki, Marin, Niekske (ovb)
14 mei: TD, Lily (ovb), Snoes (ovb), Razz, Storm, Okidoki, appeltje, Flinder, Marin
28 mei: TD, Lily, Lotus_, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, appeltje, Marin, Niekske

4 juni: TD, Lily, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, appeltje, zegmaar (ovb), Flinder, Niekske
11 juni: TD, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, zegmaar (ovb), Flinder, Marin, Niekske
18 juni: TD, Lily, Snoes, Razz, Storm, Okidoki, zegmaar (ovb), Flinder, Marin
25 juni: TD (ovb), Lily, Razz (ovb), Storm, Okidoki, zegmaar (ovb), Niekske


Zo even aangepast.

Bij deze mijn data!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:52

Hmm dat maakt dan ook niet veel meer uit. Ik vind het altijd lastig kiezen want er is dan toch iemand die niet kan, maar ja dat is bij elke datum he.

Sanne> jij kon niet in mei toch? Weet jij van Juni al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:57

we kunne er ook gewoon in mei eentje doen en in juni :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:00

Lily schreef:we kunne er ook gewoon in mei eentje doen en in juni :P

hahah jaaaaaaa kan ook! Very Happy


edit: ik ga nu werken en lees vanavond het topic weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:11

Ja dat kan ook. En dat er iemand niet mee kan dat heb je altijd wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:14

ja we zijn nu vortaan met zo`n grote groep dat je dat inderdaad toch wel houd dat er iemand niet kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  sanne-84 di 26 apr 2011 - 22:34

TD ik kon alleen de 21 mei, als jij niet kon;)
en verder kon ik alleen 18 juni, omdat ik 3 weekenden moet werken Mad maar heb daar vanavond gesprek over.
of we moeten het zoals al eerder voorgesteld een keer laat in de middag doen, want moet dan vaak tot half 4 werken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Rovine di 26 apr 2011 - 22:37

Storm, als ik kom kun je zeker meerijden! Ik heb dat ding bewust niet ingevuld omdat ik niet precies weet wat ik wanneer heb (geen agenda enzo).
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:46

Zou ik evt ook een stukje mee mogen rijden Nobucta?

En laten we inderdaad vanavond of nog later maar even kijken naar de datum, als Theedoosje dat goed vindt. Iig niet zonder haar beslissen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Burn wo 27 apr 2011 - 0:18

Als er een datum geprikt is, en ik ben toevallig vrij van stage. Dan wil ik misschien ook wel komen.. Moet ik wel even 3u in de trein, maar ach smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:40

het is wel gezellig burn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Rovine wo 27 apr 2011 - 1:14

Marin schreef:Zou ik evt ook een stukje mee mogen rijden Nobucta?

En laten we inderdaad vanavond of nog later maar even kijken naar de datum, als Theedoosje dat goed vindt. Iig niet zonder haar beslissen :P

Als ik toch rijd is het een kleine moeite even een ommetje te maken richting station. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:36

Dat zou ik heel lief vinden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum