Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

+20
Blond
SuperGrover
Zwoesj
Angela_1986
Caroow
Cheesegirl
Jeanette
Oasis
Mida4you
Starla
Bimbam
Jente10
_Lacey_
Clapperdie
Joli86
Jezzie
Susan
Sweety
Fearie
Roza
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Angela_1986 vr 15 apr 2011 - 8:10

Ik zou dan werken met verstandelijk/lichamelijk beperkte kinderen (tot 6/8 jaar), in de thuissituatie of op 'n medische kinderdagverblijf. Ik zou graag hun zelfstandigheid bevorderen, hen begeleiden en dagbesteding bieden. En dan met wat meer 'ruimte', zowel letterlijk als figuurlijk, dan dat er nu is in de zorg!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Zwoesj vr 15 apr 2011 - 8:12

Mijn eigen dansschool...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 8:49

Politie-agent, maar dan wel opwerken tot politiekundige bijvoorbeeld. Recherche lijkt me ook wel interessant.
Mocht ik het moeten doen met mijn studie (dus geen overstap naar politie) zou ik graag in een Forensisch psychiatrische kliniek willen werken of iets in die richting. Bezig zijn met mensen die compleet vanaf onderaan moeten beginnen, helpen met het regelen van woning en andere benodigdheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  SuperGrover vr 15 apr 2011 - 8:49

Ideaal hoeft niet per se realistisch te zijn toch?

Nou, in dat geval: Een baan als beleidsmedewerker bij Jeugdzorg of iets in die trant, maar waarbij ik tegelijk ook wetenschappelijk onderzoek kan uitvoeren, en ik wil ook part-time in de Tweede Kamer, maar toch elke dag pas om 10 uur beginnen en om 16 uur weer naar huis Very Happy
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Blond vr 15 apr 2011 - 21:45

Twee dingen lijken me heel leuk:
- Onderzoek op pedagogisch vlak blijven uitvoeren, werken met statistiek.

of
- Projectmanager van een soort gelijk project als dat ik nu onderzoek.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 22:58

Leraar geschiedenis de ene helft van de week en de andere helft volwassene onderwijs in Engels. Of leraar Engels op een internationale school in Italie, ook niet verkeerd :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Rovine vr 15 apr 2011 - 23:30

Zonder tijds- of gelddruk lekker een beetje uitvinden. Dat doe ik nu eigenlijk ook al (productontwikkeling), maar dan door kunnen sleutelen tot ik iets heel gaafs heb, wat maakt niet zoveel uit dan. Nu moet ik toch vaak gericht iets verzinnen en uitwerken, terwijl ik 1000 ideetjes heb die niet binnen een bedrijfsplan oid passen.

Realistischer is het ontwerpen en ontwikkelen van kunststof behuizingen. Naar dat soort beroepen zoek ik nu.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Try za 16 apr 2011 - 0:05

Susan schreef:Zo'n kinderdagverblijf op een boerderij lijkt mij trouwens ook te gek. Volgens mij heb je ook binnen no-time je groepen vol, zeker als je een beetje in de buurt van een stad zit.
Dat hebben zie hier in de buurt smile Compleet met beestjes en al smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  ladycat za 16 apr 2011 - 0:32

Mijn droombaan: psycholoog met een eigen praktijk. Daarnaast schrijf ik wetenschappelijke artikelen die weer dienst doen voor toekomstige student-psychologen.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 0:51

ladycat schreef:Mijn droombaan: psycholoog met een eigen praktijk. Daarnaast schrijf ik wetenschappelijke artikelen die weer dienst doen voor toekomstige student-psychologen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 14:17

Ik wil na mijn studie uiteindelijk cardioloog of dermatoloog worden (twijfel nog) en dan het behandelen van patiënten combineren met onderzoek, maar mijn stiekeme droombaan is kok in een heel goed restaurant Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale beroep er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum