Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Pasta, knoflook, courgette, lenteui en huttenkase. Jammieee. Of spinazie erdoor. Of gebakken spekjes
Oeh of komkommer met satesaus, rijst, tauge en ananas. Haha.
Oeh of komkommer met satesaus, rijst, tauge en ananas. Haha.
Gast- Gast
Je kan ook wraps maken. Heb ik van de week ook maar weer eens gedaan. Rundergehakt, italiaanse roerbakgr(Ah) flesje van conimex zoetzuur erdoor heen. Zo lekker:)
Je kan zoveel verschillende soorten maken. Dan met andere kruiden en met kip en creme fraiche.
Je kan zoveel verschillende soorten maken. Dan met andere kruiden en met kip en creme fraiche.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ben nog even op internet aan het zoeken Ach, komt vast goed..
Wat is goedkoper: vlees bij een (turkse) slager, of vlees bij de supermarkt?
Wat is goedkoper: vlees bij een (turkse) slager, of vlees bij de supermarkt?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
pfff zou dat ik niet weten, maar ze hebben het vast in een supermarkt in de aanbieding. (welk vlees zoek je)
Gast- Gast
Geen idee nog. Het was ook meer een algemene vraag Groente is toch wel goedkoper bij een turkse groentewinkel (zitten er 10 op 500 meter) dan bij een supermarkt? Of niet?
Try- Kletskop
Je kan ook een pan nasi(of bami) maken.
Snel klaar, niet te duur en je kunt er omeletje bij bakken. Augurken, zoetzure uitjes, gebakken uitjes, saté bij doen.
Snel klaar, niet te duur en je kunt er omeletje bij bakken. Augurken, zoetzure uitjes, gebakken uitjes, saté bij doen.
Wij hebben geen turkse winkel of toko`s, dus ik weet het eerlijk gezegd niet, haha!
Gast- Gast
Try schreef:Geen idee nog. Het was ook meer een algemene vraag Groente is toch wel goedkoper bij een turkse groentewinkel (zitten er 10 op 500 meter) dan bij een supermarkt? Of niet?
Ja geloof het wel
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
_Donnaa schreef:Wij hebben geen turkse winkel of toko`s, dus ik weet het eerlijk gezegd niet, haha!
ja hier ook niet
Gast- Gast
blegh heb echt een snothoofd....
Serena- Kletskop
Lily schreef:_Donnaa schreef:Wij hebben geen turkse winkel of toko`s, dus ik weet het eerlijk gezegd niet, haha!
ja hier ook niet
haha moet je in de grote stad wonen kan je lekker goedkoop je eten halen bij de toko's
Serena- Kletskop
In het dorp waar ik werk zitten wel 2 toko`s dus als ik iets nodig heb dan zou ik er zo heen kunnen.. Ik ben er alleen nog nooit geweest, maar dat wil ik wel eens doen.. Ben gek op buitenlands etenSerena schreef:Lily schreef:_Donnaa schreef:Wij hebben geen turkse winkel of toko`s, dus ik weet het eerlijk gezegd niet, haha!
ja hier ook niet
haha moet je in de grote stad wonen kan je lekker goedkoop je eten halen bij de toko's
Gast- Gast
Ik woon nu in een de multiculti wijk van 'mijn' stad, met heel veel van dat soort winkeltjes.
Try- Kletskop
Lekker lui in bed, vanmorgen heel even op geweest, want moest de uitvoerder terug bellen.
Hij gaat vandaag bij mij thuis controleren of het de vloertegels zijn die ik heb uitgekozen(maanden geleden).
Ben benieuwd of hij nog ff naar mij belt, want ik ben bij mijn vriend in rtdam.
Hoop maar dat alles goed gaat daar en dat ze de deur steeds achter hun kont dicht doen! Daar maak ik me druk om..
Hij gaat vandaag bij mij thuis controleren of het de vloertegels zijn die ik heb uitgekozen(maanden geleden).
Ben benieuwd of hij nog ff naar mij belt, want ik ben bij mijn vriend in rtdam.
Hoop maar dat alles goed gaat daar en dat ze de deur steeds achter hun kont dicht doen! Daar maak ik me druk om..
Ik ben er trouwens vandoor. Ga naar het station fietsen, dan naar de uni om dat tentamen te maken.. Fijne dag allemaal!
Try- Kletskop
Ik heb net de woonkamer, hal en keuken opgeruimd, schoongemaakt, ik heb gestofzuigd en gedweild. Het ziet er hier weer eens netjes uit, eindelijk! En nu kijk ik Criminal Minds en ben ik aan het eten.
Gast- Gast
oeh leuk programma he ben je de afleveringen van gisteren aan het kijken of heb je ze op dvd?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: