Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb gisteren mijn haar geverfd! Ik moet nog errrugg wennen hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik heb gisteren mijn haar geverfd! Ik moet nog errrugg wennen hahaha
Foto!!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oja ik bedoel dus: goedemiddag dames!
Toet- Lady Post-a-lot
Heb gisteren even foto gemaakt met mijn telefoon. Maar het is niet helemaal de juiste kleur. Even zoeken! Zal van de week even een een foto maken met mijn Digitale camera
Zwerver- Ratel
*weg*
Toch maar niet qouten haha
Toch maar niet qouten haha
Laatst aangepast door wc-eend op wo 13 apr 2011 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
Heb je het zelf gedaan of bij de kapper? Het lijkt zo heel dof.. maar ik wacht nog even de goede foto af voor ik oordeel!
Toet- Lady Post-a-lot
Haha klopt op die foto lijkt het inderdaad zo. Valt gelukkig wel heel erg mee. Het is ook iets donkerder dan op die foto.
Ik heb het gewoon zelf gedaan! Had echt geen centen voor de kapper en ik had echt zoiets van, als het mislukt mislukt het maar. Dan verf ik het wel weer
Ik heb het gewoon zelf gedaan! Had echt geen centen voor de kapper en ik had echt zoiets van, als het mislukt mislukt het maar. Dan verf ik het wel weer
Zwerver- Ratel
Wc-eend, ik hoorde (las) van Donnaa dat jij een hele mooie kleur in je haar hebt! Edit: dat is ook zo! Mooi!
Hi PM, hoe was t op je werk? Ben je morgen nou vrij?
Hi PM, hoe was t op je werk? Ben je morgen nou vrij?
Gast- Gast
Was vroeg thuis ivm moeten house- sitten natuurlijk.
Morgen ook korte dag, moet om 12.00 bij de Vitaal Coach op gesprek komen omdat ik aangegeven heb dat het nu wel zwaar wordt door de zwangerschap.
Vrijdag ben ik lekker vrij dankzij een hele lieve collega, maar moet ik wel weer voor een echo.
Morgen ook korte dag, moet om 12.00 bij de Vitaal Coach op gesprek komen omdat ik aangegeven heb dat het nu wel zwaar wordt door de zwangerschap.
Vrijdag ben ik lekker vrij dankzij een hele lieve collega, maar moet ik wel weer voor een echo.
Gast- Gast
Er komt van de week wel even een betere foto! Haha. Ik ben alleen nu echt te lui om mijn haar te doen en een foto te maken
Haha Alex, op Twitter?
Haha Alex, op Twitter?
Zwerver- Ratel
Dit moest het worden haha, geloof dat het bij mij iets donkerder is!
Zwerver- Ratel
Wat rot, al die echo's
Ik heb zo deel 2 van de intake en ik ben heeeeel langzaam aan het lopen, ik ben een beetje vroeg
Ik heb zo deel 2 van de intake en ik ben heeeeel langzaam aan het lopen, ik ben een beetje vroeg
Gast- Gast
wc-eend schreef:Er komt van de week wel even een betere foto! Haha. Ik ben alleen nu echt te lui om mijn haar te doen en een foto te maken
Haha Alex, op Twitter?
Nee, ze zei het hier, haha! Misschien ook op Twitter, maar dat heb ik dan niet gelezen.
Gast- Gast
Nou he?! Echt heel vervelend om je kinderen weer te zien...
Alleen vind ik het iedere keer wel weer eng, stel dat het deze keer wel fout zit...
Hoe laat moet je er dan zijn?
Alleen vind ik het iedere keer wel weer eng, stel dat het deze keer wel fout zit...
Hoe laat moet je er dan zijn?
Gast- Gast
Sorry, ik las niet goed. Niet teveel zorgen maken meis, je zal zien dat alles goed is met je ukkies!
Ik moet er om 13.45 uur zijn. En ik ben er al. Ik ben maar op een bankje buiten in het zonnetje gaan zitten.
Ik moet er om 13.45 uur zijn. En ik ben er al. Ik ben maar op een bankje buiten in het zonnetje gaan zitten.
Laatst aangepast door Alex op wo 13 apr 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, daar ben ik weer. Zelfs al boodschappen voor het avondeten gehaald.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Heb ik iedere keer. Voel ze nu hele dag bewegen, dus weet dat ze er gewoon zijn.
Maar heb echt een groeispurt geloof ik, en dan ben ik gelijk weer bang voor TTS.
Kan je je ff geestelijk voorbereiden joh. Had een lekkere fles prosecco meegenomen joh..
Maar heb echt een groeispurt geloof ik, en dan ben ik gelijk weer bang voor TTS.
Kan je je ff geestelijk voorbereiden joh. Had een lekkere fles prosecco meegenomen joh..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nou, daar ben ik weer. Zelfs al boodschappen voor het avondeten gehaald.
Goed bezig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ga pas boodschappen doen als ik weet of ik vanavond weer gas heb. Ze drinken meer koffie dan dat ze werken geloof ik...VeryCherry schreef:Nou, daar ben ik weer. Zelfs al boodschappen voor het avondeten gehaald.
Gast- Gast
Nja, ik heb het op voorhand maar gehaald, ik weet niet eens of mijn vriend nog wel thuis eet. Nog steeds niks gehoord :S
Ik heb al sinds vannacht hele tijd een zeurderige gevoel in mijn knieën! Wordt er helemaal gek van en weet niet meer hoe ik mijn been moet neer zetten. Hoe het komt is voor mij ook een raadsel!
Zwerver- Ratel
ProudMama schreef:Had een lekkere fles prosecco meegenomen joh..
En daar kom je nu mee
Ik zal wel weer op de weegschaal moeten, bah. Wil ik helemaal niet. Ik heb expres niks gegeten, de vorige keer schaamde ik me dood.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ga pas boodschappen doen als ik weet of ik vanavond weer gas heb. Ze drinken meer koffie dan dat ze werken geloof ik...VeryCherry schreef:Nou, daar ben ik weer. Zelfs al boodschappen voor het avondeten gehaald.
Zijn ze bij jou ook bezig met de leidingen?
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: