Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Flinder di 12 apr 2011 - 22:35

Jeanette schreef:
Flinder schreef:@Jeanette: jeetje, ik dacht dat het werk allemaal weer wat aan ging trekken (in de zorg). Of hoop ik daar gewoon op omdat dat ook goed voor mijn perspectieven is?? Nou ja, balen dat je nu deels naar een andere locatie moet. Maar je uren op contract blijven dus hetzelfde? Dat is dan wel weer fijn...

Ja, voor kleine contracten kun je overal wel terecht in de zorg, maar daar zit ik niet bepaald op te wachten. Maar gelukkig behoud ik wel mijn contracturen, daar ben ik wel heel blij om. Alleen baal ik wel een beetje, omdat mijn collega's er moeite mee hadden en ik wat minder, ben ik nu bang dat ik dus op 2 locaties moet gaan werken. Niet dat het het einde van de wereld is, maar toch. Ik werk er sinds september en heb het reuze naar mijn zin. Mijn collega's werken er allemaal al jaren. Maar goed, maandag hebben we er weer overleg over met de manager en iemand van de medewerkers service, dan zien we het wel..

Ik snap dat je zou balen als je op 2 locaties moet gaan werken. Dat vraagt toch wel wat meer flexibiliteit van je. Jammer dat de andere collega's er zo tegen zijn, kan me voorstellen dat het dan voelt alsof jij sowieso degene wordt... Even afwachten dus tot maandag...
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:36

@ Anousch, ja ik kreeg dus helemaal geen melding, ik kreeg bij alle foto`s die ik uploade en rood kruis. Dus ik gokte dat het goed zou zijn want het scheelt veel qua prijs afdrukken bij hema of kruidvat. Maar gelukkig hoefde ik ze niet te betalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:37

Hehe, eindelijk klaar! En nu moet ik de trein pakken, ik ga nog even de stad in voor ik naar deel 2 van de intake ga.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 12 apr 2011 - 22:37

Dagcafé - Pagina 13 1280397130_5_5LKV

de kies met het pijltje is er nu uit. Ik heb ook al eerder een beugel gehad maar toen niet onder en dat krijg ik nu wel. En als ik toch bezig ben dan word boven ook nog maar even helemaal recht gezet haha. Toen ik 15 was was ik er klaar mee. Na 3 jaar beugel. Toen ook gekozen om onder niet te doen want zo heel scheef staat het niet. Maar het ontsteekt steeds omdat die tand dus niet helemaal mooi in het rijtje staat en er veel vuil achter blijft hangen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 22:41

Flinder schreef:
Jeanette schreef:
Flinder schreef:@Jeanette: jeetje, ik dacht dat het werk allemaal weer wat aan ging trekken (in de zorg). Of hoop ik daar gewoon op omdat dat ook goed voor mijn perspectieven is?? Nou ja, balen dat je nu deels naar een andere locatie moet. Maar je uren op contract blijven dus hetzelfde? Dat is dan wel weer fijn...

Ja, voor kleine contracten kun je overal wel terecht in de zorg, maar daar zit ik niet bepaald op te wachten. Maar gelukkig behoud ik wel mijn contracturen, daar ben ik wel heel blij om. Alleen baal ik wel een beetje, omdat mijn collega's er moeite mee hadden en ik wat minder, ben ik nu bang dat ik dus op 2 locaties moet gaan werken. Niet dat het het einde van de wereld is, maar toch. Ik werk er sinds september en heb het reuze naar mijn zin. Mijn collega's werken er allemaal al jaren. Maar goed, maandag hebben we er weer overleg over met de manager en iemand van de medewerkers service, dan zien we het wel..

Ik snap dat je zou balen als je op 2 locaties moet gaan werken. Dat vraagt toch wel wat meer flexibiliteit van je. Jammer dat de andere collega's er zo tegen zijn, kan me voorstellen dat het dan voelt alsof jij sowieso degene wordt... Even afwachten dus tot maandag...

Ja precies, maar zoals je zelf al zegt; we wachten het maandag maar even af. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 22:42

Fairytale, balen dat je een beugel moet, maar je krijgt er wel iets moois voor terug!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:44

Ik moest ook een beugel, maar zou dan eerst 1 of andere kaak operatie aan moeten gaan omdat mn kaken scheef staan en als ze me dan gewoon een beugel zouden geven dan zou het geen nut hebben.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 12 apr 2011 - 22:49

Ja ik heb het zelf gevraagd omdat ik steeds last had van ontstoken tandvlees. Dus het ging daar om om dat te verhelpen. En als ik er dan toch 1 heb kan het beter net zo goed gelijk helemaal recht. Ik had mijn hoektanden ook veel hoger staan van mijn bovengebit. Krijg waarschijnlijk rond november dus ook boven omdat dat niet zo veel is. En studeer dan ook af. Dus ga solliciteren met een beugel.

edit: de foto hierboven is ook echt mijn gebit zo scheef staat het dus nog niet Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 22:54

Ik ken zat oudere mensen die nog een beugel nemen hoor!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx di 12 apr 2011 - 22:58

ja daarom het is ook niet heel vreemd. Alleen voor mijn gevoel wel :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 23:01

Ja, dat kan ik begrijpen. Toevallig heeft mijn oom hem gisteren laten verwijderen. Maar wat een mooi gebit heeft ie nu! Ben jaloers haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 23:02

Ik ben trouwens eten en douchen (hoezo sloom bezig? :P ) Doeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:04

doeiii

Gast
Gast

Bericht  May di 12 apr 2011 - 23:08

Goedemiddag!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:08

Nou ik ben er uit.. Zaterdag vroeg op staan en dan m`n haar ontkleuren en donkerblond verven! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:09

Ik dacht dat ik de trein gemist had en dat ik moest wachten op die van tien over twaalf, maar hij ging om drie over! En daar zit ik nu in. Jeej!

Gast
Gast

Bericht  Feline di 12 apr 2011 - 23:13

Ben je niet bang dat er weinig van je haar overblijft Donnaa? En permanent en ontkleuren en dan weer peroxide enzo.. ?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Minx di 12 apr 2011 - 23:14

fijn is dat he als je ineens korten moet wachten. Soms ben ik ook heel blij met de ns vertraging. Dan denk je net de trein gemist te hebben en kom je op het station en blijkt de trein nog niet te zijn gegaan.

Dit is mijn ortho en zo'n gebit hoef ik dan weer niet :P haha alleen het glimsterretje ontbreekt nog. (haal hem zo weer weg)

Laatst aangepast door Fairytale op di 12 apr 2011 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:14

kijk dat is weer een meevaller alex,

en wat spannend donnaa, welke kleur heb je nu?

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 12 apr 2011 - 23:17

_Donnaa schreef:Nou ik ben er uit.. Zaterdag vroeg op staan en dan m`n haar ontkleuren en donkerblond verven! Very Happy
Jeej!!!!!!!! Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:18

Grmbl lekker gedoe hier weer!
Blijkt dat we boven in 1 keer geen dubbelglas krijgen Evil or Very Mad

Omdat we aan 1 kant 2 openslaande ramen hebben en dat wouden ze dicht maken en nog maar 1 open.
Maar dat kan niet i.v.m. het trapgat wat erg smal is en je geen groot spul naar boven kan krijgen, dus vandaar dat die ramen er in zitten!

Erg fijn, dat je dat van de werklui moet horen en dat de woningbouw je niks verteld.
Belt mijn vriend naar de woningbouw zeggen ze dat er gewoon boven nieuwe (dubbel) glas in komt.
En bij de werklui is dat allemaal geannuleerd....

Omdat ze moeilijk doen over 2 ramen krijgen we boven (op dit moment) helemaal geen dubbel glas Evil or Very Mad
Vanmiddag komt de opzichtiger langs dus die zal ik even om uitleg vragen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:18

LOL Fairytale! Hij lijkt wel zo'n presentator met zo'n bling bling smile..alleen het glitterjasje en de vlinderstrik ontbreekt. En het sterretje bij z'n glimlach.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:19

Poisongirl schreef:
_Donnaa schreef:Nou ik ben er uit.. Zaterdag vroeg op staan en dan m`n haar ontkleuren en donkerblond verven! Very Happy
Jeej!!!!!!!! Very Happy
Spannend! Wel een voor en na foto plaatsen he?!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:19

Feline schreef:Ben je niet bang dat er weinig van je haar overblijft Donnaa? En permanent en ontkleuren en dan weer peroxide enzo.. ?
Nee, ik heb m`n haar wel vaker geblondeerd en dan echt gewoon blond van het ontkleuren.. Toen moest ik wel 5x ofzo.. Dit is gewoon 1 of 2x ontkleuren en dan gewoon verven smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:20

Ik heb nu gewoon bruin haar.. WC-eend heeft er nu een mooie kleur in, dat wil ik ook! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: