Zouden tickets nog goedkoper worden?
+2
Tiara
Carmen
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zouden tickets nog goedkoper worden?
Ik wil graag begin augustus 4 weken naar Thailand en Maleisie, en hou al een tijd de tickets in de gaten. Ik was helemaal blij toen ik tickets had gevonden van rond de 700 euro, maar het laagste bedrag wat ik nu tegenkom is 800 euro. Weet iemand of die prijzen nog naar beneden gaan, of kan ik het beste gewoon nu maar boeken?
Carmen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10
Re: Zouden tickets nog goedkoper worden?
Volgens mij worden ze juist duurder ik zag gister in de krant staan dat mensen die een vakantie hadden geboekt een verhoging van de prijs konden krijgen door de stijgende olieprijzen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
In principe wordt het alleen maar duurder (januari is goedkoopste maand), tenzij je ineens een goede actie ziet.
Gast- Gast
Soms kan je op het laatst nog wel een goedkoop ticket vinden, maar sowieso in het hoogseizoen niet meer
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
nee tickets worden alleen maar duurder.
het toestel is verdeelt in verschillende klasses....hoe langer je wacht, hoe voller de klasses worden...hoe hogere toeslag je gaat betalen.
ik zou inderdaad voor begin aug niet te lang wachten....zonde.
het toestel is verdeelt in verschillende klasses....hoe langer je wacht, hoe voller de klasses worden...hoe hogere toeslag je gaat betalen.
ik zou inderdaad voor begin aug niet te lang wachten....zonde.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?
Je kan even kijken wat het kost vanaf Londen of Dusseldorf, en ik zou ook even goed uit zoeken met wie je vliegt, vaak kan je wel hele goedkope tickets vinden, maar dat zijn dan ook maatschappijen die toch wat minder bekend/misschien minder veilig zijn.
Je kan even kijken wat het kost vanaf Londen of Dusseldorf, en ik zou ook even goed uit zoeken met wie je vliegt, vaak kan je wel hele goedkope tickets vinden, maar dat zijn dan ook maatschappijen die toch wat minder bekend/misschien minder veilig zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
en kijk eventueel naar vluchten va Brussel,Dusseldorf etc. Dit kwam met mijn Bali ticket 300, - per persoon goedkoper uit!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
AngelNyn schreef:Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?
Nee, hoezo dat dan? Ik dacht dat ik het goed had uitgezocht, en dat augustus een prima maand was. Het is dan wel regenseizoen, maar ik las overal dat je er dan toch prima naartoe kunt. En ok, het is ook hoogseizoen en ramadan, maar ik kan nu niet meer van weken wisselen.
Bedankt voor alle antwoorden in ieder geval, ik was er al bang voor
Carmen- Fluisteraar
Carmen schreef:AngelNyn schreef:Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?
Nee, hoezo dat dan? Ik dacht dat ik het goed had uitgezocht, en dat augustus een prima maand was. Het is dan wel regenseizoen, maar ik las overal dat je er dan toch prima naartoe kunt. En ok, het is ook hoogseizoen en ramadan, maar ik kan nu niet meer van weken wisselen.
Nouja het is dan idd regenseizoen, en ik zou er dan niet zo snel heen gaan. Wij kwamen in November aan en hadden nog een "restje" regenseizoen, en werden er al gek van! Maar als je een (bijna) dagelijkse, enorme bui niet erg vind, dan is het uiteraard geen probleem. Maar je kan ej denk ik niet voorstellen hoeveel regen er in een korte tijd naar beneden kan komen na 3 seconden ben je door en door nat.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen nee haha. Maar goed, we gaan het zien. Augustus is sowieso niet zo'n hele gunstige maand om ergens heen te gaan geloof ik, maar mijn vakantie staat nu vast, dus ik kan alleen maar hopen dat het meevalt
Carmen- Fluisteraar
Carmen schreef:AngelNyn schreef:Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?
Ik ben er in augustus geweest en het was prima te doen, dat komt vast wel goed hoor. Ik heb van februari t/m augustus in Maleisië gezeten, en een vriendin van september t/m januari, en het weer is aan de westkust vrijwel altijd hetzelfde (heet en vochtig en het regent vaak). Tsja, het regent inderdaad in het regenseizoen, maar ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad (en ik haat regen). Veel plezier!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» balen vakantie goedkoper..
» goedkoper geurtje..
» is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)
» Is er een goedkoper alternatief?
» weekend brussel kan dat nog goedkoper?
» goedkoper geurtje..
» is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)
» Is er een goedkoper alternatief?
» weekend brussel kan dat nog goedkoper?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: