Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden tickets nog goedkoper worden?

+2
Tiara
Carmen
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zouden tickets nog goedkoper worden? Empty Zouden tickets nog goedkoper worden?

Bericht  Carmen di 12 apr 2011 - 1:06

Ik wil graag begin augustus 4 weken naar Thailand en Maleisie, en hou al een tijd de tickets in de gaten. Ik was helemaal blij toen ik tickets had gevonden van rond de 700 euro, maar het laagste bedrag wat ik nu tegenkom is 800 euro. Weet iemand of die prijzen nog naar beneden gaan, of kan ik het beste gewoon nu maar boeken?
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden tickets nog goedkoper worden? Empty Re: Zouden tickets nog goedkoper worden?

Bericht  Tiara di 12 apr 2011 - 1:10

Volgens mij worden ze juist duurder ik zag gister in de krant staan dat mensen die een vakantie hadden geboekt een verhoging van de prijs konden krijgen door de stijgende olieprijzen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Zouden tickets nog goedkoper worden? Empty Re: Zouden tickets nog goedkoper worden?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:10

In principe wordt het alleen maar duurder (januari is goedkoopste maand), tenzij je ineens een goede actie ziet.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 12 apr 2011 - 1:30

Soms kan je op het laatst nog wel een goedkoop ticket vinden, maar sowieso in het hoogseizoen niet meer :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Travelgurly di 12 apr 2011 - 1:34

nee tickets worden alleen maar duurder.
het toestel is verdeelt in verschillende klasses....hoe langer je wacht, hoe voller de klasses worden...hoe hogere toeslag je gaat betalen.
ik zou inderdaad voor begin aug niet te lang wachten....zonde.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  TukTuk di 12 apr 2011 - 1:38

Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?

Je kan even kijken wat het kost vanaf Londen of Dusseldorf, en ik zou ook even goed uit zoeken met wie je vliegt, vaak kan je wel hele goedkope tickets vinden, maar dat zijn dan ook maatschappijen die toch wat minder bekend/misschien minder veilig zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Travelgurly di 12 apr 2011 - 1:40

en kijk eventueel naar vluchten va Brussel,Dusseldorf etc. Dit kwam met mijn Bali ticket 300, - per persoon goedkoper uit!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Carmen di 12 apr 2011 - 2:22

AngelNyn schreef:Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?

Nee, hoezo dat dan? Ik dacht dat ik het goed had uitgezocht, en dat augustus een prima maand was. Het is dan wel regenseizoen, maar ik las overal dat je er dan toch prima naartoe kunt. En ok, het is ook hoogseizoen en ramadan, maar ik kan nu niet meer van weken wisselen.
Bedankt voor alle antwoorden in ieder geval, ik was er al bang voor Wink
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk di 12 apr 2011 - 2:45

Carmen schreef:
AngelNyn schreef:Even offtopic: Ik neem aan dat je weet dat augustus heel ongunstig is wat betreft seizoen daar?

Nee, hoezo dat dan? Ik dacht dat ik het goed had uitgezocht, en dat augustus een prima maand was. Het is dan wel regenseizoen, maar ik las overal dat je er dan toch prima naartoe kunt. En ok, het is ook hoogseizoen en ramadan, maar ik kan nu niet meer van weken wisselen.

Nouja het is dan idd regenseizoen, en ik zou er dan niet zo snel heen gaan. Wij kwamen in November aan en hadden nog een "restje" regenseizoen, en werden er al gek van! Maar als je een (bijna) dagelijkse, enorme bui niet erg vind, dan is het uiteraard geen probleem. Maar je kan ej denk ik niet voorstellen hoeveel regen er in een korte tijd naar beneden kan komen Wink na 3 seconden ben je door en door nat.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Carmen di 12 apr 2011 - 3:41

Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen nee haha. Maar goed, we gaan het zien. Augustus is sowieso niet zo'n hele gunstige maand om ergens heen te gaan geloof ik, maar mijn vakantie staat nu vast, dus ik kan alleen maar hopen dat het meevalt Wink
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Polly di 12 apr 2011 - 3:43

Carmen schreef:

Ik ben er in augustus geweest en het was prima te doen, dat komt vast wel goed hoor. Ik heb van februari t/m augustus in Maleisië gezeten, en een vriendin van september t/m januari, en het weer is aan de westkust vrijwel altijd hetzelfde (heet en vochtig en het regent vaak). Tsja, het regent inderdaad in het regenseizoen, maar ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad (en ik haat regen). Veel plezier!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: