Kapper geweest, teruggaan?
+7
Error
Juul
Monte
Caro
Blond
Beachgirl
TukTuk
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kapper geweest, teruggaan?
Jen_ schreef:Kom net terug van de kapper en ze hebben het kosteloos bijgekleurd. Zijzelf vond het ook weinig zichtbaar, en weer zag je bijna niks aan de achterkant. Heb extra folie's erbij gekregen en achterop ook. Goed opgelost!
Wat fijn dat ze het opgelost hebben!
Erg goede service.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Powerbabe schreef:top, thanks jen!
mooi geworden, je haar!
Graag gedaan, en dank je!
Gast- Gast
Youandi schreef:Ziet er netjes uit!
En goed opgelost van de kapper
Dank je! Ja vind ik ook! Ergens vind ik wel een beetje dat ze dat hadden moeten doen Ben namelijk vaste klant, en de achterkant was sowieso (weer) niet goed. Maar ook fijn dat ze totaal niet moeilijk deden!
Gast- Gast
Het is inderdaad mooi geworden en beter te zien dan die kleine streepjes. Leuk hoor!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Het is inderdaad mooi geworden en beter te zien dan die kleine streepjes. Leuk hoor!
Dank je! Ben er zelf ook blij mee, is wat frisser voor de zomer
Gast- Gast
Ziet er leuk uit! Lekker zomers idd!
Zijn de krullen ook van jezelf? En wat gebruik je om die krullen zo mooi te krijgen?
Zijn de krullen ook van jezelf? En wat gebruik je om die krullen zo mooi te krijgen?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Fijn dat het zo is opgelost Jen. Ik vind het trouwens ook erg zomers staan, leuk!
Gast- Gast
Fijn dat ze er niet moeilijk over deden en het hebben op gelost!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Paraplu schreef:Ziet er leuk uit! Lekker zomers idd!
Bedankt allemaal!
Ja de krullen zijn van mezelf. Ik ga eens in de 3 maanden naar de kapper (klein puntje eraf) gebruik altijd een haarmasker, naspoelen met kou water (tegen pluis) daarna mousse en krullenspray van RedKen en dan de difuser.
Gast- Gast
Mooi geworden _Jen! Ben sowieso jaloers op jouw bos krullen
@ Powerbabe: je kan in Amsterdam ook Salon B eens proberen, is ook een hele goede kapsalon!
@ Powerbabe: je kan in Amsterdam ook Salon B eens proberen, is ook een hele goede kapsalon!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Mooi geworden _Jen! Ben sowieso jaloers op jouw bos krullen
In Amsterdam is 'ie goed ja (volgens CKC) in Hilversum weer niet, want daar is een vriendin van me geweest. Stom he?! Ik wil ook een keer naar Salon B in Amsterdam, maar het is zoooo duur!
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Chance schreef:Mooi geworden _Jen! Ben sowieso jaloers op jouw bos krullen
In Amsterdam is 'ie goed ja (volgens CKC) in Hilversum weer niet, want daar is een vriendin van me geweest. Stom he?! Ik wil ook een keer naar Salon B in Amsterdam, maar het is zoooo duur!
De kappersbon van de Etos is geldig bij Salon B in Amsterdam, heb je die? Dan krijg je 50% korting op wassen, knippen, drogen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha die kapsalon waar jij je wenkbrauwen hebt laten doen was voorheen kapper mexico, daar hebben ze mijn haar een keer zo gruwelijk uitgedund dat er niks meer van over was.. Ik ben laatst bij mohair geweest op de noordermarkt, dat is echt een hele fijne kapper. Ik had een bon van groupon waarmee het voor de helft was, normaal is het 42 euro en dat vind ik wel heel veel maar het is het wel waard!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Haha die kapsalon waar jij je wenkbrauwen hebt laten doen was voorheen kapper mexico, daar hebben ze mijn haar een keer zo gruwelijk uitgedund dat er niks meer van over was.. Ik ben laatst bij mohair geweest op de noordermarkt, dat is echt een hele fijne kapper. Ik had een bon van groupon waarmee het voor de helft was, normaal is het 42 euro en dat vind ik wel heel veel maar het is het wel waard!
Nee mijn haar zou ik er ook niet laten knippen, maar mijn wenkbrauwen durf ik nog wel aan
Gast- Gast
Haha hmm ik durf ook niet zo goed voor mijn wenkbrauwen want ik ben zooo bang dat ze ze te dun maken.
En salon B ben ik wel eens geweest, maar met mijn studentenbudget vind ik dat gewoon echt even te duur. Ik ging vroeger altijd naar Rob Peetoom, maar ik denk gewoon echt dat je ook voor minder dan 50 euro goed geknipt moet kunnen worden, haha. Helemaal als ik het liet verven was ik gewoon een fortuin kwijt.
En salon B ben ik wel eens geweest, maar met mijn studentenbudget vind ik dat gewoon echt even te duur. Ik ging vroeger altijd naar Rob Peetoom, maar ik denk gewoon echt dat je ook voor minder dan 50 euro goed geknipt moet kunnen worden, haha. Helemaal als ik het liet verven was ik gewoon een fortuin kwijt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha hmm ik durf ook niet zo goed voor mijn wenkbrauwen want ik ben zooo bang dat ze ze te dun maken.
Oh had helemaal deze reactie nog niet gezien Bij mij waren ze ook te dun gedaan! Wel heel mooi strak, maar te dun. En ik zei nog 'niet te dun!' Dus, tja Misschien extra extra duidelijk zeggen dat je ze niet te dun wilt? Gelukkig kon ik bijtekenen met een wenkbrauwpotloot en met een week was het al beter.
Verven is inderdaad altijd duur ja. Maar heb het er dan wel weer voor over, want dit is een spoeling en veel minder agressief dan die van de drogisterij. Dus echt, ik laat het alleen nog bij de kapper verven.
Gast- Gast
netjes geworden ja!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ziet er mooi uit! Veel beter dan eerst inderdaad! Ik vind het ook wel dapper van je dat je teruggegaan bent. Ik ben daar meestal te schijterig voor terwijl het je goed recht is natuurlijk. Mooi je haar zo, laat de zomer maar komen!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:Ziet er mooi uit! Veel beter dan eerst inderdaad! Ik vind het ook wel dapper van je dat je teruggegaan bent. Ik ben daar meestal te schijterig voor terwijl het je goed recht is natuurlijk. Mooi je haar zo, laat de zomer maar komen!
Dank je! Ja het is ook wel spannend, maar heb het mezelf maar gewoon aangeleerd het toch te doen En vaak valt het reuze mee! Zolang je maar aardig blijft en het bij jezelf houdt werkt het meestal wel :-)
Gast- Gast
appeltje schreef:Jen_ schreef:Na!
Wauw wat ben jij een mooie vrouw!
Nou wat lief zeg! Dank je wel, dat vind ik een mooi compliment!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bij de kapper geweest.
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Naar de kapper geweest (foto)
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Gister weer naar de kapper geweest.
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Naar de kapper geweest (foto)
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Gister weer naar de kapper geweest.