Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:35

Ik zoek een wensballon, zo eentje waar je een kaarsje in doet en dan stijgt ie op....Ik kan ze echter alleen online vinden, ik weet niet waar ik ze in de winkel zoeken moet? En heb eerlijk gezegd ook geen fut om daar nu naar op zoek te gaan...Het is om afscheid te nemen van papa....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:38

Voor wanneer wil je 'm hebben? Donderdag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 21:40

Bij de Hubo hebben ze ze, hier in Rotterdam. Volgens mij zit die ook wel omgeving Den Haag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Aziraphale za 9 apr 2011 - 21:41

Ik heb ze gekocht in zo'n spiritueel winkeltje, waar ze ook edelstenen enzo verkopen.
Mooi idee om dat als afscheid te doen!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:20

Ze hadden ze een tijdje geleden ook bij de action, maar ik weet niet of ze daar nu nog zijn.

Mooi idee inderdaad smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  ijsjemeisje za 9 apr 2011 - 23:08

Ik heb ze net ingekocht voor in de winkel.
Maar versturen gaat een beetje moeilijk Embarassed
Misschien hebben ze die dingen wel te koop bij een feestwinkel.

Hier kun je ze ook nog bestellen
http://www.thaiselampionnen.be/lampionnen/24-wensballon-thaise-lampion.html
binnen 24 uur in huis.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Verde za 9 apr 2011 - 23:17

Ik heb ze wel eens gezien bij de Expo en Xenos. Heb ook eventjes op internet gezocht en een merk heeft een website met alle verkoopadressen in NL : http://www.happiness-gifts.nl/verkoopadressen-happiness-geluksballonnen-wensballonnen.pdf
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:32

Sabgirl schreef:Ik heb ze wel eens gezien bij de Expo en Xenos. Heb ook eventjes op internet gezocht en een merk heeft een website met alle verkoopadressen in NL : http://www.happiness-gifts.nl/verkoopadressen-happiness-geluksballonnen-wensballonnen.pdf

In dze PDF staan vier adressen in DH, Leaf, daar zou je een goede kans maken denk ik! Wat handig dat je dit gevonden heb Sabgirl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Blond za 9 apr 2011 - 23:36

Expo inderdaad, en ook vaak in die kleine Japanse/Chineese winkeltjes.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online) Empty Re: Wensballonnen, waar te koop? (in de winkel, niet online)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum