welke stofzuiger hebben jullie?
+11
xDebbiex
Rupsie
Zwerver
Pussycat
Jeanette
Schaapke
Fearie
Snoopy
moeke
Eris
Silver
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke stofzuiger hebben jullie?
Mijn stofzuiger heeft vandaag het loodje gelegd, moet dus op zoek naar een nieuwe. Maar welk merk stofzuiger hebben jullie, hoe duur was hij ongeveer en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Gast- Gast
Re: welke stofzuiger hebben jullie?
Een Miele die ik bij de Blokker in de aanbieding heb gekocht voor 39,95.
Gast- Gast
Een Miele anti allergica, met extra filters e.d. het was een hele investering maar wel een goeie
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Deze van Bosch. Werkt prima, goede zuigkracht en prettig lang snoer. Ik heb hem gekocht voor 99,00.
Ow plaatje is wat groot.. Hoe kan ik hem kleiner maken?
Ow plaatje is wat groot.. Hoe kan ik hem kleiner maken?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een nat/droog zuiger en die heb ik ooit al eens bij de lidl gekocht. Ik vind m ideaal, er zit geen zak in dus die dingen kan ik dan nooit vergeten te kopen haha.
Succes bij je zoektocht.
Succes bij je zoektocht.
moeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Ik heb er 1 van philips. Die was toen afgeprijsd van 89,99 voor 49,99 geloof ik. Ik heb niet zo'n hele grote ruimte om te stofzuigen, dus heb me niet helemaal verdiept in wat voor 1 ik er zou kopen. Had nog kadobonnen liggen van S&F, dus kwam mooi uit!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb zelf een stofzakloze Zanussi, maar heb er echt spijt van. Mijn volgende stofzuiger zal wel een stofzakloze worden, maar een Dirt Devil of een Dyson (beetje erg duur, maar wel goed)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben er één van Philips, hij was €100-, ofzo. De Philips expression. We hebben 'm nu een jaar of 3 en hij bevalt super! Daarvoor hadden we er één van Siemens: nóóit meer! Weinig zuigkracht en een ***herrie dat er vanaf kwam!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Een van Philips..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er één zonder zak gehad en ik vond het echt een vreselijk rot ding. Ik heb lang haar en al die haren kwamen dus in het filter terecht waardoor die helemaal verstopt raakte. Na een paar keer helemaal uit elkaar en schoonmaken heb ik gauw weer gekozen voor één met een zak.Fearie schreef: Mijn volgende stofzuiger zal wel een stofzakloze worden
Gast- Gast
Hier in huis staat er 1 van Miele. Na onze vorige stofzuiger bevalt deze erg goed! (is ook niet zo gek, want de vorige zoog niet meer ;-))
Gast- Gast
Wij hebben een dyson die is zonder stofzak.
En hij bevalt eigenlijk super geen problemen met de filter o.i.d.
Terwijl ik wel lang haar heb.
Het enige nadeel van deze vind ik de stofzuigslang die aan de wat korte kant is.
En hij bevalt eigenlijk super geen problemen met de filter o.i.d.
Terwijl ik wel lang haar heb.
Het enige nadeel van deze vind ik de stofzuigslang die aan de wat korte kant is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij hebben een Bestron (van kijkshop geloof ik) iig goedkope ervan. Hij is al wel meer dan 10 jaar oud maar doet het nog perfect. Maar wij hoeven dan ook maar 50 m² ermee te stofzuigen haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wij hebben deze:
http://shop.philips.nl/store?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=nl_NL&SiteID=rpeeub2c&productID=124608100
Ik ben erg blij mee! Zuigt heel goed en heeft een hele lange uitschuifbare stang en een lange snoer vind ik persoonlijk fijn.
En het mondstuk heeft iets gebogen zijkanten waardoor je makkelijk in hoekjes kan!
http://shop.philips.nl/store?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=nl_NL&SiteID=rpeeub2c&productID=124608100
Ik ben erg blij mee! Zuigt heel goed en heeft een hele lange uitschuifbare stang en een lange snoer vind ik persoonlijk fijn.
En het mondstuk heeft iets gebogen zijkanten waardoor je makkelijk in hoekjes kan!
Gast- Gast
Wij hebben een Miele speciaal voor laminaat. Echt een fijne stofzuiger !
Gast- Gast
Wij hebben een Miele Black Pearl 5000.
Ik heb al verschillende stofzuigers versleten, maar over deze ben ik zeer tevreden.
Ik heb al verschillende stofzuigers versleten, maar over deze ben ik zeer tevreden.
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
We hebben een henry erg lelijk ding maar hij is super fijn zelfs na de verbouwing niet kapot te krijgen
xDebbiex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
De Bosch Move
Ik ben er erg tevreden over. Lekker compact, dus handig op te ruimen. En we hebben en klein huis, dus ik kan er in één keer doorheen. Als we straks groter gaan wonen, is het bereik waarschijnlijk te klein.
Ik ben er erg tevreden over. Lekker compact, dus handig op te ruimen. En we hebben en klein huis, dus ik kan er in één keer doorheen. Als we straks groter gaan wonen, is het bereik waarschijnlijk te klein.
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een tristar, zonder stofzak. Heb hem als kerstpakket gekregen dus weet niet wat ie kostte. Als je de filters regelmatig schoon maakt doet ie het goed, maar de verbouwing heeft hij niet goed doorstaan, dus moet ook op zoek naar een andere.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Razz_ schreef:Wij hebben een Miele speciaal voor laminaat. Echt een fijne stofzuiger !
Deze hebben wij ook! Is inderdaad een fijne stofzuiger, alleen wel aan de zware kant!
TricTrac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben deze een dyson bevalt goed
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stofzuiger hebben jullie?
» Welke inboedelverzekering hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke energieleveranciers hebben jullie?
» Welke krultang hebben jullie?
» Welke inboedelverzekering hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke energieleveranciers hebben jullie?
» Welke krultang hebben jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: