Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen

Ga naar beneden

Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen Empty Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:45

Geen idee of hier al een topic over is geweest, maar ik zag net een voorstukje voorbijkomen.
Hebben jullie het programma al eens gekeken, en wat vonden jullie ervan?

Ik vind dat er zulke ontzettend oppervlakkige types in voor komen, ik vraag me af of zij meedoen aan dit programma om echt te veranderen of gewoon om met de kop op tv te komen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen Empty Re: Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:46

Ik heb elke aflevering nog gezien. Ik vind het een goed programma.

Gast
Gast

Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen Empty Re: Beauty and the Beast, echte schoonheid zit van binnen

Bericht  Elsje za 9 apr 2011 - 8:47

Princess schreef:Geen idee of hier al een topic over is geweest, maar ik zag net een voorstukje voorbijkomen.
Hebben jullie het programma al eens gekeken, en wat vonden jullie ervan?

Ik vind dat er zulke ontzettend oppervlakkige types in voor komen, ik vraag me af of zij meedoen aan dit programma om echt te veranderen of gewoon om met de kop op tv te komen.

Ja er is hier al een topic over in vrije tijd:)

Maar ik vind het ook een erg goed en intresant programma!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:49

Oh dan heb ik net niet goed gekeken, sry!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: