Wat ga je morgen doen?
+18
VeryCherry
Inge
Hoochie
Zwerver
JD
Sarah1985
TwistedAngel
_Lacey_
Burn
Elsje
BJA
Parisienne
Beachgirl
lente
Xanna
Angela_1986
Suus
studiebol
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat ga je morgen doen?
Trisha schreef:PompiWollie komt morgen foto's maken van mij en mijn broer, voor ons moederdagcadeautje voor mam En verder ga ik uitslapen en relaxen, ik ben moe van 't werken deze week en nog steeds lichtelijk in shock..
whahahaha, PompiWollie Houden we er in
Dat ga ik dus doen, is een rit van bijna een uur enkele reis. Daarnaast van het mooie weer genieten (en kijken of ik Trish zo ver kan krijgen nog ff lekker wat op het strand te gaan drinken)
Gast- Gast
Als jij 13;30 bij ons kan zijn en 't niet al te lang duurt, dan gaan wij zeker nog ergens wat drinken Ik wil alleen wel thuis eten, eet al dágen niet thuis en komende week ook niet, begin m'n mams te missen..
Gast- Gast
Morgenochtend eerst even mijn huisje stofzuigen. Daarna naar een vriendin even gezellig bijkletsen in het zonnetje. 's Avonds bij mijn schoonouders eten.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
@pompidom, even min nieuwsgierigheid... maar woon jij ook bij trish en mij in de buurt dan?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:@pompidom, even min nieuwsgierigheid... maar woon jij ook bij trish en mij in de buurt dan?
Ik reageer even voor PompiWollie; we zijn vriendinnen en ik wilde foto's maken voor mams moederdagcadeautje en als een vriendin fotograaf is.... Tja
Gast- Gast
Marietje, ik woon zéker niet in de buurt! Ongeveer 60km enkele reis. Maar wat Trish zei, vriendinnen En ze betaalt me goed, dus dan vind ik rijden niet erg
Gast- Gast
Terrasje, daarna uit eten met mijn vriend, zusje en haar vriend en 's avonds quizzen in de studentenkroeg
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
pompidom schreef:Marietje, ik woon zéker niet in de buurt! Ongeveer 60km enkele reis. Maar wat Trish zei, vriendinnen En ze betaalt me goed, dus dan vind ik rijden niet erg
aha op die fiets. ach ja....ik ben zwaar nieuwsgierig aangelegd dus wil altijd álles weten he;)
Veel plezier met de shoot morgen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Toppie Heb al bedacht; mocht 't qua ruimte binnen niet lukken, is er achter bij zijn huis nog wel een pleintje evt. En 't hoeven voor ons niet perfecte foto's te zijn hoor, maar élke foto met een camera als jij hebt gemaakt, is al 100x beter dan de foto's die we hebben.
Naja foto's.... er is 1 foto. Waarop hij dronken is... Duus..
Naja foto's.... er is 1 foto. Waarop hij dronken is... Duus..
Gast- Gast
Naar het afscheidsfeestje van mijn oom, tante en nichtje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Morgenochtend wat dingetjes opruimen in huis. Daarna lekker nog even in de tuin in het zonnetje
.....En dan werken van 14:00 tot 22:00
.....En dan werken van 14:00 tot 22:00
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Uitslapen, chillen, en misschien nog wat aan mijn scriptie werken.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Op een terrasje zitten met mn date.. Niet echt een heel goed idee want ik ben net thuis van het stappen en heb weer veel teveel wijn op. Ach, weet hij meteen hoe ik me 'the day after' altijd gedraag Als hij me dan nog leuk vindt moet het wel goed zitten hahaha!
Gast- Gast
Reeza schreef:Op een terrasje zitten met mn date.. Niet echt een heel goed idee want ik ben net thuis van het stappen en heb weer veel teveel wijn op. Ach, weet hij meteen hoe ik me 'the day after' altijd gedraag Als hij me dan nog leuk vindt moet het wel goed zitten hahaha!
leuk!
Gast- Gast
Ik ga niet veel doen dan alleen met een goed boek buiten in de tuin zitten. Ik ben 2 dagen op stap geweest en ik ben zo moe!
Gast- Gast
Ik ben nu even wat dingetjes aan het opruimen en wassen. Vanmiddag komt mijn vriend terug van een weekje vissen in Frankrijk.
Gast- Gast
Wij hebben gisteren een fietsstoeltje gekocht voor onze kleine meid en vandaag gaan we een klein stukje fietsen Leuk leuk
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ga een beetje huishouden doen straks want we krijgen vanmiddag visite. En daarna gaan we lekker een flink stuk wandelen met de kleine
Gast- Gast
Mijn vriend is nu bij zijn opa & oma op visite. Vanmiddag gaan we naar vrienden van ons om de vissen uit de vijver te halen (ze ruimen de vijver op). Ik denk dat wij (de meiden) gewoon lekker in de tuin toe gaan kijken
Vanavond geen plannen en morgen weer gewoon werken.
Vanavond geen plannen en morgen weer gewoon werken.
Gast- Gast
Ik ga vandaag mn verjaardag vieren :-)
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?
» Morgen 19 graden! Wat ga jij doen?
» Goede morgen deze morgen!!