Wat ga je morgen doen?
+18
VeryCherry
Inge
Hoochie
Zwerver
JD
Sarah1985
TwistedAngel
_Lacey_
Burn
Elsje
BJA
Parisienne
Beachgirl
lente
Xanna
Angela_1986
Suus
studiebol
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ga je morgen doen?
Hebben jullie leuke plannen voor morgen?
Ik wil even wat in de achtertuin doen,paardrijden en mischien nog ff wandelen of op een terrasje zitten.
Ik wil even wat in de achtertuin doen,paardrijden en mischien nog ff wandelen of op een terrasje zitten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat ga je morgen doen?
Ik ga mijn vriend ophalen van Schiphol
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, ik moet werken van 10 tot sluit, dus dat zal wel 16/17u worden, helaas. In de avond heb ik een lekkere avond met vriend. We gaan zelf pizza maken met allemaal verschillende soorten beleg, en daarna film kijken!
Laatst aangepast door Isabella op za 9 apr 2011 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga werken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Heel hard studeren, heb maandag tentamen!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Eerst hardlopen, dan even kijken hoe m'n dakterras eruit ziet, en dan koken voor mn familie!
Gast- Gast
Morgenvroeg, denk 10 uur, maar dat heeft mijn bed nog niet gehoord, ga ik koffiedrinken bij vader en vrouw. En voor de rest van de dag weet ik het nog niet.
Gast- Gast
Ik ga er morgen een lekker rustig dagje van maken! Even een wasje draaien, bij m'n ouders langs, dat soort dingetjes. En proberen vriend over te halen om te gaan barbecuen
Gast- Gast
Morgen ben ik jarig, dus gezellig een Higt Tea in de tuin
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Xanna schreef:Heel hard studeren, heb maandag tentamen!
Ik ook!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
In het zonnetje zitten langs de route van de Marathon (Rotterdam). Die komen hier aan het eind van onze straat voorbij lopen en is elk jaar erg gezellig. Aan de overkant van waar wij altijd zitten wordt muziek gedraaid en zo wordt het echt een 'feestje'. Een leuke middag dus met alle buren en kennissen!
Daarna nog naar een (kinder)verjaardag. Kunnen we daar dus lekker in de tuin zitten.
Daarna nog naar een (kinder)verjaardag. Kunnen we daar dus lekker in de tuin zitten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
's Ochtends het huishouden en 's middags heb ik een date!
We gaan het terras op en 's avonds wat eten.
We gaan het terras op en 's avonds wat eten.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ramen wassen en terras hangen
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Uitslapen, en dan 's avonds jeugddienst in de kerk
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Van het zonnetje genieten.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Lunchen bij m'n oom en tante, waar vrienden van hen uit Cambridge zijn, die ik vorig jaar ook ontmoet heb. Gezellig dus!
Gast- Gast
Eerst maar eens uitslapen, is te lang geleden, hopelijk denkt onze kat er ook zo over..
Daarna lekker ontbijten en daarna foto's maken voor de bruiloft van mijn zus. Hebben een fijne opdracht bedacht voor onze familie en haar/ zijn vrienden.. Ze dienen elk een letter uit te beelden, waarmee wij een zin maken en dat op canvas laten printen. Dr zitten ook een paar oudere mensen bij waarbij wij morgen even gaan helpen met foto's maken.
Daarna komen vrienden bij ons, gaan we voetbal kijken en daarna met zn allen voetballen.. mits het mooi weer is, dan ga ik languit liggen dan rennen zij maar!
Daarna lekker ontbijten en daarna foto's maken voor de bruiloft van mijn zus. Hebben een fijne opdracht bedacht voor onze familie en haar/ zijn vrienden.. Ze dienen elk een letter uit te beelden, waarmee wij een zin maken en dat op canvas laten printen. Dr zitten ook een paar oudere mensen bij waarbij wij morgen even gaan helpen met foto's maken.
Daarna komen vrienden bij ons, gaan we voetbal kijken en daarna met zn allen voetballen.. mits het mooi weer is, dan ga ik languit liggen dan rennen zij maar!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
mijn man is morgen jarig, we krijgen dus visite
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
's ochtends lekker samen handje in handje een flink stuk lopen met de hond en lekker het verliefde stelletje uithangen;)
's Middags komen er een paar vrienden Ajax kijken bij ons, en tijdens de wedstrijd lekker met zn allen een biertje/wijntje doen in de tuin
's Middags komen er een paar vrienden Ajax kijken bij ons, en tijdens de wedstrijd lekker met zn allen een biertje/wijntje doen in de tuin
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij gaan met een groep of 10/15 mensen naar een park hier in de buurt. Hun nemen bier/bal en een gitaartje mee haha en ik mijn handdoekje en wat frisdrinken haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
PompiWollie komt morgen foto's maken van mij en mijn broer, voor ons moederdagcadeautje voor mam En verder ga ik uitslapen en relaxen, ik ben moe van 't werken deze week en nog steeds lichtelijk in shock..
Gast- Gast
Uitslapen en 's middags naar m'n zus om lekker te zonnen op het balkon met een boekje en daarna te borrelen met prosecco, whooo! 's Avonds eet ik daar ook en daarna weer naar huis.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen 19 graden! Wat ga jij doen?
» Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?
» Goede morgen deze morgen!!
» Wat gaan jullie doen morgen?
» Morgen ff gezellig doen in Amsterdam?
» Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?
» Goede morgen deze morgen!!
» Wat gaan jullie doen morgen?
» Morgen ff gezellig doen in Amsterdam?