Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dankjewel voor jullie steun!

+54
Joli86
Verona
Error
Poisongirl
Ambivalence
Lotus_
mosio
Aziraphale
minoessepoes
banjer49
Polly
Joontjuh
*Rainbow
Creabea_28
Jeanette
Lynn_
Jordana
Sweety
TNMN
blondje1313
Qiara
Lies
Minx
Merai
Alias
Try
VeryCherry
nina
L!ND@
PapillonRose
Dawn
Rupsie
Laquisia
Zwoesj
Zininzon
MiKa
sterremaan
Parisienne
Snoes
studiebol
Roze Roos
Butterfly78
JD
Bolleke
Inge
Mamasapje
Sjaantje
Bliss
Oasis
Tullow
ExpressoB
Floor
Zora
Lejow
58 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:19

Ik ben kapot van verdriet, maar jullie steun is enorm hartverwarmend.

Morgenochtend gaan we de crematie regelen, deze gaat in besloten kring plaatsvinden. Helaas kan de kist niet meer open, aangezien mijn vader waarschijnlijk al 4 dagen dood is...

Het is nog vreselijk onwerkelijk, echt heel onwerkelijk, dat hij er niet meer is. Ik wilde hem juist zo graag weer knuffelen...

Ik hoop dat hij zijn rust gevonden heeft.

Ik lees wel mee, maar reageer nu even heel weinig...Wilde jullie alleen even laten weten dat ik alles heel erg op prijs stel en dat ik het heel heel fijn vind...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:23

Het is inderdaad vreselijk onwerkelijk. Ik hoop dat je veel aan de gedachte hebt dat iedereen hier ontzettend met je mee leeft! Dat je niet reageert vind ik volkomen logisch. Heel veel sterkte voor de komende tijd Leaf, dikke knuffel! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:23

OOw jeej wat een naar nieuws :O Gecondoleerd! En onwijs veel sterkte de komende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:25

Hee leaf, wat ben je sterk. Heel veel sterkte met het regelen van de crematie. En wat moeilijk dat je je vader niet meer kunt zien, of vind je dat juist wel fijn? Ik denk aan je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:26

Nogmaals heel veel sterkte meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Lejow vr 8 apr 2011 - 8:30

Heel veel sterkte Lieve Leaf
Ik hoop dat jullie met elkaar de kracht en de sterkte kunnen vinden om door deze moeilijke, verdrietige periode te komen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:31

Op 't Vivaforum kom je dit dus niet tegen, dat begrijp je wel hè schat? Very Happy

I will always have your back, of 't nou gaat om exstiefloeders te meppen... Of om je bij te staan in situaties als dit smile

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:31

Lieve meid, wat bij jij krachtig zeg ! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen voor de komende periode. Het lijkt me vreselijk zwaar dat je je vader niet meer kan zien en dat je op die manier geen afscheid meer van hem kan nemen. Wat moeten jullie nu in een hel leven zeg, daar zijn geen passende woorden voor de vinden. Ik kan alleen maar zeggen, sterkte en een héle dikke hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Zora vr 8 apr 2011 - 8:31

Ik vind je inderdaad ook ontzettend sterk. Fijn dat je zo veel steun kunt vinden. Ontzettend veel sterkte de komende tijd hug
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:32

Heel veel sterkte lieve meid!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Floor vr 8 apr 2011 - 8:34

Heel veel sterkte toegewenst bij dit grote verlies.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:36

Heel veel sterkte Leaf. Ik heb de afgelopen dagen elke dag wel een paar keer aan jou en je familie gedacht en zag de nare boodschap niet echt aankomen. Ben dus ook heel erg geschrokken en voel enorm met je mee. Ik denk dat je vader zijn rust zal vinden, aangezien dit een bewuste keuze van hem was. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven op den duur en wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan je en steek straks een kaarsje voor jouw papa op! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:43

Ik moet echt huilen van zoveel lieve woorden....Dit is idd zoveel meer dan 'gewoon' een forum...

De woorden van VC's zoontje in het Dagcafe...Wat zijn kinderen toch mooi en onbevangen.

Ik heb ontzettend veel verdriet, maar ik besef me ook nog maar de helft geloof ik. Dat ik hem nooit meer kan zien vind ik vreselijk...Of ja, het kan wel, maar wil ik dat ook? Wil ik dat beeld op mijn netvlies hebben?

Hij ligt in het rouwcentrum een paar 100 meter van mijn moeders huis af, en toen we daar zaten vanmiddag, zagen we dus ook de auto langsrijden. Vreselijk onwerkelijk.

Ik heb vanmiddag nog heel koeltjes een shirt, een boxer en sokken gekocht, voor bij zijn pak. Nu ligt het hier op tafel en zit ik te janken...

Als hij gecremeerd is wil ik de as bij mij dragen in een hanger aan een ketting ofzo. Daar kan ik nu al naar uitkijken, dat ik zijn as op mijn huid kan voelen...Dat hij weer echt bij me is. Misschien strooien we de rest wel uit op Ibiza, ik weet het nog niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Lejow vr 8 apr 2011 - 8:44

Mijn vriend heeft dit ook van zijn moeder, Leaf! Een mooi rechthoekig, zilveren hangertje. Dit heeft hem veel steun en kracht gegeven!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:46

Jemig Leaf, wat ontzettend zwaar dit. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verloren jullie je moeten voelen. Ik hoop dat hij zijn rust heeft gevonden, ondanks al het zware verdriet wat hij nu achter laat voor jullie. Wat ontzettend vreselijk dit.

Heel veel sterkte de komende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  ExpressoB vr 8 apr 2011 - 8:49

gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte toegewenst!!!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:50

Wat verschrikkelijk voor je Leaf, wat je nu allemaal meemaakt. Heel veel sterkte de komende tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 8:51

Leaf, ik vind je ook ontzettend sterk. Ik kan me niet voorstellen wat jullie nu moeten meemaken!
Heel veel sterkte toegewenst.
hug
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:51

_Leaf_ schreef:Ik moet echt huilen van zoveel lieve woorden....Dit is idd zoveel meer dan 'gewoon' een forum...

De woorden van VC's zoontje in het Dagcafe...Wat zijn kinderen toch mooi en onbevangen.

Ik heb ontzettend veel verdriet, maar ik besef me ook nog maar de helft geloof ik. Dat ik hem nooit meer kan zien vind ik vreselijk...Of ja, het kan wel, maar wil ik dat ook? Wil ik dat beeld op mijn netvlies hebben?

Hij ligt in het rouwcentrum een paar 100 meter van mijn moeders huis af, en toen we daar zaten vanmiddag, zagen we dus ook de auto langsrijden. Vreselijk onwerkelijk.

Ik heb vanmiddag nog heel koeltjes een shirt, een boxer en sokken gekocht, voor bij zijn pak. Nu ligt het hier op tafel en zit ik te janken...

Als hij gecremeerd is wil ik de as bij mij dragen in een hanger aan een ketting ofzo. Daar kan ik nu al naar uitkijken, dat ik zijn as op mijn huid kan voelen...Dat hij weer echt bij me is. Misschien strooien we de rest wel uit op Ibiza, ik weet het nog niet...

Dat met die as kan ik me héél goed voorstellen, mooi iets vind ik dat zo'n sieraad. Alleen zou ik doodsbang zijn het kwijt te raken. Je kan ook een tattoo laten zetten met as erin, wist je dat?

Knap van je trouwens dat je nog in staat bent dingen te regelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:53

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Vind het zo rot voor jullie. Ik hoop dat hij zijn rust heeft gevonden en dat jullie een manier vinden om met dit verlies om te gaan. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 9:39

Dat van die tattoo dat wist ik idd, wie weet...Heb nog tijd om te beslissen.

Dingen regelen is mijn afleiding...Bizar genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 9:42

_Leaf_ schreef:Dat van die tattoo dat wist ik idd, wie weet...Heb nog tijd om te beslissen.

Dingen regelen is mijn afleiding...Bizar genoeg.

Zou je dan misschien de kwijtschelding kunnen regelen van onze gemeentelijke heffingen? zoooveel papierwerk en telefoontjes steeds... Puur om jou te helpen natuurlijk he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 9:45

Lieve Leaf, elke dag volgde ik jouw topic, hopend op goed nieuws dus wat er nu is gebeurd had ik totaal niet verwacht. Ik vind het zo erg voor je en denk de hele dag al aan jou en jouw familie. Ik wil je veel sterkte, moed en kracht toewensen in deze zware tijd hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Bliss vr 8 apr 2011 - 9:46

Leaf, ik heb je topic niet gevolgd, kom haast nooit in Persoonlijk (merk ik nu), maar wat een vreselijk nieuws! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 9:50

Het moet echt verschrikkelijk zijn om zulk nieuws te krijgen Sad Gecondoleerd en heel veel sterkte.
En een uitvaart regelen geeft inderdaad ook wel afleiding. Ik weet nog dat ik voor de uitvaart van de vader van mijn ex een paar uur bezig ben geweest met enveloppen schrijven en dat dat eigenlijk best fijn was, zo'n eentonig klusje.
Er zijn hele mooie ashangertjes. En je kan natuurlijk altijd een beetje as bewaren voor het geval je zo'n hangertje kwijtraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dankjewel voor jullie steun! Empty Re: Dankjewel voor jullie steun!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum