Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prikpil

+3
Lejow
ExpressoB
Caroow
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Prikpil - Pagina 2 Empty Re: Prikpil

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:20

Hier is een spiraaltje wel een succes en ook mijn partner voelt hem niet. Hoe mijn cyclus daarna zal zijn kan ik je niet melden maar ik heb wel na mijn eerste zwangerschap wel een tijdje de prikpil gehad. Toen we toe waren om over een tijd voor de 2e te gaan ben ik in oktober gestopt met de prikpil, en werd precies 11 maanden later weer ongesteld! Heeft een tijd geduurd dus...

Echter had dit geen invloed op het zwanger worden opzich, want we zijn na de eerste ongesteldheid aan de gang geweest *klinkt ook wel gek maar toch* en hebben het geluk gehad dat ik in de eerste ronde al zwanger was.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 9:06

Petra* schreef:Hier is een spiraaltje wel een succes en ook mijn partner voelt hem niet. Hoe mijn cyclus daarna zal zijn kan ik je niet melden maar ik heb wel na mijn eerste zwangerschap wel een tijdje de prikpil gehad. Toen we toe waren om over een tijd voor de 2e te gaan ben ik in oktober gestopt met de prikpil, en werd precies 11 maanden later weer ongesteld! Heeft een tijd geduurd dus...

Echter had dit geen invloed op het zwanger worden opzich, want we zijn na de eerste ongesteldheid aan de gang geweest *klinkt ook wel gek maar toch* en hebben het geluk gehad dat ik in de eerste ronde al zwanger was.

Spiraaltje zetten vond ik niet zozeer heel pijnlijk hoor... je voelt wel iets maar het is zo kort en snel weer voorbij, ik had mezelf een ijsje beloofd bij het ziekenhuiswinkeltje en die pijnstiller werkt nog steeds goed;).. Over de periode na je spiraaltje, ik heb m er vorig jaar 1 februari uit laten halen en 2 mrt ( eerder kon ik niet testen zat op een cruiseschip) een positieve test in handen ! Gelijk raak:)

Nu gebruiken we niets, maar heb dan ook op dit moment nog steeds! geen cyclus na de bevalling. Een 4e is sowieso welkom hier maar toch zou ik dat liever wel plannen. De keuze om niets te gebruiken is hier makkelijk gemaakt, we zien elkaar heel weinig ( estafette-relatie in het hoogseizoen van mijn vriends werk) en als we elkaar zien hebben we niet automatisch altijd sex met elkaar) Buiten dat heb ik latexallergie, nu heb je ook latexvrije condooms maar ook daar kan ik weer niet tegen.. ( ik ben raar! - zelfde als zijde pleisters in een ziekenhuis, speciaal ontwikkeld voor mensen met allergieen ben ik allergisch voor!). In goed overleg hebben we dit besloten en ik hoop dat na ons 4e kindje ooit mijn vriend zo stoer is om zich te laten steriliseren..
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow za 9 apr 2011 - 21:54

nina schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend vindt het allemaal niet zo'n fijn idee.. Ook de pil niet..
Hm oké..
Veel sterkte met het kiezen van een voorbehoedsmiddel.. Misschien kun je dan beter voor condooms kiezen...

Edit: het staat er wat sarcastisch, maar zo is het niet bedoeld hoor!

Ik moet het toch maar even met de gyn gaan overleggen, die wil me vast wel helpen bij het maken van een keuze smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ExpressoB za 9 apr 2011 - 22:15

Ik vind dat jouw vriend heel raar denkt. Sorry dat ik het zeg.
Jij kunt niet bepalen wat je wilt gebruiken. Je zal je eisen/wensen moeten uitleggen en het 'hulpmiddel' zo noem ik het maar even..moet ook bij je passen en aanslaan!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  nina za 9 apr 2011 - 22:50

Caroow schreef:
nina schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend vindt het allemaal niet zo'n fijn idee.. Ook de pil niet..
Hm oké..
Veel sterkte met het kiezen van een voorbehoedsmiddel.. Misschien kun je dan beter voor condooms kiezen...

Edit: het staat er wat sarcastisch, maar zo is het niet bedoeld hoor!

Ik moet het toch maar even met de gyn gaan overleggen, die wil me vast wel helpen bij het maken van een keuze smile
Vast wel.. al wordt dat denk ik heel lastig als je niets met hormonen wilt en geen spiraaltje...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:55

Ik heb een mirena en zou nooit anders willen. De gyn heeft de touwtjes gewoon goed kort geknipt en mijn vriend voelt er niets van. Ik zelf trouwens ook niet (kan de touwtjes niet meer aanraken).

Mijn zus had ook een spiraaltje en is direct de maand dat hij eruit ging zwanger geraakt. Ik heb vaker verhalen gehoord dat vooral na een mirena je cyclus snel weer op orde is. (helemaal als je vooraf ook een prima cyclus had)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: