Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

puckababy met koorts?

+3
duckie
Mamsie
mauwmauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

puckababy met koorts? Empty puckababy met koorts?

Bericht  mauwmauw zo 23 jan 2011 - 7:20

mijn kleine ventje krijgt morgen om 15.30 zijn 2e prikjes.nu slaapt hij in een puckababy maar vroeg me af of hij daar ook in mag als hij koorst heeft.het is natuurlijk niet te zeggen dat hij koorts krijgt maar wil het even voor de zekerheid weten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

puckababy met koorts? Empty Re: puckababy met koorts?

Bericht  Mamsie zo 23 jan 2011 - 7:21

Nee, na de prikken mag je niet inbakeren.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mauwmauw zo 23 jan 2011 - 7:22

oke dankje wel.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  duckie zo 23 jan 2011 - 8:38

mijn dochter slaapt ook in een puckababy
maar mag je zoeiso na de prikken niet in de puckababy laten slapen dan of alleen als ze koorts krijgen? want ze krijgt binnenkort ook haar 1e prikjes
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  meisjesmama zo 23 jan 2011 - 8:40

Zo en zo niet naar prikken in de bakerzak.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie zo 23 jan 2011 - 8:48

ok dus gewoon de dag/nacht na het prikken niet in de zak en daarna wel weer?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  PapillonRose zo 23 jan 2011 - 10:08

Hier ook een puckababy. Na de inentingen doe ik meestal op de dag zelf en de nacht erna niet inbakeren, dat zou voldoende moeten zijn volgens het cb. De dag erna dus wel gewoon weer, tenzij ze slecht op de prikjes zou reageren en er koorts van zou krijgen. Dat is tot nu toe gelukkig niet aan de orde geweest en sliep ze de dag erop weer lekker in haar puckababy.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen zo 23 jan 2011 - 11:19

J. had altijd veel pijn na de prikjes en was heel erg onrustig dan maar ze had nooit koorts. Ik gaf haar voor de nacht altijd een paracetamol tegen de pijn en als haar temperatuur dan goed was deed ik haar met alleen haar luier toch in de pucka baby want anders sliep ze de hele nacht niet. Ik zette dan altijd wel de wekker halverwege de nacht en ging dan even 'voelen' of ze niet te warm was.
Ik weet dat ze het afraden, maar ik vond/vind niet slapen ook geen optie en ik geloof niet dat ze op deze manier warmer zou worden dan wanneer ze in een pjama in een slaapzakje zou liggen en ze zou koorts krijgen.
Ze sliep overigens normaal altijd in een Pacco doek maar dat vond ik wel te strak en te dik, dus de nacht na de prikjes gebruikte ik altijd de puckababy omdat die dunner en losser is.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne zo 23 jan 2011 - 12:02

Fiwen schreef:J. had altijd veel pijn na de prikjes en was heel erg onrustig dan maar ze had nooit koorts. Ik gaf haar voor de nacht altijd een paracetamol tegen de pijn en als haar temperatuur dan goed was deed ik haar met alleen haar luier toch in de pucka baby want anders sliep ze de hele nacht niet. Ik zette dan altijd wel de wekker halverwege de nacht en ging dan even 'voelen' of ze niet te warm was.
Ik weet dat ze het afraden, maar ik vond/vind niet slapen ook geen optie en ik geloof niet dat ze op deze manier warmer zou worden dan wanneer ze in een pjama in een slaapzakje zou liggen en ze zou koorts krijgen.
Ze sliep overigens normaal altijd in een Pacco doek maar dat vond ik wel te strak en te dik, dus de nacht na de prikjes gebruikte ik altijd de puckababy omdat die dunner en losser is.

Hier ook hetzelfde. N. had eigenlijk nooit echt koorts na de inentingen, soms wel wat verhoging. Ik gaf haar dan altijd voor de nacht een zetpil en liet haar met alleen een romper of enkel een luier in de Puckababy slapen toen ze daar nog in sliep. Zonder was bijna geen doen.. dan sliep ze echt niet! Ik ging dan ook om de zoveel uur 's nachts even voelen en temperaturen, maar haar temperatuur was (waarschijnlijk door de zetpil) altijd al weer vrij snel normaal. Bij hoge koorts zou ik misschien een andere oplossing zoeken, maar bij verhoging of 'lichte' koorts zou ik het toch weer op deze manier doen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: