Wie heeft/is bekend met de Canon Powershot A3100 IS?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft/is bekend met de Canon Powershot A3100 IS?
Mijn schoonouders willen deze camera voor me kopen voor mijn verjaardag en ik vraag me af of iemand deze heeft of er bekend mee is. Ik wil graag weten of de camera bevalt en of je de camera wel of niet aan zou raden.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Re: Wie heeft/is bekend met de Canon Powershot A3100 IS?
heb niet per se die camera, maar canon is doorgaans gewoon een super merk voor een digitale camera.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Als je in die prijsklasse zoekt, zou ik voor een Ixus gaan. Deze Powershot heeft een Digic 3 sensor terwijl de Ixus 105 al een Digic 4 heeft. Ik heb zelf die 105 maar er is sinds kort weer een nieuwe uit - maar goed, die ligt misschien niet in je budget.
Gast- Gast
O.a. Wolletjes en Inge raadde mij de Canon Ixus 105 aan, toen ik er één voor m'n moeders verjaardag wilde kopen. We hebben 'm nu en 't is inderdaad een superfijn toestel! Hij is ieetsjes duurder dan die jij noemt, maar schijnt wel beter te zijn
Gast- Gast
Ik ben canonfan dus zou sowieso een canon aanraden.
zelf hebben wij van de compactcamera canon powershot S95, maar die is wel wat duurder.
Zou als ik jou was eerder voor de ixus gaan dan voor de powershot a3100
zelf hebben wij van de compactcamera canon powershot S95, maar die is wel wat duurder.
Zou als ik jou was eerder voor de ixus gaan dan voor de powershot a3100
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oké, maar ik heb die keus dus niet. Mijn schoonouders willen me de Canon Powershot A3100 geven, vandaar dus mijn vraag of deze bevalt. Het is een verjaardagscadeau, dus ze gaan echt geen honderden euro's uitgeven voor een camera, en deze is afgeprijsd bij de Bijenkorf waardoor ze 'm voor mij willen kopen.
En eigenlijk wil ik dus gewoon weten of het een prima htk camera is, ik hoef er geen kunstwerken van foto's mee te schieten. Gewoon vakantiekiekjes, dierentuinplaatjes, dat soort werk. Een cameraatje voor erbij.
En eigenlijk wil ik dus gewoon weten of het een prima htk camera is, ik hoef er geen kunstwerken van foto's mee te schieten. Gewoon vakantiekiekjes, dierentuinplaatjes, dat soort werk. Een cameraatje voor erbij.
Gast- Gast
wij hebben 4 jaar lang een powershot gehad, geen idee welk type maar hij is gekocht in 2005. na 4 jaar redelijk intensief gebruik is hij kapot gegaan, mijn man heeft hem toendertijd voor rond de 100 euro gekocht, de foto's waren voor ons prima van kwalitiet, wij zijn geen hobby/ amateur fotograven maar puur voor de herinnering zeg maar... ik denk dus dat als jij hem gewoon wilt gebruiken tijdens vakantie, het alledaagse leven en natuurlijk je dochter, je er prima mee zult redden!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Well excuuuuse me
Ja daar zal-ie wel goed voor zijn
Gast- Gast
Alex; het is natuurlijk gewoon een prima camera.. en ook gebruiksvriendelijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Well excuuuuse me
Tsss ja dat je het ff weet.
Bedankt voor de info iedereen!
Gast- Gast
Canon is sowieso een goed merk. Dus denk dat het een prima camera daarvoor is waar je veel plezier van zult hebben!
Gast- Gast
Mijn huidige camera (die kapotte dus) is trouwens een Canon Ixus en ik heb 'm nog geen twee jaar. Echt zo kut. Maar goed, ik krijg een htk camera van mijn schoonouders en van mijn verjaardagsgeld koop ik een spiegelreflex
Tnx voor je reactie, Marin.
Tnx voor je reactie, Marin.
Gast- Gast
Sounds good Alex! Maar ga je die compact camera nog wel veel gebruiken dan? Of neem je op vakantie bijvoorbeeld dan alleen die mee, en je spiegelreflex niet? 't zou zo zonde zijn als je 'm net nieuw hebt en amper meer gebruikt.
Gast- Gast
Marin schreef:Sounds good Alex! Maar ga je die compact camera nog wel veel gebruiken dan? Of neem je op vakantie bijvoorbeeld dan alleen die mee, en je spiegelreflex niet? 't zou zo zonde zijn als je 'm net nieuw hebt en amper meer gebruikt.
Ik wil de spiegelreflex alleen gaan gebruiken voor 'geplande shoots', dus als ik naar een plek ga waar je mooie foto's kunt schieten neem ik die mee. Voor vakantiekiekjes en de dierentuin neem ik gewoon de compacte camera mee, ik ga niet lopen zeulen met een grote camera als zo'n kleintje ook voldoet.
Gast- Gast
Ah ja ik snap het. Ik gebruik mijn kleine dus echt nooit meer, omdat ik die grote heb, maar kan me wel voorstellen dat het sjouwen scheelt
Gast- Gast
Tsja, in het slechtste geval heb ik een kind van zo'n 12 kilo onder mijn arm hangen en dan is een compacte camera die je even snel in je jaszak frommelt érg handig
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Canon 600d
» Foto's Canon SLR omzetten op pc
» Wie is er hier bekend met:
» Canon 400D flitser probleem, iemand raad?
» Waar moet ik op letten?(compact camera canon)
» Foto's Canon SLR omzetten op pc
» Wie is er hier bekend met:
» Canon 400D flitser probleem, iemand raad?
» Waar moet ik op letten?(compact camera canon)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: