Oeps, domme gevaarlijke actie
+7
Laquisia
SoCali
Suus
_Femme
Monte
smooch
Sarah1985
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oeps, domme gevaarlijke actie
In ieder geval had je het wel weer lekker warm zo met die kapotte cv .
Gast- Gast
mozzarella schreef:In ieder geval had je het wel weer lekker warm zo met die kapotte cv .
Haha ja. Alleen kan ik m'n dekentje nu niet gebruiken, zolang ik dat gat niet gedicht heb.. Maar heb nu maar m'n dekbed gepakt om onder te zitten. En geen kaarsen meer aan!
Gast- Gast
Marin schreef:mozzarella schreef:In ieder geval had je het wel weer lekker warm zo met die kapotte cv .
Haha ja. Alleen kan ik m'n dekentje nu niet gebruiken, zolang ik dat gat niet gedicht heb.. Maar heb nu maar m'n dekbed gepakt om onder te zitten. En geen kaarsen meer aan!
Of een lantaarntje kopen en de kaars daar in doen. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat iets in de fik vliegt. Tenzij je natuurlijk de hele lantaarn omgooit
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:mozzarella schreef:In ieder geval had je het wel weer lekker warm zo met die kapotte cv .
Ik loop ook altijd gewikkeld in mijn dekbed door het huis....zit nu ook als een mummie achter mn laptop hahah
Gast- Gast
Oei, geluk gehad! Dit topic maakt me wel even extra alert, ik heb gister twee ongelukjes gehad door mijn dekentje. Theekopje van tafel gestoten met het dekentje (gelukkig was de thee al op), daarna nog een broodje met hagelslag van mijn bord gestoten met mijn dekentje. Kaarsjes staan ook vlakbij, ga wel opletten!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: