Oeps
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oeps
Pijnlijk Kate Middleton en prins William-foutje
van onze redactie
AMSTERDAM - Een bedrijf dat mokken produceert dacht dat het wel een leuk idee was om een speciale Kate en prins William-mok op de markt te brengen. Maar dat ging niet helemaal goed...
Foto: AFP
Het eindresultaat is namelijk een mok met daarop de afbeeldingen van Kate en prins Harry!
Hoewel bijna iedereen in Engeland in rep en roer is omdat het koninklijke bruiloft tussen Kate en prins William nadert, lijkt het er sterk op dat de maker van de mok heeft liggen slapen. Hij verwarde William met zijn jongere roodharige broertje.
De mokken zijn te koop voor zo'n tien euro. De vraag is alleen of mensen het ook echt zullen kopen...
De MOK
van onze redactie
AMSTERDAM - Een bedrijf dat mokken produceert dacht dat het wel een leuk idee was om een speciale Kate en prins William-mok op de markt te brengen. Maar dat ging niet helemaal goed...
Foto: AFP
Het eindresultaat is namelijk een mok met daarop de afbeeldingen van Kate en prins Harry!
Hoewel bijna iedereen in Engeland in rep en roer is omdat het koninklijke bruiloft tussen Kate en prins William nadert, lijkt het er sterk op dat de maker van de mok heeft liggen slapen. Hij verwarde William met zijn jongere roodharige broertje.
De mokken zijn te koop voor zo'n tien euro. De vraag is alleen of mensen het ook echt zullen kopen...
De MOK
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oeps
Haha juist daarom zou ik zo'n mok wel willen hebben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Harry is ook veel leuker! William begint steeds meer op zijn vader te lijken nu hij ouder wordt. Helaas met bijbehorend haar uitval.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Harry is ook veel leuker! William begint steeds meer op zijn vader te lijken nu hij ouder wordt. Helaas met bijbehorend haar uitval.
Eens, ik denk ook dat Harry veel grappiger is. William lijkt altijd zo serieus.
Ik zou die mok best willen hebben!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Was ook de reactie van mijn moeder. Ik zou die mok best willen hebben haha en inderdaad harry is leuker dan william.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Tea-Leaf schreef:Mag je ze ook allebei stom vinden?En hun vader is helemaal een lelijkerd.
Ik hoop dat William en Harry niet meelezen, you hurt their feelings Je weet maar nooit, ons roze forum is heel aantrekkelijk!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Jen_ schreef:Harry is ook veel leuker! William begint steeds meer op zijn vader te lijken nu hij ouder wordt. Helaas met bijbehorend haar uitval.
Daarom vind ik m ook niet zo knap meer.
Gast- Gast
Ik vond William wel een leuke vent, ben met hem (nou ja, zijn wassen beeld) op de foto geweest in Madame Tussaud in Londen. Als ik hem nu zie vind ik hem echt geen knapperd en Harry ook niet. Ze hebben niet de looks van mams meegekregen in ieder geval.
Gast- Gast
Ik stuurde de link naar een vriendin zonder er wat bij te zeggen.
Zij: "wat een lelijke mok, wat moet je daarmee, vreselijk!"
Ik: "Kijk eens goed naar die hoofden"
ZIj: "Oh! HAHAHAHA"
Zij: "wat een lelijke mok, wat moet je daarmee, vreselijk!"
Ik: "Kijk eens goed naar die hoofden"
ZIj: "Oh! HAHAHAHA"
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Vroeger was die William wel een cutie maar nu echt niet meer!
Wat een domme fout zeg ik kan het haast niet geloven! Doe mij maar zn mok
Wat een domme fout zeg ik kan het haast niet geloven! Doe mij maar zn mok
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Hahahaha nieet.. oh wat dom
Mijn moeder heeft een Royal Wedding iPhone appje gedownload trouwens, met alle info over opkomende bruiloft. Haha dat is ook fout.
Mijn moeder heeft een Royal Wedding iPhone appje gedownload trouwens, met alle info over opkomende bruiloft. Haha dat is ook fout.
Gast- Gast
Nee! Een vriendin van me wel.
Maar ik heb al wel met m'n moeder afgesproken dat ik naar huis kom die dag, en we voor de tv scones gaan eten
Maar ik heb al wel met m'n moeder afgesproken dat ik naar huis kom die dag, en we voor de tv scones gaan eten
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Mag je ze ook allebei stom vinden?En hun vader is helemaal een lelijkerd.
Ik vind ze ook allebei niet leuk.
Maar wel een foutje inderdaad, haha
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: