Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

+3
Domingo
Flip Fluitketel
Muppetje
7 plaatsers

Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Muppetje zo 5 dec 2010 - 5:59

Goede middag!

Ik vroeg me af hoe lang na het stoppen met de pil jullie weer normaal ongesteld werden (dus niet de laatste onttrekkingsbloeding.

En voor de zwangeren/mamma's; hoeveel dagen voor of na de verwachte ongesteldheid was de test positief ?

Ik ben nog niet uit mezelf ongesteld geworden namelijk en was benieuwd naar ervaringen van anderen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 6:08

Ik heb na het stoppen met de pil 2 cycli gehad, 1 van 28 dagen en 1 van 27 dagen. De maand erop bleek ik zwanger. Op de nod testte ik negatief, en 3 dagen erna kwam er een heel licht streepje op de test.

Wanneer ben je gestopt met de pil dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Flip Fluitketel zo 5 dec 2010 - 6:15

Na stoppen met pil was ik na 28dgn ongesteld.Altijd een regelmatige cyclus gehad. En toen ik zwanger bleek te zijn 9mnd later had ik 3dgn voor NOD een lichte streep op de zwangerschapstest. Op NOD was deze nog duidelijker te zien
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Domingo zo 5 dec 2010 - 6:55

Ik werd meteen weer gewoon ongesteld.. al is mn cyclus niet helemaal regelmatig...
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Muppetje zo 5 dec 2010 - 7:03

Ik slikte mijn laatste pil op 30 oktober, werd 3 november ongesteld, zit nu dus op dag 33....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:06

Ik heb na de onttrekkingsbloeding een cyclus gehad van 23 en 25 dagen.

Op dinsdag had ik een goed positieve test, dat was een week voor mijn verwachte menstruatie. Alleen heb ik daarna 8 dagen weer negatief getest waardoor ik dacht dat het vals positief was. Maar voelde me al die tijd wel echt anders.

Gelukkig weet ik nu zeker dat ik echt zwanger ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Annie24 zo 5 dec 2010 - 10:15

Mijn 1e cyclus was 114 dagen, mijn 2e was 115 dagen. Niet echt een positief voorbeeld dus No

Daarna dmv medicatie via het ziekenhuis een mooie cyclus en inmiddels 32 weken zwanger.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 10:55

ik ben eind juli gestopt met de pil. Heb daarna 32 en 30 dagen gehad (zie onder staand) op dag 35 testen ik positief. Dit is helaas een miskraam geworden.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  pitbullgup ma 6 dec 2010 - 2:24

Eerste keer was met 26 dagen, 2e 48 dagen en de 3e 42 dagen. Dus gewoon nog ff geduld hebben
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Happydobby ma 6 dec 2010 - 8:08

De eerste keer werd ik na 28 ongi daarna na 27 dagen. 28 dagen later teste ik positief.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:09

ik had steeds cycli tussen de 27 en 29 dagen. Ik heb 2 dagen voor m'n NOD positief getest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 vraagjes (stoppen met pil en testen) Empty Re: 2 vraagjes (stoppen met pil en testen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum