Eerste pakje van je baby
+16
Meeko
Floor
Fiwen
mauwmauw
kletskousje
Funk
Diese
Parisienne
Coccinelle
Pien
PapillonRose
Monte
Nana
Bruintje Beer
duckie
Mizzie
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Eerste pakje van je baby
Monte schreef:
Wat ik me dan afvraag: heb je die pakjes precies hetzelfde gekocht, want dan lijken de 2 kindjes me niet meer uit elkaar te houden. Wat zie ik trouwens veel ''jongenspakjes'' met al dat wit en groen. Ging niemand echt voor de roze pakjes?
wij wisten het geslacht niet dus hebben we voor een neutraal pakje gekozen wat ik voor beide wel vond kunnen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bruintje Beer schreef:Onze dochter had dit truitje aan met een wit broekje als 1e pakje na haar geboorte.
Haar broertje/zusje zal deze ook gaan dragen als 1e pakje als het geboren is.
deze hadden wij in het roze met een wit broekje met roze stipjes.
Gast- Gast
M.ara had dezelfde als papillonrose. S.enna had een wit badstof pakje met roze cirkels erop.
Gast- Gast
Pien schreef:dit word ons eerste pakje!
Wat een ontzettend leuk pakje!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ahh schattig, die echte babykleertjes. Vind vooral jullie pakjes leuk Papillonrose en Pien!!
*
*
Laatst aangepast door Diese op do 26 apr 2012 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
.
Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Coco op di 21 jun 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een leuke pakjes allemaal! Jullie maken het NOG moeilijker!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit eraan te denken om een echt meisjespakje te kopen en een typisch jongens pakje. Wij weten namelijk het geslacht niet van de baby. En ik vind dat er wel zulke lieve dingen te koop zijn! De rest heb ik nu nog vrij neutraal..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben voor straks een roze shirt met de naam erop en eronder een wit broekje.
Gast- Gast
pippi schreef:Ik zit eraan te denken om een echt meisjespakje te kopen en een typisch jongens pakje. Wij weten namelijk het geslacht niet van de baby. En ik vind dat er wel zulke lieve dingen te koop zijn! De rest heb ik nu nog vrij neutraal..
Dat willen wij ook gaan doen.
Met onze dochter wisten wij het ook niet en hadden wij een neutraal pakje. Ook lief, maar wil nu echt iets voor een meisje of een jongentje.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
dit was de bedoeling als eerste pakje is uiteindelijk zijn naar huis gaan pakje geworden
en dan broekje in de kleur van de letters.
en dan broekje in de kleur van de letters.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hadden dit als eerste pakje voor onze dochter. Ik had voor de zekerheid nog wel een wit pakje in de tas zitten voor het geval dat alle 3 de echo's toch fout zouden zijn
Helaas heeft ze het maar heel even aan gehad omdat ze vanaf de eerste minuut zichzelf perfect op temperatuur hield en door dit pakje had ze het veel te warm (25 augustus dus erg warm). Ze heeft de eerste nacht in alleen een rompertje met korte mouwen en een broekje geslapen, zelfs geen mutsje.
Helaas heeft ze het maar heel even aan gehad omdat ze vanaf de eerste minuut zichzelf perfect op temperatuur hield en door dit pakje had ze het veel te warm (25 augustus dus erg warm). Ze heeft de eerste nacht in alleen een rompertje met korte mouwen en een broekje geslapen, zelfs geen mutsje.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Oke, dan zit ik met 36 a 37 weken wel goed met 44. Thnx.Coco schreef:@ ProudMama, onze kinderen groeiden na de 28 weken nog gewoon normaal verder tot aan de bevalling, met 38+3 waren ze 2700 gram en 3155 gram. Beiden hebben de eerste tijd nog 44 gedragen. (I. een maandje denk ik, N. kon het wat langer aan.)
Gast- Gast
Deze hadden wij voor S.
*
*
Laatst aangepast door Razz_ op zo 25 sep 2011 - 8:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hebben deze voor . & .
Ja, hetzelfde pakje, maar hoe vaak in je leven krijg je ook een 1 eiige tweeling? Hetzelfde aan vind ik dan wel schattig.
Als ik ze niet uit elkaar kan houden doe ik 1 van de 2 wel een strikje om de arm!
Ja, hetzelfde pakje, maar hoe vaak in je leven krijg je ook een 1 eiige tweeling? Hetzelfde aan vind ik dan wel schattig.
Als ik ze niet uit elkaar kan houden doe ik 1 van de 2 wel een strikje om de arm!
Gast- Gast
@PM: Wat een schattige pakjes! Soms hoor je dat mensen het stom vinden om een tweeling hetzelfde aan te trekken, maar ik vind het echt zo ontzettend schattig twee van dezelfde pakjes En dit pakje is ook echt heel erg leuk!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik wil niet stom overkomen, maar als het een leuk setje is, is het toch prima? Ik zou daar echt niet zo over nadenken eigenlijk. Gewoon iets klaarleggen, zorgen dat je wat verschillende maatjes hebt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Welke maat hebben jullie voor het eerste pakje?
En wat zouden jullie kopen voor een tweeling als je met 36/37 weken bevalt?
Ik ga met precies 38 weken bevallen, maar met 37 weken waren mijn kindjes al bijna 6 pond, 2900 en 2700 worden ze geschat. Dit is inmiddels al weer 4 dagen geleden, en aangezien ze elke week aardig wat groeien nog, ben ik erg benieuwd hoe zwaar ze maandag blijken te zijn.
Ik heb maat 50 gekocht. Dat moet wel lukken denk ik, en anders heb ik zat maat 56 hier nog hangen van de andere kinderen. In ieder geval schelen ze nog een kilo met de anderen, en dat scheelt nogal bij die kleintjes, dus ik neem aan dat ze vast wel even in 50 passen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wij hebben deze voor . & .
Leuk, deze heb ik ook in de handen gehad, ik heb uiteindelijk 2 setjes voor ieders die toen in de aanbieding waren, met de tekst so cute.
Ik heb ook de 1e pakjes hetzelfde, ookal kunnen het hier een jongen en een meisje worden, het is toch neutraal, en de 1e weken vind ik het wel leuk om ze hetzelfde te kleden.
Gast- Gast
Ik geloof ook echt niet dat die van mij verder als 5 of 5,5 pond gaan komen, maar je weet nooit. Heb natuurlijk 1 placenta voor 2 kinderen, en dat maakt best wel wat verschil denk ik._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Welke maat hebben jullie voor het eerste pakje?
Ik ga met precies 38 weken bevallen, maar met 37 weken waren mijn kindjes al bijna 6 pond, 2900 en 2700 worden ze geschat. Dit is inmiddels al weer 4 dagen geleden, en aangezien ze elke week aardig wat groeien nog, ben ik erg benieuwd hoe zwaar ze maandag blijken te zijn.
Ik heb maat 50 gekocht. Dat moet wel lukken denk ik, en anders heb ik zat maat 56 hier nog hangen van de andere kinderen. In ieder geval schelen ze nog een kilo met de anderen, en dat scheelt nogal bij die kleintjes, dus ik neem aan dat ze vast wel even in 50 passen.
Al kunnen ze maar beter iets groter zijn, dan zijn ze misschien ook sneller thuis!
Hebben ze er bij jou iets over gezegt hoe lang jij en je kindjes zouden moeten blijven als de bevalling natuurlijk is en goed verloopt?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik geloof ook echt niet dat die van mij verder als 5 of 5,5 pond gaan komen, maar je weet nooit. Heb natuurlijk 1 placenta voor 2 kinderen, en dat maakt best wel wat verschil denk ik._MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Welke maat hebben jullie voor het eerste pakje?
Al kunnen ze maar beter iets groter zijn, dan zijn ze misschien ook sneller thuis!
Hebben ze er bij jou iets over gezegt hoe lang jij en je kindjes zouden moeten blijven als de bevalling natuurlijk is en goed verloopt?
Nee, geen idee. Hangt ook een beetje af van mijn medicatie. Vanaf een bepaalde dosis per dag moeten de kindjes 24 uur op de neo liggen, maar ik weet dus nog niet zeker of ik nog op de grens zit, gyn dacht van wel, maar ik denk dat de kinderarts dat gaat bekijken.
Ze mogen daarna ws. wel snel naar huis, omdat ze eigenlijk al overtijd zijn, werd me vanmorgen verteld. Zou het wel balen vinden als ze 24 uur op de neo moeten liggen, zeker met het oog op de bv, dan moet je elke keer vragen of je er heen kunt worden gebracht om te voeden, maar goed, dat is dan niet anders. Hard hopen dat het niet hoeft, en ik net op de grens zit!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik wil niet stom overkomen, maar als het een leuk setje is, is het toch prima? Ik zou daar echt niet zo over nadenken eigenlijk. Gewoon iets klaarleggen, zorgen dat je wat verschillende maatjes hebt.
Ik weet niet of de opmerking naar mij gericht is, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit (als het maar een leuk setje is! haha), maar nu ik de baby-uitzet zo goed als klaar heb, moet ik me natuurlijk op iets anders gaan concentreren de komende 15 weken !
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Wat een leuke setjes heeft iedereen!
Razz waar heb je jouw kleertjes gekocht?
Razz waar heb je jouw kleertjes gekocht?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» nav eerste pakje
» het eerste pakje
» Eerste pakje na geboorte?
» Eerste pakje: foto's!
» jurkje als eerste pakje...
» het eerste pakje